وان جکوزی فضای باز، روف گاردن و تراس outdoor

خرید جکوزی فصای باز

وان جکوزی فضای باز روف گاردن و کنار استخر

با خرید جکوزی فضای باز برای روف گاردن، کنار استخر و یا تراس ویلای خود می توانید در کنار دوستان صمیمی و خانواده لحظات شاد و به یاد ماندنی داشته باشید. شما می توانید در همین صفحه انواع مدل جکوزی فضای باز را با قیمت و مشخصات مشاهده کنید تمامی مدل های موجود در سایت کالا118 از ورق های اکرلیک abs آنتی باکتریال است که بهترین کیفیت و شفافیت را دارد. تمامی جکوزی های اسپا فضای باز دارای 5 سال گارانتی بدنه و 2 سال لوازم برقی و موتور می باشد.

برای مشاور رایگان خرید جکوزی فضای باز می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید

جکوزی 8 نفره
جکوزی 6 نفری
جکوزی 4 نفره
جکوزی روف گاردن با 5 سال گارانتی
مرتب سازی بر اساس:
جکوزی فضای باز کنار استحر

کیفیت جکوزی فضای باز

جکوزی های بزرگ و فضای باز بیشتر از ورق های اکریلیک که پشت ورق ها با فایبر چند لایه تقویت شده تولید می شود و در حال حاضر ورق اکریلیک بهترین ورق موجود در بازار برای ساخت بدنه وان جکوزی می باشد برند های موجود در سایت کالا 118 برای اطمینان مشتریان خود از کیفیت بدنه وان جکوزی تمامی مدل ها را به مدت 5 سال گارانتی کرده است همچنین موتور ها و لوازم برقی استفاده شده در ساخت این جکوزی ها دارای 2 سال گارانتی است. 

گارانتی جکوزی فضای باز
جکوزی فضای باز از جنس اکرلیک
جکوزی اوت دور پرداخت در محل
جکوزی فضای باز ارسال سریع

نکات مهم قبل از خرید جکوزی فضای باز  

بخش طراحی و فروش وان جکوزی های فضای باز یا همان Outdoor کالا118 برای انواع فضاهای پشت بام (روف گاردن) کنار استخر و تراس های بزرگ ویلای شما می تواند بهترین جکوزی فصای باز را پیشنهاد بدهد در بالا شما تمامی مدل های وان جکوزی روف گاردن را با قیمت و مشخصات می توانید مشاهده کنید ولی در هر مرحله از خرید جکوزی فضای باز نیاز به راهنمایی داشتید می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

برای نصب یک جکوزی Outdoor فضای باز چه زیر ساختی لازم است؟

برای نصب جکوزی فضای باز یا همان جکوزی Outdoor شما باید موارد زیر را قبل خرید جکوزی بررسی کنید:

  • ابعاد فضای موجود و جکوزی مورد نیاز
  • داشتن آب سرد و گرم در نزدیکی محل نصب (بهتر است زیر جکوزی سایز بزرگ آب سرد و گرم داشته باشیم)
  • داشتن انشعاب برق نزدیکی محل نصب
  • داشتن خروجی آب به فاضلاب زیر جکوزی


جکوزی روف گاردن

جکوزی کنار استخر و روف گاردن در چه سایز هایی تولید می شود؟

همانطور که در این صفحه از سایت کالا 118 مشاهده می کنید تمامی مدل ها جکوزی 3نفره الی 8 نفره را می توانید در حیاط ویلا و یا کنار استخر و پشت بام نصب کنید و سایز این جکوزی های اوت دور به صورت زیر است:

  • ابعاد جکوزی 3 نفره به صورت گرد به قطر 150 سانتی متر الی 165 سانتی متر 
  • ابعاد جکوزی 4 نفری به صورت گرد به قطر 164 سانتی متر تا 180 سانتی متر  و مستطیل به عرض 170 الی 180 سانتی متر و طول 180 الی 210 سانتی متر
  • ابعاد جکوزی 6 نفره و 5 نفری به صورت گرد به قطر 185 سانتی متر و مستطیل به عرض 180 الی 2 متر و طول 210 سانتی متر 
  • ابعاد جکوزی 8 نفره به صورت مستطیل به عرض 210 الی 220 سانتی متر و طول 250 الی 270 سانتی متر 

در بالا تمامی مدل ها با مشخصات ظاهری و ابعاد چکوزی های فضای باز قابل مشاهده و بررسی است. در صورتی که نیاز به راهنمایی دارید می توانید از قسمت پشتیبانی آنلاین سایت با مشاورین فروش در ارتباط باشید. با خرید از سایت کالا118 از گارانتی وان جکوزی فضای باز به مدت 5 سال و خدمات پس از فروش 10 سال بهره مند شوید همچنین کالا118 دارای سیستم پرداخت درب منزل را دارد و شما می توانید قیمت وان جکوزی خریداری شده را پس از بررسی و تحویل گرفتن پرداخت نماید.