سینک ظرفشویی زیر صفحه ای خرید اینترنتی بهترین زیر کورینی با گارانتی

خرید سینک گرانیتی

سینک ظرفشویی زیر صفحه ای کورینی

برای مشاور رایگان خرید سینک زیر صفحه ای می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

سینک ظرفشویی زیر صفحه ای (سینک زیر کورین)

سینک ظرفشویی زیرصفحه ای (Under Mount) که برخی از فروشندگان سینک زیر کورین هم می گویند تقریبا نوع جدیدی از سینک آشپزخانه می باشد که به وسیله چسب یا پیچی به زیر صفحه کانتر نصب می شود. پس از نصب سینک زیر صفحه ای، لبه های سینک در زیر صفحه قرار می گیرد و یکپارچگی سطح صفحه کابینت حفظ می گردد.

چرا سینک زیر صفحه ای را سینک زیر کورینی می گویند؟

سینک های ظرفشویی زیر صفحه ای پس از اینکه، استفاده از صفحات کانتر آشپزخانه از جنس کورین در ساخت کابینت رونق بیشتری گرفت و ترکیب سینک زیر صفحه ای با صفحه کانتر کورینی خیلی شیک و زیبا در آمد بیشتر طراحان داخلی به سمت استفاده و خرید سینک زیر صفحه ای تمایل پیدا کردند و از آنجایی که سینک های زیر صفحه ای، زیر صفحه کورین بیشتر نصب و استفاده می شد برای همین بیشتر مردم سینک های زیر صفحه ای را با اسم سینک زیر کورینی می شناسند ولی در اصل سینک های زیر صفحه ای قابل نصب برای هر نوع صفحه کانتر آشپزخانه می باشد.

خرید سینک زیر صفحه ای کورینی به چه دلایلی؟

در حال حاضر بعد سینک ظرفشویی توکار بیشترین آمار  نصب و خرید سینک آشپزخانه متعلق به سینک زیر صفحه ای کورینی می باشد در ادامه چند دلیل مهم برای خرید سینک زیر کورینی را اشارع می کنیم:
  • عمق بیشتر سینک زیر صفحه ای 
  • ظاهر بسیار زیبا و مدرن سینک زیر کورینی
  • ظاهر یکپارچه با صفحه کانتر بدون درز
  • ظرافت سینک زیر صفحه ای نسبت به بقیه مدل ها
  • کیفیت بالای نصب سینک زیرصفحه ای.

قیمت سینک ظرفشویی زیر صفحه ای

قیمت سینک زیر صفحه ای و زیر کورینی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عوامل موثر در قیمت سینک زیر کورینی، مارک و  برند کارخانه سازنده است و از عوامل موثر دیگر ایرانی یا خارجی بودن برند سینک زیر صفحه ای است. شما می توانید قبل از خرید سینک زیر کورینی از طریق پشتبانی آنلاین کالا118 و تماس رایگان برای مشاوره خرید این سایت استفاده کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین نوع سینک زیر صفحه ای را خرید کنید.

خرید سینک ظرفشویی زیر صفحه ای 

خرید سینک ظرفشویی زیر صفحه ای، راه های مختلفی دارد شما می توانید از اکثر فروشگاه هایی سطح شهر بازدید و خرید کنید ولی برای صرفه جویی در وقت و زمان ما به شما خرید آنلاین سینک زیر کورینی از سایت کالا118 را پیشنهاد می دهیم با خرید اینترنتی نیازی به حضور در فروشگاه ها نیست و شما می توانید در همین صفحه انواع مدل سینک زیر سنگی را با قیمت و مشخصات مشاهده کنید و با خیال راحت بدون استرس وجود انواع بیماری واگیردار مانند ویروس کورنا و ... از پشت سیستم و فقط با چند کلیک مدل مورد نظر را خرید کنید و درب منزل تسویه کنید.

بهترین برند سینک ظرفشویی زیر صفحه ای

در بازار برند های ایرانی و خارجی زیادی در زمینه تولید سینک زیر سنگی و زیر کورینی وجود دارد از بهترین برند های زیر کورینی می توان به برند های معروف اخوان ، استیل البرز ، لتو+ ( +Leto ) و ایلیا استیل و smt اشاره کرد.