جکوزی شاینی خرید آنلاین نمایندگی رسمی (بهترین قیمت+گارانتی)

خرید جکوزی شاینی

نمایندگی جکوزی شاینی

برای مشاور رایگان خرید "وان جکوزی خانگی شاینی" می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید

مرتب سازی بر اساس:


وان جکوزی شاینی

خرید جکوزی شاینی از نمایندگی رسمی کالا118 چه مزایایی دارد؟

کالا118 به عنوان نمایندگی رسمی فروش جکوزی خانگی شاینی می باشد شما می توانید تمامی مدل های جکوزی تک نفره، دونفری، و سایز بزرگ شاینی را با بهترین قیمت و گارانتی اصالت کالا از این سایت خرید کنید و درب منزل هزینه را پرداخت کنید، همچنین کالا118 نمایندگی فروش بهترین برندهای وان جکوزی ایرانی و خارجی را دارد و برای همین می توانید تمامی مدل ها را از لحاظ قیمت و مشخصات مقایسه کنید از مزایای خرید آنلاین جکوزی شاینی از نمایندگی کالا118 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در نمایندگی جکوزی شاینی کالا118 شما دسترسی به لیست قیمت تمام مدل های جکوزی شاینی، کاتالوگ مشخصات و عکس های جکوزی شاینی را دارید و مانند فروشگاه های فیزیکی محدودیت مدل ندارید.
  • در این سایت امکان مقایسه راحت ویژگی ها و قیمت جکوزی شاینی با دیگر برند های جکوزی خانگی را دارید.
  • کالا118 دارای پشتیبانی آنلاین و راهنمای خرید رایگان را برای تمامی مشتریان خود دارد.
  • صرفه جویی در وقت به دلیل عدم نیاز به تردد به فروشگاه‌ها
  • امکان خرید وان جکوزی برند شاینی در هر ساعت از شبانه‌روز و هر مکانی
  • دسترسی به نظرات و امتیازات خریداران قبلی در مورد هر محصول
  • امکان مشاهده وان و جکوزی شاینی عکسها در چند جهت و جزئیات به صورت کامل
  • امکان مراجعه مشتری به شوروم تهران برای مشاهده نمونه وان و جکوزی شاینی
  • پرداخت در محل برای خرید جکوزی شاینی در تهران
  • ارسال کارشناس و نصاب ماهر برای مناطق تهران بزرگ
  • کارشناسان ما از تمام مراحل قبل خرید تا موقع نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش وان جکوزی شاینی در کنار شماست
  • ارسال سریع جکوزی های خانگی و سایر محصولات برند شرکت شاینی با باربری برای تهران و همه شهر های ایران
  • تنوع روش‌های پرداخت
  • سهولت ثبت و پیگیری گارانتی و خدمات پس از فروش شاینی

در کل، خرید آنلاین وان جکوزی شاینی از کالا118 می‌تواند تجربه‌ای راحت و به صرفه برای شما عزیزان باشد.

جکوزی شاینی محصول شرکت نوآوران نوید آینده

شرکت نوآوران نوید آینده تولید کننده ورق های اکریلیک صاحب برند شاینی یکی از بزرگترین تولید کننده وان و جکوزی حمام خانگی می باشد شرکت نوید آینده با بهره گیری از متخصصین و افراد خبره در این زمینه توانسته است جایگاه مهمی در صنعت تولید وان و جکوزی حمام خانگی کسب کند. در ادامه انواع مدل جکوزی های شاینی را با قیمت و مشخصات می توانید مشاهده بفرمایید.

برای آشنایی بیشتر با وان جکوزی های شاینی پیشنهاد می کنم مقاله " معرفی برند شاینی " را مطالعه نماید.

برند شاینی

 برند شاینی اسمی هست که شرکت نويد آينده یکی از بزرگترین شرکت های تولید ورق اکرولیک به محصولات وان ساده بدون جکوزی، جکوزی خانگی و زیردوشی حمام , کابین دوش سونا بخار و ... داده است. ورق اکرولیک در بدنه وان جکوزی زیر دوشی پانل دوش و... ، کاربرد زیادی دارد. شرکت شاینی از سال ۱۳۸۹ فعاليت خود را در زمينه سرمايه گذاري، توليد و بازرگاني آغاز نموده است. وان جکوزی حمامی شايني در طرح و مدل هاي متنوع،زيبا و بي نظير و مطابق با تكنولوژي روز جهاني و استانداردهاي بين المللي توليد شده و با تاكيد بر افزايش كيفيت و دوام با قيمت هاي مناسب، آسايش و زيبايي را به خانه هاي شما هديه مي دهد.

وان جکوزی شاینی

به عنوان کسی که سالیان سال نمایندگی فروش جکوزی های شاینی را داریم به شما این اطمینان را می دهیم کارخانه شاینی یکی از بهترین و منظم ترین کارخانه های تولید کننده وان جکوزی در ایران است. علاوه بر کیفیت عالی جکوزی های این شرکت، گارانتی و خدمات پس از فروش شاینی باعث می شود تا شما با خیال راحت از برند شاینی خرید کنید.  

چرا وان جکوزی شاینی؟

جکوزی های برند شاینی با توجه به اینکه در تمامی سایز ها و آپشن ها تولید می شود می تواند تمامی نیاز های شما را برآورده کند در ادامه چند دلیل مهم خرید برند شاینی اشاره می شود:

  • وان جکوزی شاینی سایز کوچک 

جکوزی شاینی دارای بیشترین تنوع در تولید انواع سایز ها و ابعاد وان جکوزی خانگی را دارد و این برند سعی بر آن داشته است که تمامی خواسته های مشتریان را جواب داده باشد. اگر سرویس حمام سایز کوچک دارید نگران خرید وان جکوزی کوچک نباشید شما می توانید وان جکوزی شاینی با ابعاد 130CmX70Cm و 140CmX70Cm را برای حمام خود خرید نماید. شاینی هم چنین دارای چندین مدل وان جکوزی کنجی و یا همان گوشه است که برای کسانی که می خواهند از فضا های گوشه حمام استفاده کامل کنند مناسب است.

جکوزی شاینی مدل های N-JA030 ،N-JA001 ،N-JA011 جزو مدل های سایز کوچک است.

  • وان جکوزی شاینی سایز بزرگ

وان جکوزی شاینی علاوه بر جکوزی های کوچک برای کسانی که می خواهند جکوزی سایز بزرگ خرید کنند هم چندین مدل شیک و زیبا تولید می کند، اندازه‌های مانند 170CmX80Cm و 190CmX90Cm را تولید می کند در بالا می توانید این مدل ها را با قیمت و مشخصات مشاهده کنید شما می توانید سایزهای دلخواه خود را داخل کاتالوگ جکوزی شاینی پیدا کنید.

جکوزی شاینی مدل های N-JA032 ، N-JA025 ،N-JA025 و N-JA025 جزو مدل های بزرگ است.

  • وان جکوزی شاینی 2 نفری

جکوزیهای 2 نفری شاینی بسیار راحت و زیبا هستند و فضای داخلی مفید زیادی برای دراز کشیدن دونفر کنار هم یا دونفر روبروی هم دارند. مدل های شاینی دونفری عبارتند از N-JA017، N-JA018، N-JA033 

  • ماساژور های جکوزی شاینی مناسب برای آب درمانی

جکوزی شاینی دارای سیستم‌های ماساژور (جت) های فشار قوی برای آب درمانی یا هیدروتراپی است. آب درمانی با فشار آب از روشهای درمانی قدیمی است که برای ماساژ عضلات و تحریک گردش خون و درمان سایر علائم بیماریهای خاص بهره می‌برند.

  • راحتی مدیریت دما و تنظیمات جکوزی های شاینی

وان جکوزی های شاینی دارای کنترلر های مربوط به دما، تنظیم فشار و شدت جریان آب و هوا است. این کنترل‌ها به شما امکان می‌دهند تا تنظیمات دلخواه خود را روی جکوزی اعمال کنید.

  • نصب و نگهداری جکوزی شاینی بسیار آسان است

نصب جکوزی شاینی به دلیل استاندارد بودن سازه شاسی و ابعاد به راحتی در حمام‌ها یا فضاهای دیگر نصب می‌شود. و از طرفی با توجه به اینکه تمامی قطعات مورد نیاز نصب در کارخانه مونتاژ می شود برای همین نصب در محل مشتری به آسانی انجام می شود. و از ظرفی با توجه به آنتی باکتریال بودن بدنه جکوزی ها نگهداری آن بسیار راحت تر از مدل های فایبرگلاس هست.

  • هالوژن های 7 رنگ جکوزی های شاینی خاصیت نوردرمانی دارد

با خرید تیپ 2 به بالای جکوزی شاینی از آپشن نورپردازی با چراغ هالوژن 7 رنگ که خاصیت نور درمانی دارد علاوه بر نور درمانی از فضای تورپردازی شیک هم نهایت لذت را ببرید. 

  • جکوزی شاینی یک محیط لوکس خصوصی با امکانات عالی 

از زمان همه گیر شدن کرونا و وجود انواع بیماری های واگیردار استفاده از استخر های عمومی، و جکوزی های عمومی نوعی ریسک حساب می شود شما می توانید با خرید جکوزی خانگی شاینی تجربه جکوزی های عمومی را در منزلتان به صورت خصوصی و کاملا ایزوله شده داشته باشید و بدون هیچ نگرانی با دراز کشیدن داخل آب داغ نهایت لذت را ببرید.

  • جکوزی شاینی قیمت مناسب و پراز آپشن است

قیمت جکوزی شاینی با داشتن بهترین کیفیت و انواع آپشن های بروز به نسبت برند های هم سطح خودش بسیار مناسب تر است.

برای مشاور رایگان خرید جکوزی شاینی با شماره 09194109168 تماس بگیرید.


خرید وان جکوزی شاینی

برای خرید وان جکوزی شاینی می توانید یا از طریق همین سایت مدل مورد نظر را انتخاب کنید و ثبت سفارش کنید، همچنین می توانید با شماره پشتبانی کالا118 تماس بگیرید تا همکاران فروش برای شما مدل و سایز دلخواه را با عکس و قیمت در واتساپ یا تلگرام بفرستند و هر گونه سوالی در مورد خرید داشته باشید می توانید بپرسید تا با نهایت صبر و حوصله اطلاعات مورد نیاز در مورد جکوزی های شاینی در اختیار شما قرار بدهند. لازم به ذکر است تمامی مدل های شرکت شاینی با مشخصات و عکس و لیست قیمت در همین صفحه قرار داده شده است.

لیست قیمت جکوزی شاینی

هر کارخانه و برندی نسبت به کیفیت محصولات خود لیست قیمت به نمایندگی های خود اعلام می کند. فروشگاه اینترنتی کالا118 با توجه به اینکه نمایندگی فروش وان جکوزی شاینی می باشد , آخرین لیست قیمت وان جکوزی شاینی را در همین صفحه در اختیار شما قرار داده است. 
مزیت فروشگاه اینترنتی کالا118 به مغازه های فیزیکی این است که در کالا118 شما می توانید لیست قیمت همه مدل های وان جکوزی شاینی را برحسب قیمت , عکس و مشخصات مشاهده نماید همچنین می توانید خرید خود را به صورت سفارشی انجام بدید.

جنس وان جکوزی شاینی

جنس بدنه وان جکوزی های شاینی آکریليک باشد که با هفت لايه پوشش فايبرگلاس برای استحکام بیشتر تقوت شده است. ورق های مورد استفاده در جکوزی شاینی داراي بالاترين استانداردهای بهداشتی بوده ، و خاصيت آنتی باکتريال دارد که از رشد باکتری های و قارچ ها جلوگیری می کند و برای همین بدنه شاینی تغيير رنگ نمی دهد و به هیچ وجه بوی اذیت کننده ای ندارد و کاملا بهداشتی است.

ظرفیت وان و جکوزی خانگی شاینی

برند شاینی به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت تولید وان جکوزی حمام توانسته است وان جکوزی ها با ظرفیت های تک نفری - دونفری و چند نفری تولید کند. سایز استاندارد وان جکوزی یک نفره شاینی برای طول 140 الی 180 سانتی متر است و غرض 70 الی 85 سانتی متر می باشد. همچنین سایز استاندارد وان جکوزی شاینی دونفری طول 170 الی 185 سانتی متر و عرض 95 الی 130 سانتی متر می باشد.

کیفیت ورق بدنه وان جکوزی شاینی

با توجه به اینکه شرکت نوآوران نوید آینده تولید کننده و صادر کننده ورق های اکریلیک است و از طرفی ورق اکریلیک بهترین ورق موجود در بازار برای ساخت بدنه وان جکوزی می باشد برند شاینی برای تضمین کیفیت وان جکوزی های خود 5 سال گارانتی می دهد همچنین موتور استفاده شده در جکوزی های شاینی دارای گارانتی می باشد. 

خرید اینترنتی وان جکوزی شاینی

برای خرید اینترنتی وان جکوزی شاینی شما می توانید از این صفحه استفاده کنید و تمامی مدل ها را با قیمت جکوزی ها مشاهده و خرید کنید. برای خرید وان جکوزی های شاینی کافی است مدل را برحسب ابعاد و قیمت انتخاب کنید و افزودن به سبد را کلیک کنید و سپس ادامه مراحل و ثبت نام را تکمیل کنید شما می توانید موقع خرید وان جکوزی انتخاب کنید که مبلغ را موقع تحویل گرفتن پرداخت کنید در این حالت فقط 25 درصد بیعانه واریز خواهید کرد.

نمایندگی وان و جکوزی شاینی

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 که نمایندگی رسمی فروش وان و جکوزی شاینی را دارد تمامی مدل های برند شاینی را با مشخصات و ابعاد وان ها مشاهده و بررسی کنید. شما می توانید با خرید از سایت کالا118 از گارانتی وان جکوزی شاینی به مدت 5 سال و خدمات پس از فروش شاینی 15 سال بهره مند شوید همچنین کالا118 دارای سیستم پرداخت درب منزل را دارد و شما می توانید قیمت وان جکوزی خریداری شده را پس از بررسی و تحویل گرفتن پرداخت نماید.

لیست قیمت وان و جکوزی شاینی

تمامی وان و جکوزی های شاینی در سایت کالا118 با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف البته با گارانتی اصل در دسترس خریداران عزیز می باشد. شما می توانید آخرین لیست قیمت وان و جکوزی شاینی را در این صفحه مشاهده و خرید نماید.

فیلم جکوزی شاینی