قیمت روشویی سنگی دیواری بدون پایه (تنوع رنگ و مدل)

مرتب سازی بر اساس:

روشویی سنگی دیواری

روشویی سنگی دیواری: زیبایی و عملکرد در یکجا

روشویی یکی از مهم ترین اجزای سرویس بهداشتی است که علاوه بر کاربرد، نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون این فضا نیز ایفا می کند. روشویی سنگی دیواری یکی از انواع روشویی ها هستند که به دلیل زیبایی و سادگی، طرفداران زیادی دارند. روشویی سنگی دیواری یکی از گزینه های مناسب برای افرادی است که به دنبال خرید روشویی با ویژگی هایی مانند، زیبایی و سادگی، مقاومت و دوام بالا و اشغال فضای کمتر هستند. قیمت روشویی سنگی دیواری به نسبت روشویی های قدیمی نسبتاً بالایی دارد و نیاز به نصب حرفه ای دارند

روشویی سنگی دیواری

انواع روشویی سنگی دیواری: متریال

روشویی های سنگی دیواری را می توان بر اساس نوع متریال به دو دسته تقسیم کرد:

انواع روشویی سنگی دیواری: نوع سنگ

روشویی های سنگی دیواری را می توان بر اساس نوع سنگ مصرفی به دو دسته تقسیم کرد:

  • روشویی سنگی دیواری طبیعی

یک نوع روشویی سنگی است که از سنگ های طبیعی مانند گرانیت، مرمر، کورین و کوارتز ساخته می شوند. روشویی های سنگ طبیعی از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند و می توانند سال ها بدون تغییر ظاهری، دوام بیاورند.

  • روشویی سنگی دیواری مصنوعی

این نوع روشویی ها از ترکیب مواد معدنی و پلیمرهای مصنوعی ساخته می شوند. روشویی های سنگ مصنوعی از قیمت پایین تری نسبت به روشویی های سنگ طبیعی برخوردار هستند و می توانند در برابر خراش و ضربه مقاومت بیشتری داشته باشند.

در ادامه چند مدل روشویی رویه سنگی دیواری با باکس را مشاهده می کنید

روشویی سنگی دیواری با کابینت

روشویی سنگی دیواری با کابینت

روشویی سنگی دیواری با کابینت چوبی

روشویی سنگی مشکی دیواری با کابینت چوبی

روشویی سنگی بدون پایه: زیبایی و دوام برای هر خانه

روشویی سنگی بدون پایه به‌عنوان یک گزینه محبوب برای بهبود زیبایی و ارزش منزل مطرح شده است. این روش به دلیل استحکام و مقاومت بالا و در عین حال ساده بودن آن شناخته می‌شود. در ادامه به مزایا، نحوه نصب و نگهداری، و تأثیرات مثبت روشویی سنگی بدون پایه می‌پردازیم.

مزایای روشویی سنگی بدون پایه

  • زیبایی و سادگی: روشویی های سنگی بدون پایه به دلیل نداشتن پایه و سادگی طراحی، زیبایی خاصی دارند.
  • اشغال فضای کمتر: روشویی های سنگی بدون پایه به دلیل نداشتن پایه، فضای کمتری را اشغال می کنند.
  • مقاومت و دوام بالا: روشویی های سنگی بدون پایه از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند.

قیمت روشویی سنگی بدون پایه: رازها و راهنمایی‌ها

در انتخاب یک روشویی سنگی بدون پایه، قیمت از اهمیت بالایی برخوردار است. ما با دقت به این موضوع پرداخته و در این سایت مدل هایی را قرار داده ایم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. قیمت روشویی سنگی بدون پایه به نسبت روشویی های سلطنتی ارزان تر است ولی به نسبت روشویی پایه دار قدیمی مقداری بالاست ولی شما اطمینان خاطر داشته باشید که کیفیت این نوع روشویی ها خیلی بالاتر از روشویی های قدیمی است.

مدل روشویی سنگی دیواری: انواع و زیبایی‌های گوناگون

در دنیای روشویی‌ها، مدل‌ها باعث متنوع شدن زیبایی و استفاده می‌شوند. ما انواع روشویی سنگی دیواری را بررسی کرده و هر مدل را به‌طور دقیق معرفی خواهیم کرد.از قدرت زیبایی یک مدل روشویی سنگی دیواری گرفته تا جزئیات طراحی هر یک، ما شما را برای خرید روشویی سنگی دیواری بهترین مدل و طرح و همچنین مناسب ترین قیمت هدایت خواهیم کرد.

قیمت روشویی سنگی دیواری: تعادل میان زیبایی و هزینه

تجربه‌ی زیبایی و کاربردی روشویی سنگی دیواری برای شما اهمیت دارد اما ما همچنین میدانیم که هزینه نیز از اهمیت برخوردار است. به همین دلیل، در سایت کالا118، تعادل بهینه بین زیبایی و هزینه و قیمت روشویی سنگی دیواری را بررسی خواهیم کرد.

روشویی سنگی دیواری: راهنمایی در انتخاب

در خرید روشویی سنگی دیواری، توجه به جزئیات و ویژگی‌ها امری حیاتی است. ما شما را در این انتخاب یاری خواهیم کرد و مدل هایی را در سایت ارائه می‌دهیم که در انتخاب صحیح و متناسب با نیازهای شما بسیار کارآمد هستند.

قیمت روشویی سنگی دیواری: ارزان‌ترین و بهترین را چگونه انتخاب کنیم؟

در بحران اقتصادی کنونی، قیمت روشویی سنگی دیواری مسئله اساسی است. مدل هایی در این صفحه قرار داده شده است تا شما بهترین انتخاب را با توجه به هزینه داشته باشید. بهترین مدل های روشویی سنگی بدون پایه با ارزان ترین قیمت می توانید فقط با چند کلیک خرید کنید.

در ادامه 4 مدل روشویی سنگی دیواری بدون پایه در چند رنگ مشاهده می کنید

روشویی سنگی دیواری بدون پایه طوسی

روشویی سنگی دیواری بدون پایه سفید

روشویی سنگی دیواری بدون پایه مشکی

روشویی سنگی دیواری بدون پایه سفید

روشویی سنگی دیواری: کاربردی و زیبا

روشویی سنگی دیواری در عین زیبایی و شیک بودن بسیار کاربردی است و تاثیر زیادی در ایجاد فضای لوکس سرویس بهداشتی و حمام شما دارد موقع انتخاب روشویی مورد نیاز باید به رنگ سرامیک و شیرآلات نیز توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

روشویی سنگی دیواری، برای شستشوی دست و صورت، مسواک زدن و سایر کارهای بهداشتی استفاده می شود. این روشویی ها می توانند در سرویس بهداشتی های مسکونی، تجاری و اداری استفاده شوند.

روش نصب روشویی سنگی دیواری

نصب روشویی سنگی دیواری، باید توسط یک متخصص انجام شود. مراحل نصب روشویی سنگی دیواری به شرح زیر است:

  • محل نصب روشویی را علامت بزنید و مشخص کنید.
  • سوراخ های لازم را برای نصب روشویی ایجاد کنید.
  • پیچ های نصب روشویی را در سوراخ ها قرار دهید.
  • روشویی را روی پیچ ها قرار دهید.
  • روشویی را محکم کنید.
  • شیر روشویی را ببندید
نتیجه‌گیری

روشویی سنگی دیواری، گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال روشویی با زیبایی و سادگی، مقاومت و دوام بالا و اشغال فضای کمتر هستند. با این حال، این روشویی ها قیمت نسبتاً بالایی دارند و نیاز به نصب حرفه ای دارند.

❓پاسخ به نمونه سوالات پر تکرار در مورد روشویی سنگی دیواری

  • روشویی سنگی دیواری را چگونه باید تمیز کرد؟
برای تمیز کردن روشویی سنگی دیواری، می توانید از یک اسفنج نرم و مقداری آب و صابون استفاده کنید. همچنین، می توانید از محلول های شوینده ملایم بدون اسید نیز استفاده کنید.

  • روشویی سنگی دیواری برای چه فضاهایی مناسب است؟
روشویی سنگی دیواری برای فضاهای مختلف، از جمله سرویس بهداشتی های مسکونی، تجاری و اداری مناسب است. این روشویی ها به دلیل زیبایی و سادگی، می توانند به فضای سرویس بهداشتی، جلوه ای مدرن و شیک ببخشند.

  • روشویی سنگی دیواری با چه سنگ هایی ساخته می شود؟
روشویی های سنگی دیواری از انواع مختلفی از سنگ ها، از جمله سنگ گرانیت، مرمر، کورین و کوارتز ساخته می شوند. سنگ گرانیت و مرمر از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند و می توانند سال ها بدون تغییر ظاهری، دوام بیاورند. سنگ کورین و کوارتز نیز از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند و می توانند در برابر خراش و ضربه مقاومت بیشتری داشته باشند.

  • روشویی سنگی دیواری را چگونه باید نگهداری کرد؟
برای نگهداری از روشویی سنگی دیواری، باید از قرار دادن اجسام سنگین و تیز بر روی آن خودداری کنید. همچنین، از استفاده از مواد شوینده اسیدی برای تمیز کردن آن خودداری کنید. پس از هر بار استفاده از روشویی، آن را با یک دستمال نرم خشک کنید.