۱۴۰۲-۱۱-۰۹ ۰۷:۰۰:۰۰

چگونه در وان جکوزی کف درست کنیم؟ روش آسان برای خانه

چگونه خودتان داخل حمام برای جکوزی کف و حباب درست کنید؟

اگر شما هم دوست دارید داخل جکوزی خانگی خودتان حباب درست کنید ولی دوست ندارید از مواد شیمیایی موجود در بسیاری از حباب‌های فروشگاهی استفاده کنید با ما همراه باشید تا به شما راز درست کردن کف حباب دار برای جکوزی آموزش بدهیم. شما می توانید خودتان در منزل را با استفاده از چند مواد ساده که بیشتر در هر خانه ای یافت می شود درست کنید. در این روش ساخت جکوزی حباب دار شما این امکان را دارید که از هر رایحه و عطری که دوست دارید استفاده کنید. در نظر داشته باشید که مایع کف سازی خانگی شما ممکن است به اندازه مواد کف سازی شیمیایی که در فروشگاه ها می فروشند کف تولید نکند.


کالا 118 نمایندگی فروش بهترین برند‌های وان جکوزی دار در ایران

وان جکوزی خانگی

جکوزی تک نفره

جکوزی فضای باز روف گاردن

جکوزی ایرانی

شروع ساخت مایع کف ساز برای جکوزی

یک صابون را انتخاب کنید و آن را به یک کاسه اضافه کنید

یک صابون مایع را انتخاب کنید و نصف فنجان یا تقریبا 100 میلی لیتر از آن را به یک کاسه بریزید. صابون مایع پایه و اساس ساخت هر نوع حباب و کف وان حمام است. شما می توانید از هر نوع صابون مایع دست یا بدن، می توانید استفاده کنید. اگر از صابون مایع بدون عطر استفاده می کنید اگر دوست داشته باشید می توانید یک رایحه یا عطر را انتخاب کنید و به محلول اضافی کنید. اگر در منزل صابون مایع دست یا بدن ندارید، می توانید از گزینه‌های زیر استفاده کنید:

  • صابون ظرفشویی، معطر یا بدون عطر
  • صابون مایع کاستیل ، معطر یا بدون عطر
  • شامپوی ملایم مانند شامپو بچه

🔴  برای مشاهده لیست قیمت جکوزی شاینی کلیک کنید


مطلب پیشنهادی : بهترین مارک جکوزی؟"

برای مشاهده لیست قیمت جکوزی 4 نفره کلیک کنید

عسل برای ساخت کف جکوزی

برای درست کردن جکوزی حباب دار از عسل استفاده کنید

برای داشتن پوستی مرطوب مقداری عسل به کاسه اضافه کنید. عسل نه تنها بوی شیرینی دارد، بلکه به مرطوب شدن پوست شما نیز کمک می کند. یک قاشق غذاخوری عسل از نوع شفاف و روان به ترکیب اضافی کنید.

مشاهده برندهای برتر

جکوزی پرشین استاندارد

جکوزی باداب

جکوزی شاینی

جکوزی آرکا

ساخت کف جکوزی با مواد طبیعی روعن بادام

چگونه داخل جکوزی کف درست کنیم؟

اگر پوستی خشک دارید می توانید به ترکیب خود مقداری روغن سبک اضافه کنید. اضافی کردن یک قاشق غذاخوری روغن بادام به ترکیب می تواند موقع استراحت درون وان جکوزی پوست شما را نرم و لطیف کند. اگر روغن بادام در دسترس ندارید، می توانید یکی از موارد زیر را جایگزین کنید:

  • روغن زیتون
  • روغن جوجوبا
  • شیر

مطلب پیشنهادی : فرق توالت فرنگی معمولی با توالت فرنگی وال هنگ"

برای مشاهده لیست قیمت جکوزی کابین دار کلیک کنید

سفیده تخم مرغ برای ساخت حباب جکوزی

 سفیده تخم مرغ یک عدد به کاسه اضافه کنید. تعجب نکنید سفیده تخم مرغ برای داشتن حباب‌های نرم‌تر و ماندگارتر درون وان و جکوزی کمک می‌کند. برای گرفتن سفیده تخم مرغ ابتدا باید آن را از زرده جدا کنید و سپس با بقیه مواد کاسه ترکیب کنید. اگر برای جداکردن سفیده تخم مرغ ابزار خاصی در اختیار ندارید می توانید ابتدا دست های خود را به خوبی بشویید و سپس تخم مرغ را مستقیم روی دست خود بشکنید و از بین انگشتان خود سفیده ها را عبور دهید تا به داخل کاسه ریخته شود و در آخر زرده تخم مرغ در کف دست شما باقی می ماند می‌توانید آن را برای کارهای دیگری مانند پخت و پز یا ماسک مو استفاده کنید

مطلب پیشنهادی : تعمیر فلاش تانک وال هنگ (دیواری) توکار کاملا تصویری + عیب یابی"

 ساخت محلول معتر و عطر درمانی در جکوزی

اگر می خواهید موقع استفاده از جکوزی از فواید عطر درمانی نیز در طول زمان حمام کردن استفاده کنید می توانید داخل محلول خود 5 قطره از اسانس و عطر مورد علاقه خود را اضافه کنید. محلول حباب دار جکوزی شما خوش بو و معطر می شود و به شما کمک می کند پس از یک روز طولانی استرس از بین برود. در اینجا چند نوع رایحه و عطر حمام خوش بو آورده شده است:

  • بابونه
  • اسطوخودوس
  • شمعدانی رز
  • چوب صندل
  • وانیل

🔴  برای مشاهده لیست قیمت سینک گرانیتی اخوان کلیک کنید

برای مشاهده لیست قیمت جکوزی دو نفره کلیک کنید
انواع جکوزی برای فضای باز

وان جکوزی 4 نفره

وان جکوزی 6 نفره

وان جکوزی 8 نفره

قطعات جکوزی


همه مواد را با هم ترکیب کنید

 همه مواد داخل کاسه را با هم ترکیب کنید. بعد از اینکه همه مواد را داخل کاسه ریختید به آرامی با هم مخلوط کنید. مواظب باشید مواد را بیش از حد مخلوط نکنید، در غیر این صورت صابون و سفیده تخم مرغ شروع به سفت شدن و کف می کنند.

🔴  برای مشاهده لیست قیمت سینک گرانیتی استیل البرز کلیک کنید

🔴  برای مشاهده لیست قیمت وان حمامی ساده کلیک کنید

مایع ساخت کف برای جکوزی

مواد خود را داخل ظرفی بریزید. می توانید محلول کف ساز و حباب ساز خود را در هر ظرفی که می خواهید نگهداری کنید، تا زمانی که بتوانید آن را محکم ببندید. می توانید از بطری های شیشه ای با درپوش یا بطری های شیشه ای با چوب پنبه استفاده کنید. در نظر بگیرید که یک برچسب برای ظرف خود بزنید.

🔴  برای مشاهده لیست قیمت سینک گرانیتی کن کلیک کنید

مطلب پیشنهادی : تعمیر فلاش تانک وال هنگ (دیواری) توکار کاملا تصویری"

برای مشاهده لیست قیمت کابین سونا بخار  کلیک کنید

شروع به پر کردن وان خود با آب کنید

شروع به پر کردن وان خود با آب کنید. زیرآب (قسمت تخلیه) وان را محکم ببندید و آب را داخل وان تا قسمتی پر کنید. دما را تنظیم کنید.

برای مشاهده لیست قیمت دوردوشی شیشه ای کلیک کنید

مایع را داخل وان بریزید

چگونه داخل جکوزی کف درست کنیم؟

مایع کف ساز جکوزی که درست کردید را داخل وان بریزید. حدود ¼ فنجان (50 میلی لیتر) از مایعی که درست کردید را در وان بریزید. سعی کنید مایع را همراه با آب شیر بریزید این کار باعث می شود داخل وان بخوبی کف کند.

مشاهده لیست قیمت انواع کابین دوش حمام

کابین سونا بخار

کابین سونا خشک

جکوزی کابین دار

دور دوشی شیشه ای


کف حباب دار را داخل وان با دست بهم بزنید

وان را به اندازه دلخواه پر کنید. زمانی که آب به اندازه دلخواه شما پر شد آب را ببنید. در نظر داشته باشید، هرچه عمق آب زیاد باشد، مدت طولانی تری آب گرم دارید. در صورت لزوم آب را هم بزنید. برای اینکه حباب ها را بیشتر پف کنید، دست خود را داخل وان کنید و سریع آن را به جلو و عقب ببرید. اگر آب را به اطراف بپاشید اشکالی ندارد. با این کار حباب‌ها بیشتر کف می‌کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که مایع خانگی شما ممکن است به اندازه مایع های شیمایی و صنعتی فروشگاه‌ها شاید کف تولید نکند.

داخل جکوزی کف درست کنید و لذت ببرید

وارد وان شوید و استراحت کنید. به دیواره وان تکیه دهید و در آب بنشینید. می توانید کتاب بخوانید یا به سادگی چشمان خود را ببندید و استراحت کنید. این کار را تقریباً 20 تا 30 دقیقه انجام دهید.

برای مشاهده لیست قیمت پنل دوش ماساژور دار حمام کلیک کنید

مقاله های مفید 

ثبت نظر