لیست قیمت وان ساده حمام Arka آرکا

وان ساده آرکا

وان های ساده حمام آرکا Arka از جنس بدنه ورق های اکرولیک که آنتی باکتریال می باشد تولید شده است. شاسی وان های آرکا ضد زنگ می باشد. کارخانه آرکا تمامی وان های خود را با 5 سال گارانتی بی قید و شرط تقدیم خریداران عزیز می کند.

اگر قصد خرید وان حمام آرکا را دارید می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 تمامی مدل های وان حمام آرکا را با لیست قیمت و ابعاد وان ها، به همراه عکس مشاهده و خرید کنید.

برای مشاور رایگان خرید وان حمام خانگی آرکا می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید

مرتب سازی بر اساس:

وان حمام خانگی آرکا

وان های حمام برند آرکا برای مشتریانی که می خواهند وان حمام را به صورت ساده و بدون جکوزی استفاده کنند تولید کرده است و این وان های ساده موتور و ماساژور ها را ندارد و به صورت حوض آب سرد و یا گرم استفاده می شود.

نمایندگی وان حمام آرکا ARKA

کالا 118 به عنوان تنها نماینده فروش اینترنتی برند آرکا می باشد و شما می توانید تمامی مدل های وان ساده برند آرکا را در این صفحه مشاهده و بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید و پس از دریافت وان آرکا هزینه را تسویه کنید.

لیست قیمت وان حمام آرکا

تمامی وان های خانگی آرکا در سایت کالا118 با بیشترین تخفیف و تضمین قیمت و البته با گارانتی اصل در دسترس خریداران عزیز می باشد. شما می توانید آخرین لیست قیمت وان حمام ARKA را در این صفحه مشاهده و خرید نماید.

قیمت وان ساده آرکا بدون جکوزی

وان ساده بدون جکوزی آرکا برای کسانی که می خواهند حمامی شیک و لوکس داشته باشند ولی بودجه خرید وان جکوزی دار را ندارند بهترین گزینه می تواند باشد زیرا قیمت وان ساده آرکا بدون جکوزی ارزان تر و یا بهتر بگم خیلی ارزان تر از وان حمام جکوزی دار است (تقریبا یک سوم قیمت).