توالت وال هنگ خودشور (بیده دار) لیست قیمت

خرید وال هنگ بیده دار (خودشور)

توالت وال هنگ بیده دار

وال هنگ بیده دار نوع جدیدی از توالت فرنگی وال هنگ (دیواری) است که تجهیزاتی بر روی کاسه توالت وال هنگ نصب شده است تا بدون نیاز به دست و شلنگ، فقط با استفاده از بیده یا همان خودشور نصب شده در پایین نشیمنگاه وال هنگ کار شستشو را به راحتی انجام دهید.

برای مشاوره رایگان خرید و نصب توالت فرنگی وال هنگ بیده دار با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

قبل از خرید وال هنگ بیده دار به نکات زیر توجه کنید:

  • آکس توالت فرنگی والهنگ باید با آکس فلاش تانک استراکچر که داخل دیوار نصب شده است یکی باشد.
  • درصورتی که فلاش تانک استراکچر دار داخل دیوار نصب نشده باشد آکس وال هنگ مهم نیست چون موقع نصب استراکچر آکس تعین می شود (18 cm یا 23 cm)
  • اگر می خواهید شیر روی کاسه وال هنگ نصب باشد موقع خرید باید وال هنگ بیده دار شیر دار را انتحاب کنید ولی اگر می خواهید از شیر روی دیوار برای بیده استفاده کنید دیگر نیاز نیست شیر روی کاسه نصب باشد.

 در صورتی که اندازه اکس وال هنگ را نمی دانید به راحتی با اندازه گیری فاصله پیچ های داخل دیوار می توانید قبل از خرید اندازه اکس را داشته باشید و بر حسب اندازه اکس که معمولا 18 یا 23 سانتی متر می تواند باشد.

آکس وال هنگ بیده دار


در نظر داشته باشید اگر هنوز اقدام به خرید فلاش تانک استراکچر نکرده اید با خیال راحت می توانید هر مدل توالت فرنگی دیواری که پسند کرده اید را خرید کنید زیرا امکان ست کردن هر فلاش تانک استراکچری با هر توالت وال هنگ وجود دارد.

کالا 118 نمایندگی فروش وال هنگ بیده دار

شما می توانید در سایت اینترنتی kala118.com انواع مدل توالت فرنگی دیواری وال هنگ بیده دار شیر دار و بیده دار ساده را به صورت اینترنتی و آنلاین با بهترین قیمت خرید کنید.