لیست قیمت وان حمامی شاینی

خرید وان حمام شاینی

جنس بدنه وان حمام شاینی از ورق های اکرولیک آنتی باکتریال می باشد. برند شاینی تولید کننده و صادر کننده انواع ورق های اکرولیک می باشد. 

اگر قصد خرید وان حمام شاینی را دارید می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 تمامی مدل های وان حمامی شاینی را با لیست قیمت و ابعاد وان ها، به همراه عکس مشاهده کنید.

برای مشاور رایگان خرید وان حمام خانگی شاینی می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید

مرتب سازی بر اساس:

وان حمام خانگی شاینی

 شركت نويد آينده یکی از بزرگترین شرکت های تولید ورق اکرولیک مورد استفاده در بدنه وان جکوزی زیر دوشی پانل دوش و... ، با بکارگیری متخصصان در این زمینه از سال ۱۳۸۹ فعاليت خود را در زمينه سرمايه گذاري، توليد و بازرگاني آغاز نموده است.شركت نويد آينده محصولات بهداشتي خود را شامل وان، جكوزي، زيردوشي، كابين دوش و پانل دوش با برند شايني توليد، مونتاژ و توزيع مي نمايد.

نمایندگی وان حمام شاینی

شما می توانید با خرید وان حمامی شاینی از فروشگاه اینترنتی کالا118 به عنوان نماینده رسمی فروش وان حمام شاینی تمامی مدل های شاینی را با تخفیف ویژه با گارانتی اصل و 18 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

همچنین شما می توانید با خرید از فروشگاه کالا118 از سیستم پرداخت درب منزل استفاده کنید و  قیمت وان جکوزی خریداری شده را پس از بررسی و تحویل گرفتن پرداخت نماید.

لیست قیمت وان حمام شاینی

تمامی وان های خانگی شاینی در سایت کالا118 با بیشترین تخفیف و تضمین قیمت و البته با گارانتی اصل در دسترس خریداران عزیز می باشد. شما می توانید آخرین لیست قیمت وان حمام شاینی را در این صفحه مشاهده و خرید نماید.

ابعاد و سایز وان خانگی شاینی

وان های حمامی شاینی دارای بیشترین تنوع از لحاظ ابعاد وان، سایز و شکل ظاهری است. شرکت شاینی سعی بر آن داشته است که با تولید انواع مدل ها و سایز های وان حمامی بخش زیادی از نیاز مشتریان را تامین کند. وان های خانگی شاینی از سایز 90 سانتی متری الی سایز 200 سانتی متری تولید می شود و در ظرفیت های وان حمام تک نفری، دونفری و چند نفری موجود می باشد. که در ادامه بررسی می کنیم.

قیمت وان ساده شاینی بدون جکوزی

وان ساده بدون جکوزی برای کسانی که می خواهند حمامی شیک و لوکس داشته باشند ولی بودجه خرید وان جکوزی دار را ندارند بهترین گزینه می تواند باشد زیرا قیمت وان ساده شاینی بدون جکوزی ارزان تر و یا بهتر بگم خیلی ارزان تر از وان حمام جکوزی دار است (تقریبا یک سوم قیمت). 

خرید وان حمام شاینی کوچک ارزان قیمت

برند شاینی با تولید وان حمام شاینی خانگی کوچک توانسته است نیاز آن دسته از خریداران که به علت زندگی در آپارتمان کوچک فضای حمام آن ها نیز کوچک است تامین کند. خرید وان کوچک برای حمام علاوه بر اینکه می تواند لذت دوش گرفتن را برای شما مهیا کند، از لحاظ اقتصادی هم چون دارای قیمت ارزان تری نسبت به وان حمام سایز بزرگ است مقرون به صرفه تر می باشد.

وان حمامی شايني در طرح و مدل هاي متنوع،زيبا و بي نظير و مطابق با تكنولوژي روز جهاني و استانداردهاي بين المللي توليد شده و با تاكيد بر افزايش كيفيت و دوام با قيمت هاي مناسب، آسايش و زيبايي را به خانه هاي شما هديه مي دهد.

اين شركت با هدف جلب رضايت مشتريان و تامين نيازها و سلايق بروز مصرف كنندگان، با استفاده از مواد اوليه مناسب و بكارگيري طرح ها و تكنولوژي هاي جديد توليدي، محصولات و خدمات پس از فروش خود را تضمين مي نمايد.


فیلم وان شاینی