خرید اجاق گاز 2 شعله توکار شیشه ای و استیل + عکس و قیمت

خرید اجاق گاز دو شعله

برای راهنمای رایگان خرید اجاق گاز دو شعله با شماره 09194109168 تماس بگیرید. .

مرتب سازی بر اساس:


خرید اجاق گاز 2 شعله 

اجاق گاز دو شعله، یک دستگاه پخت و پز است که دارای دو شعله جداگانه برای پخت و پز می‌باشد. این نوع اجاق‌ها به دلیل داشتن دو شعله، امکان پخت دو غذا یا دو مرحله پخت یک غذا به صورت همزمان را فراهم می‌کنند.  برای تهیه و خرید اجاق گاز 2 یا دو شعله در این بخش با ما همراه باشید.

قبل خرید اجاق گاز دو شعله به این نکات توجه کنید!

خرید اجاق گاز 2 شعله

موقع خرید اجاق گاز دو شعله اول باید بدانیم که اجاق گاز های 2 شعله موجود در بازار در چند مدل و برند مختلف تولید می شود و سایز ها و جنس بدنه اجاق های دو شعله از استیل و شیشه و در بعضی از مدل ها پروفیل است بهتر است اول انواع اجاق گاز ها دو شعله را باهم بررسی کنیم.

تعریف اجاق گاز دو شعله :

اجاق گاز دو شعله ای چیست؟ اجاق گاز دو شعله ای هر مدل اجاق گازی است که دو شعله دارد. به همین سادگی!!! البته در نظر بگیرید اجاق گاز های دوشعله بیشتر برای دفتر کار و یا فروشگاه کاربرد دارد و برای منازلی که در آن پخت و پز زیاد انجام می شود کاربرد آنچنانی ندارد.

انواع اجاق گاز دو شعله 

در حال حاضر بیشتر کارخانه های تولیدی اجاق گاز مدل های مختلفی از گاز دوشعله را تولید می کنند برای مثال انواع اجاق گاز دوشعله طبق عکس پایین دسته بندی می شوند :

  • اجاق گاز دو شعله رومیزی ساده
  • اجاق گاز دو شعله صفحه ای یا اجاق گاز دو شعله توکار
  • اجاق گاز دو شعله ای پلوپز

انواع اجاق گاز دو شعله

اجاق گاز دو شعله توکار

اجاق گاز دو شعله توکار

کمبود جا در آشپزخانه‌های امروزی یک مشکل است که با خرید اجاق گاز دوشعله توکار می شود مقداری از مشکل را حل کرد. اجاق گازهای صفحه ای با توجه به این که داخل باکس کابینت قرار می گیرد به نسبت بقیه مدل ها جای کمتری می‌گیرد و از لحاظ ظاهر و همخوانی با دکور آشپزخانه بسیار زیباتر هستند و تنوع بالایی دارند با توجه به اینکه این مدل اجاق گاز های دوشعله طرفداران زیادی پیدا کرده است اکثر برند های ایرانی نیز برای اینکه بازار رقابت را به برند های خارجی واگذار نکنند همراه با برند های خارجی اقدام به تولید اجاق گاز صفحه ای دو شعله توکار کرده اند. اجاق گاز دو شعله ایرانی مانند اخوان، استیل البرز، کن، بیمکث، میلان، جلارد، ایلیا استیل، آلتون، مستر پلاس، آروما، بورنیک و...  اجاق گاز دو شعله خارجی ها مانند برندهای فاستر ایتالیا، لتو، تکنوگاز ایتالیا و.... در بازار موجود است و شما در این صفحه چندین مدل از اجاق گاز 2 شعله را با قیمت و مشخصات می توانید مشاهده کنید.


فروش آنلاین انواع اجاق گاز دو شعله :

خرید اجاق گاز دو شعله ای رومیزی ساده :

اجاق گاز دو شعله ای رومیزی ساده اجاق گازی است با بدنه ورقی یا لعابی که دارای دو شعله یکی کوچک و دیگری بزرگ است. اجاق گاز های رومیزی ساده قیمت بسیار ارزان و مناسبی دارند. از این اجاق گاز ها در بسیاری از مکان ها مانند حیاط، مطبخ، سوئیت ها و ادارات و …. استفاده می شود.

خرید اجاق گاز دو شعله ای صفحه ای توکار :

اجاق گاز های صفحه ای توکار دو شعله نیز یکی دیگر از مدل های اجاق گاز های دو شعله است. اجاق گاز دو شعله صفحه ای یا توکار نسبت به دیگر مدل های اجاق گاز های دو شعله قیمت بالاتری دارد. اجاق گاز های دو شعله صفحه ای در دو مدل کلی شیشه ای و یا استیل تولید می گردند. برخی از این مدل اجاق گاز ها دارای ترموکوپل و برخی بدون ترموکوپل اند. 

خرید اجاق گاز دو شعله ای پلوپز :

اجاق گاز دو شعله ای پلوپز اجاق گازی است که بر روی یک بدنه جهار پایه قرار می گیرد و دارای دو مشعل دایره ای شکل از جنس چدن است. بدنه این اجاق گاز ها می تواند از جنس ورق با رویه چدنی و یا از جنس پروفیل و یا تمام استیل باشد. اجاق گاز دو شعله ای پلوپز در بسیاری از منازل، مساجد و … کاربرد دارد. برخی از این اجاق گاز ها دارای یک مشعل کوره ای برای پخت سریع هستند.

در این صفحه بیشتر در مورد اجاق گاز دو شعله ای صفحه ای بحث می کنیم

خرید آنلاین اجاق گاز دو شعله شیشه ای

امروزه به علت کمبود جا در همه آشپزخانه‌ ها اجاق گاز توکار می‌بینیم. اجاق گازهای توکار صفحه ای جای کمتری می‌گیرند. اجاق گاز شیشه ای زیباتر هستند و تنوع بالایی دارند به همین دلیل بسیار پرطرفدار هستند. اصولا اجاق گازهای رومیزی از استیل، شیشه یا ترکیبی از هر دو ساخته می‌شوند. این تنوع باعث شده افراد بسیاری از ما سوال کنند که اجاق گاز شیشه‌ای بهتر است یا استیل ؟ به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مطلب را بنویسیم و به سوال اکثر کاربران عزیز کالا118 پاسخ دهیم تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند. اجاق گاز شیشه‌ ای یا استیل ؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی‌ های اجاق گاز رومیزی  دو شعله شیشه‌ای :

اجاق گازهای دو شعله شیشه‌ای بسیار زیبا و لوکس هستند و می‌توانند ظاهر آشپزخانه شما را به کلی عوض کنند. تصور عموم که این اجاق گازها بر اثر وزن زیاد یا حرارت بالا می‌شکند کاملا اشتباه است.

باید بگوییم اجاق گازهای شیشه‌ای از شیشه سکوریت ضد ضربه و مقاوم به حرارت ساخته شده‌اند. پس اگر به اجاق گاز شیشه‌ای علاقه دارید خیال تان راحت باشد؛ تنها کافی است از یک برند معتبر خریداری کنید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که برخی اجاق گازهای شیشه‌ای از قسمت لبه‌ها آسیب پذیرند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم از مدل‌هایی گاز خود را انتخاب کنید که لبه‌هایی تراش خورده داشته باشد تا این مشکل تا حد زیادی رفع شود.

اجاق گاز شیشه‌ای زود لک گرفته و کثیف می‌شود. با این‌ حال پاک کردن آن بسیار راحت است. تنها کافی است از یک دستمال مرطوب استفاده کنید تا اجاق گاز شما مانند روز اول بدرخشد.

ویژگی‌های اجاق گاز دو شعله توکار صفحه استیل

استفاده از اجاق گاز رومیزی استیل در بین خانواده‌های ایرانی بیشتر رواج دارد. عمر و ماندگاری گاز رومیزی استیل بسیار بالا است. به همین دلیل به خانواده‌های پرجمعیت یا کسانی که نمی‌خواهند به این زودی‌ها اجاق گاز خود را عوض کنند گاز استیل را توصیه می‌کنیم.

مقاومت و دوام اجاق گاز دو شعله استیل

اصولا اجاق گازهای استیل از استیل مرغوب و ضد خوردگی و زنگ ساخته می‌شوند. البته ممکن است با خرید از یک برند نا معتبر شاهد کیفیت پایین گاز استیل باشید.

تمیز کردن گاز دو شعله رومیزی استیل

گاز رومیزی استیل به راحتی کثیف نمی‌شود. به همین دلیل نیاز به تمیز کردن روزانه آن وجود ندارد. ولی در صورت کثیف شدن تمیز کردن آن سخت و زمان‌بر خواهد بود. لکه‌های دست، غذا و چربی، گرد و غبار خیلی دیر روی گاز ظاهر شده و خیلی سخت نیز از روی اجاق پاک می‌شوند.

اجاق گاز دو شعله شیشه ای یا استیل

تا اینجا ویژگی‌ها، مزایا و معایب اجاق گاز شیشه‌ ای و استیل را بیان کردیم. نمی‌توانیم بگوییم کدام اجاق گاز بهتر است چون هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. همه چیز بستگی به نیاز و سلیقه شما خواهد داشت.

نکته مهم این است که اجاق گاز شیشه‌ ای و استیل از یک برند، قطعات داخلی باکیفیت و تقریبا یکسانی دارند. زیرا ظاهر اجاق گاز به قطعلات داخلی استفاده شده در اجاق ارتباطی ندارد.

لیست قیمت اجاق گاز دو شعله توکار:

قیمت این مدل از اجاق گاز ها با توجه به جنس محصول از قبیل استیل یا لعاب و یا شیشه ای بودن رویه و همچین چدنی یا مفتولی بودن سپر ها و… متفاوت است اگر به دنبال محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید و همچنین برای آگاهی از قیمت محصولات حتما همراه سایت کالا118 باشید.

اجاق گاز های دو شعله ایرانی :

اجاق گاز دوشعله رومیزی در برندهای مختلف از جمله  استیل البرز، اخوان و تابان گاز موجود می باشد. اجاق گاز دوشعله رومیزی وسیله ای کم حجم و پرکاربرد در تمام مکان هاست که با رویه لعاب سپر مفتولی و بدنه محکم در رنگ های سفید مشکی و نقره کوب موجود می باشد. 

اجاق گاز های دو شعله خارجی :

در کنار برند های معروف ایرانی برند های خارجی معروفی همچون لوفرا (Lofra)، دوو (Daewoo)، بوش (Bosch)، سامسونگ (Samsung) و ال جی (LG) در فروشگاه اینترنتی کالا118 عرضه می شود این سایت فروشگاهی با چندین سال سابقه خود بهترین راه کار برای زیبایی آشپزخانه شما و ارایه کیفیت بالا در زمینه اجاق گازها می باشد.

کاربرد های اجاق گاز صفحه ای دو شعله

اجاق گاز صفحه ای دو شعله کاربرد های زیادی دارند. معمولا در جاهایی که تعداد افراد کمتری حضور دارند استفاده می شود. مکان هایی مانند:

  • سوئیت ها
  • خوابگاه ها
  • آشپزخانه های کوچک
  • آپارتمان های با مساحت کم
  • اتاقک ها
  • کانکس ها و … بیشترین استفاده را از اجاق گاز های صفحه ای دو شعله دارند.