توالت فرنگی وال هنگ ترکیه خرید آنلاین (قیمت-گارانتی اصالت کالا)

خرید توالت فرنگی وال هنگ ترک

اگر قصد خرید توالت فرنگی وال هنگ با کیفیت را دارید به شما توالت فرنگی وال هنگ ترک را پیشنهاد می دهیم، توالت فرنگی وال هنگ ترکیه ای با بهترین متریال و با کیفیت ترین لعاب ها را در بین اکثر وال هنگ ها دارد در ادامه ما چندین مدل وال هنگ ترک را با مشخصات و لیست قیمت قرار دادیم.

برای مشاوره رایگان خرید توالت فرنگی وال هنگ ترک با شماره 09194109168 تماس بگیرید

مرتب سازی بر اساس:

توالت فرنگی وال هنگ ترک

با توجه به اینکه هر روز بر تعداد کسانی که توالت وال هنگ را جایگزین توالت فرنگی زمینی می کنند رو به افزایش است و از آنجای که کاسه وال هنگ ترک یا همان توالت فرنگی دیواری ترکیه ای از لحاظ رنگ و لعاب نسبت به دیگر وال هنگ ها یک سرو گردن بالاتر است برای همین میل به خرید وال هنگ ترکیه ای هر روز بیشتر می شود. 

قیمت وال هنگ ترک

قیمت وال هنگ ترک با توجه به کیفیت بالای این سنگ ها و رنگ نسبت به نمونه های مشابه خارجی قیمت مناسب تری دارد. شاید از در نگاه اول وال هنگ ترک قیمت بالاتری نسبت به وال هنگ های وطنی داشته باشد ولی از لحاظ کارکرد و طول عمر خیالتان راحت باشد که شاید بیش از چند برابر عمر می کند. در ادامه شما می توانید چند مدل فرنگی توکار ترک را با قیمت و مشخصات مشاده کنید. 

وال هنگ بیده دار ترک

اکثر توالت فرنگی های وال هنگ ساخت ترکیه دارای بیده یا همان خود شور هستند که در اصطلاح وال هنگ بیده دار ترک گفته می شود این مدل وال هنگ ترکیه ای دارای محلی برای پاشیدن آب به سمت بدن که خودشور نامیده می شود است.