نمایندگی رسمی سینک گرانیتی فونیکس خرید آنلاین با گارانتی

سینک گرانیتی فونیکس phoenix 

سینک فونیکس ( phoenix ) گرانیتی به دلیل کیفیت عالی و گارانتی رنگ و دوام روز به روز بین مصرف کننده ها محبوب تر می شود. این نوع سینک گرانیتی از 80 درصد پودر گرانیت و 20 درصد رزین اکلریک ساخته می‌شوند.

برای مشاور رایگان خرید سینک فونیکس می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

تمیز کردن راحت سینک فونیکس 

تمیز کردن سینک های گرانیتی فونیکس نسبت به سینک های گرانیتی دیگر راحت تر و آسانتر می باشد زیرا سینک های فونیکس بدون درز هستند و کاملا یکپارچه می باشد و این باعث می شود میکروب یا قارچ زیر لایه های آن نباشد و شما همیشه پس از استفاده از این سینک ها بدون نیاز به مواد شوینده و ابزار خاصی با  تمیز کننده های معمولی تمیزکاری انجام می‌شود.

مقاومت بالای سینک های فونیکس

سینک‌های گرانیتی فونیکس در برابر ضربات، شوک‌های حرارتی، مواد شوینده، خراش‌های ناشی از چاقو مقاومت بالایی دارد. یک سینک ظرفشویی در طول عمر خود باید در برابر انواع ضربات احتمالی لوازم تمیزکننده، مواد شوینده های مختلف، میکروب ها و قارچ ها مقاوم باشد تا دوام بیاورد. سینک های گرانیتی فونیکس یکی از مقاوم ترین نوع سینک گرانیتی در بازار می باشد. 

کیفیت سینک فونیکس

دوام و کیفیت سینک های گرانیتی فونیکس به دلیل کیفیت عالی مواد اولیه مورد استفاده در ساخت سینک های گرانیتی فونیکس می باشد. سینک های گرانیتی فونیکس به دلیل ترکیب عالی تماما یک پارچه می باشد و هیچ گونه درزی ندارد و این باعث می شود سینک های گرانیتی فونیکس کاملا ضد خش باشند و خیلی سخت خط و خش بر روی این سینک ها ایجاد می شود.

قیمت سینک فونیکس گرانیتی

قیمت سینک گرانیتی فونیکس و یا هر سینک گرانیتی دیگر بیشتر به دلیل درصد ترکیب مواد اولیه و کیفیت مواد اولیه متغیر است. سینک گرانیتی فونیکس از 80 درصد گرانیت (کوارتز) واقعی ساخته شده است برای همین از بهترین کیفیت برخوردار است به همین دلیل نسبت به سایر برند ها شاید مقداری قیمت بالاتری داشته باشد.


لیست قیمت سینک فونیکس گرانیتی

فروشگاه اینترنتی کالا118 به عنوان یکی از سایت های فروشگاهی و آنلاین در زمینه فروش سینک های گرانیتی می باشد که شما می توانید بروزترین لیست قیمت سینک های گرانیتی فونیکس و سایر برند ها را مشاهده و به راحتی با چند کلیک خرید نماید و درب منزل تحویل بگیرید.

رنگ بندی سینک فونیکس

علاوه بر کیفیت، دوام و بهداشت بالای سینک های گرانیتی فونیکس بحث جذابیت بالای سینک های فونیکس در تولید با انواع رنگ های شیک و جذاب باعث فروش بالای برند فونیکس در بین تمام سینک های گرانیتی موجود در بازار شده است. در حال حاضر سینک های گرانیتی فونیکس در رنگ های مشکی - سفید - سفید شیری - سفید شنی - طوسی - خاکستری تولید می شود.

خرید سینک فونیکس گرانیتی

خرید سینک های گرانیتی فونیکس با توجه به توضیحات بالا همراه با قیمت مناسب برای هر خریدار سینک ظرفشویی یک گزینه ایده ال می تواند باشد شما می توانید به راحتی با چند کلیک از سایت کالا118 بهترین نوع سینک گرانیتی را خرید کنید و مبلغ آن را در محل پرداخت کنید.

سینک گرانیتی فوتیکس
مدل سینکسایزتعداد لگن
6050cm×47cm
تک لگن بدون سینی
320115cm×50cm
دو لگن با سینی
210100cm×50cm
تک لگن با سینی
130 85cm×49cm
دو لگن بدون سینی