قیمت پنل دوش باداب

پنل دوش باداب

پنل دوش باداب تولیدی گروه صنعتی باداب می باشد شرکت باداب فعالیت خود را از سال 1372 در زمینه تولید وان جکوزی و پنل دوش در کرج آغاز کرده است. پنل دوش های باداب در مدلهای بسیار متنوع از بهترین ورقهای PMMA/ABS/PMMA تولید می شود. 

برای مشاور رایگان خرید پنل دوش باداب می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

خرید پنل دوش باداب 

اگر دنبال پانل دوش از جنس اکرلیک هستید برند باداب در حال حاضر جزو بهترین برندهای تولید کننده پنل دوش می باشد پنل دوش های باداب از ورق اکرلیک سفید رنگ تولید می شود و جنس این ورق ها آنتی باکتریال می باشد و مقاومت بالایی در مقابل تغییر رنگ دارد. 

مشخصات پنل دوش باداب

اکثر مدل های پانل دوش باداب دارای شیر چند منظوره، ماساژور دیواری، دوش سقفی متحرک، دوش دستی چند حالته و در بعضی مدل ها صندلی دارند. پنل دوش های باداب حمام اکریلیک در چندین مدل و سایز تولید می شود، رنگ این نوع پنل دوش ها اکثرا سفید می باشد ولی با توجه به نوع ورق می تواند در بقیه رنگ ها هم تولید شود. 

نمایندگی خرید پنل دوش باداب

فروشگاه اینترنتی کالا118 به عنوان نمایندگی رسمی فروش پنل دوش های باداب می باشد و شما می توانید اخرین و بروز ترین لیست قیمت پنل دوش باداب را در زیر مشاهده و به راحتی با چند کلیک خرید نماید و درب منزل پرداخت کنید.

قیمت پنل دوش باداب

قیمت پنل دوش های باداب نسبت به مدل های مشابه وارداتی ارزان تر و با کیفیت تر می باشد شما می توانید در کالا118 قیمت پنل دوش باداب را با بیشترین تخفیف مشاهده کنید.

منبع: bit.ly