فروش شیرآلات حمام

مرتب سازی بر اساس:

خرید شیرآلات حمام

در طراحی حمام یکی از مواردی که باید دقت زیادی شود انتخاب و خرید شیرآلات حمام می باشد. امروزه شیرآلات موجود در بازار هم از لحاظ شکل ظاهری و هم رنگ و جنس مواد اولیه بکار رفته تنوع زیادی دارد و این برای انتخاب شیرآلات مناسب با دکور سرویس حمام شما دست شمارو بازتر می کند.

راهنمای خرید شیرآلات حمام

قبل از خرید شیرآلات حمام باید بدانیم که دنبال چه نوع شیرآلاتی هستیم شیرآلات مدرن - شیرآلات سنتی قدیمی و یا شیرآلات با شکل هندسی خاص موجود در بازار. سپس باید در نظر بگیریم چون شیرآلات حمام بیشتر با آب داغ و گرمای بالا استفاده می شوند جنس آن باید مقاوم در برابر حرارت زیاد باشد تا دچار خردگی نشود. شما به راحتی می توانید با انتخاب شیرآلات با نشان استاندارد و برند معتبر داخلی و یا شیرآلات خارجی با برند های معتبر این مشکل رو برطرف کنید چون همه شیرآلات برند های معتبر دارای حداقل 5سال گارانتی می باشند.

انواع شیرآلات حمام

شیرآلات حمام در حال حاضر در دو نوع شیرآلات روکار و شیرآلات توکار می باشند. شیرآلات توکار باید قبل از کاشی کاری حمام مغزی شیر داخل دیوار گذاشته شود پس اگر حمام شما کاشی کاری شده هست بهتر است از شیرآلات روکار استفاده نمایید.در زیر فیلم آموزش نصب شیرآلات حمام را می توانید مشاهده نمایید.

فیلم آموزش نصب شیرآلات حمام