سینک ظرفشویی لتو + LETO

سینک ظرفشویی لتو

سینک ظرفشویی برند لتو یکی از بهترین برند های خارجی است که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. سینک های ظرفشویی برند لتو ساخت  کشور ترکیه است که با فعالیت بیش از ده سال ، در صنعت سینک سازی درخشیده است‌. این کمپانی با تولید سینک های متنوع و با کیفیت یکی از بهترین کمپانی های تولید کننده سینک در جهان واقع شده است.  

برای راهنمای رایگان خرید سینک ظرفشویی لتو با شماره 09194109168 تماس بگیرید. 

خرید سینک ظرفشویی لتو 

با توجه به اینکه برند لتو برای همه دکور های آشپزخانه سینک مناسب دارد پیشنهاد می کنم برای خرید سینک ظرفشویی لتو تمام مدل های موجود در سایت رو چک کنید و نسبت به نوع دکور آشپزخانه خودتون تصمیم بگیرید که می خواهید سینک توکار لتو یا زیر صفحه ای و یا حتی روکار انتخاب کنید.

معمولا پس از طراحی دکوراسیون آشپزخانه نوع سینک مشخص می شود که دارای چند لگن و چه سایزی باشد. با توجه به کابینتی که برای سینک در نظر گرفته می شود باید سینک را  انتخاب کرد. هیچ گاه نمی توان در آشپزخانه های بزرگ سینک های تک لگنه و کوچک قرار داد به دلیل آن که لوکس بودن دکور را بهم می زند بنابراین انتخاب سینک ظرفشویی مناسب آشپزخانه با توجه به دکور آن مشخص می شود‌ . 

چرا سینک ظرفشویی برند لتو ؟

سینک ظرفشویی برند لتو از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد در این سینک از ورقه های استیل استنلس استفاده شده که بیشترین میزان کروم، سیلیکون و نیکل در آن وجود دارد و خاصیت ضد خش و ضد لک بودن را به ویژگی های این سینک اضافه کرده است. هم چنین استیل آن دارای درخشندگی فراوان است که نشان از صاف و صیقلی بودن آن دارد. 

انواع سینک ظرفشویی لتو

سینک ظرفشویی برند لتو نیز مثل سایر برند ها دارای تنوع های فراوانی است که هر کدام متناسب با دکور های خاصی هستند و ویژگی های منحصر به فردی دارد. انواع سینک ظرفشویی لتو از نظر نوع نصب که در ادامه توضیحات مفصلی راجع به آن ها خواهیم داد به ترتیب زیر است: 

  • سینک توکار لتو
  • سینک روکار لتو
  • سینک زیر صفحه ای لتو

انواع سینک از نظر جنس

  • سینک شیشه ای 
  • سینک استیل
  • سینک ظرفشویی گرانیتی لتو

انواع سینک از نظر اندازه و تعداد لگن

  • سینک تک لگن با سینی
  • سینک دو لگن با سینی
  • سینک دو لگن بدون سینی
  • سینک سه لگن با سینی برای آشپزخانه های بزرگ 

سینک ظرفشویی زیر صفحه ای لتو

اگر به مطلب های قبلی دقت کنید ما طرز نصب و کارکرد انواع مدل های سینک ها را توضیح داده ایم. اما برای تاکید بیشتر بهتر است بدانید که سینک ظرفشویی زیر صفحه ای در زیر صفحه کابینت یا صفحه سنگی کابینت نصب می شود.

حالا دلیل استفاده از سنگ در برخی مدل ها چیست؟ به دلیل آنکه لگن و سینی این سینک از زیر صفحه کابینت به آن نصب می شود بهتر است سینک های زیر صفحه ای را برای صفحه های کورین یا گرانیتی استفاده کنید که در برابر آب مقاوم بوده و هم چنین به راحتی می تواند وزن سینک های بزرگ را تحمل کند. 

سینک ظرفشویی توکار لتو

سینک ظرفشویی توکار لتو با توجه به زیبایی منحصر به فردی که دارد پرفروش ترین مدل در بین سینک های ظرفشویی است این سینک ها برای کابینت ها و دکوراسیون فانتزی آشپزخانه استفاده می شود شما می توانید با استفاده از سینک های توکار لوکس لتو یک آشپزخانه معمولی را کلی جذاب و متفاوت کنید.

از طرفی سینک های ظرفشویی توکار یک تفاوت کوچک با سایر سینک ها دارند که آن هم محدودیت استفاده و شست و شوی زیاد با آن هاست. معمولا در این سینک ها به دلیل آن که صفحه زیرین چوب است و سینک داخل چوب قرار میگیرد امکان زود خراب شدن کابینت به دلیل استفاده زیاد از آب وجود دارد پس سعی کنید اگر صفحه کانتر شما چوبی است از پاشیدن آب بر روی کانتر جلوگیری کنید.

سینک ظرفشویی روکار لتو

برای خانواده های ایرانی که میزان شست و شوی ظروف در طول روز زیاد است بهترین راه خرید و انتخاب سینک ظرفشویی روکار لتو است . سینک روکار همان طور که مشخص است روی کابینت قرار گرفته بدون هیچ ‌گونه تماس با صفحه رویی کابینت، بنابراین سینک روکار لتو قابل شست و شو و ضد زنگ می باشد. 

لیست قیمت سینک ظرفشویی لتو 

لیست قیمت سینک ظرفشویی لتو با توجه به مدل های مختلف آن تهیه می شود. برای تهیه این‌ لیست باید عوامل مختلفی را که روی قیمت سینک تاثیر دارند بررسی کرد. ابتدا جنس سینک که در مدل های مختلف فرق دارد و  پس از آن تعداد لگن است که مشخص کننده قیمت سینک است‌. سینک ظرفشویی لتو با نازلترین قیمت توسط فروشگاه اینترنتی کالا118 به دست مشتریان خواهد خواهد رسید اما به دلیل خارجی بودن این محصول قطعا از مدل های ایرانی گران تر است. 

نکات پس از خرید سینک لتو

پس از خرید سینک لتو از فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ این محصول با بسته بندی  اورجینال درب منزل تحویل شما می گردد. هم چنین با خرید از فروشگاه کالا ۱۱۸ با کیفیت ترین سینک را با ارزان ترین قیمت خرید می کنید فقط کافی است به سایت فروشگاه کالا ۱۱۸ سری بزنید تا بتوانید سینک های ارزان قیمت را مشاهده کنید. 

سینک ظرفشویی برند لتو قیمت مناسب را از کجا تهیه کنیم؟

باید ابتدا بهترین برند و سپس نمایندگی های آن را در سراسر کشور پیدا کنید که کمی سخت است. اما ما راه حل آسان تری پیشنهاد می کنیم و ان هم خرید از فروشگاه اینترنتی کالا۱۱۸ است که سینک ظرفشویی برند لتو را با گارانتی و خدمات پس از فروش به کاربران ارائه می دهد از طرفی دفتر چه راهنمای این برند به شما کمک می کند که برای نصب نمایندگی های سراسر کشور را بشناسید.