انواع فر اخوان

فر توکار اخوان 

فر توکار اخوان تولید کارخانجات اخوان جم است که از سال 1348 در تهران توسط آقای محسن اخوان جم تاسیس شده است.

فر های توکار اخوان در کارخانه ای با وسعتي بالغ بر 200000 متر مربع مساحت و سالنهای توليد منحصر به فرد و با بيش از 700 نفر نيروي كارگري و متخصص ایرانی تولید می شود.

مشاوره رایگان خرید فر توکار اخوان با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

خرید فر توکار اخوان

اکثر مشتریانی که با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی کالا118 تماس می گیرند یه سوال مشترک دارند "فر توکار اخوان چی بخرم؟" در این صفحه شما به راحتی می توانید تمامی مدل های را همراه با قیمت فر های توکار اخوان مشاهده کنید و قیمت فر های اخوان را با هم مقایسه کنید و بهترین مدل را خرید کنید.

فر توکار اخوان

فر توکار اخوان محصول یکی از بزرگ ترین و معتبرترین شرکت تولید کننده فر توکار در خاورمیانه با آخرین تکنولوژی های برتر اروپا است. فر توکار اخوان علاوه بر بازار داخل ایران، برای اکثر کشور های منطقه خاورمیانه صادر می شود.

در هر آشپزخانه ای باید یک فر توکار خوب از برند اخوان باشد تا به کمک آن بتوانید انواع کیک، غذاهای بریانی، پیتزاها و سایر غذاها را به راحتی طبخ نمایید.

مشخصات فرهای توکار اخوان

 فرهای توکار اخوان دارای گرید مصرفی A بوده و از نظر مصرف انرژی بهینه می باشند. این فرها در اندازه های مختلفی مانند ۵۶ لیتر، ۶۰ لیتر و ۷۰ لیتر تولید می شوند. 

فرهای توکار اخوان دارای فن می باشند، کار این فن توزیع گرما در تمامی نقاط محفظه می باشد. این توزیع گرما سبب پخت غذا به صورت یکنواخت می شود. 

فرهای آشپزخانه اخوان دارای برنامه های زیادی برای پخت غذا می باشند که شما می توانید برای سرعت بخشی به کار خود از آن ها استفاده کنید.

فروش اینترنتی فر توکار اخوان

فروشگاه کالا118 به عنوان نمایندگی فروش اینترنتی فر توکار اخوان می باشد و شما می توانید در این سایت انواع مدل های فر اخوان را مشاهده کنید و فقط با چند کلیک خرید کنید و در محل هزینه را پرداخت کنید. 

انواع فر توکار اخوان

فر توکار اخوان در سه نوع مختلف تولید می شود که در ادامه به آنها اشاره می کنیم :