قیمت وال هنگ ایرانی | خرید آنلاین مشاوره رایگان

کاسه وال هنگ ایرانی

توالت فرنگی وال هنگ ایرانی

برای مشاور رایگان خرید کاسه وال هنگ ایرانی با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

کاسه وال هنگ چینی کرد
وال هنگ pier
مرتب سازی بر اساس:

وال هنگ ایرانی

مزایای خرید آنلاین فرنگی وال هنگ برند ایرانی از نمایندگی رسمی کالا118

  • کالا118 نمایندگی رسمی فروش اینترنتی بهترین توالت فرنگی وال هنگ ایرانی و خارجی و توالت فرنگی معمولی است.
  • مشاوره رایگان قبل خرید وال هنگ ایرانی و پشتیبانی با شماره 09194109168
  • فروش بدون واسطه توالت فرنگی وال هنگ ایرانی دیواری برندهای معروف چینی کرد، مروارید، گلسار، آرمیتاژ و ....
  • خرید آنلاین و ثبت سفارش فقط با چند کلیک در کالا118
  • امکان خرید تمامی مدل های والهنگ ایرانی از برند های مختلف با آکس های 18 Cm و 23 Cm به صورت آنلاین
  • روش پرداخت: طبق قوانین سایت موقع سفارش 25% الباقی موقع تحویل در تهران یا پرداخت کل مبلغ به صورت آنلاین موقع سفارش
  • زمان ارسال : بستگی به برند حدودا 1-3 روز کاری (در صورت نیاز به تحویل سریع تر با شماره پشتیبانی تماس بگیرید)
  • ارسال برای همه شهرستان ها با تضمین تحویل سالم بدون ایراد
  • فروش اینترنتی از کالا118 با امکان پرداخت در محل (فعلا تهران)
  • امکان مراجعه حضوری در تهران برای بازدید نمونه توالت فرنگی دیواری وال هنگ ایرانی در شوروم در ساعات اداری (با هماهنگی قبلی با شماره پشتیبانی )
  • پشتیبانی آنلاین در سایت کالا118
  • امکان ثبت سفارش در واتس آپ با شماره پشتیبانی 
  • کالا118 نمایندگی رسمی وال هنگ چینی کرد، وال هنگ PIER وال هنگ مروارید، وال هنگ آرمیتاژ و... در بازار با تضمین اصالت کالا و گارانتی معتبر

توالت فرنگی وال هنگ ایرانی توکار

    با توجه به گسترش استفاده از توالت فرنگی وال هنگ، تولید کننده های بزرگ چینی آلات ایرانی، برای اینکه بازار ایران را دست واردکنندگان خارجی ندهند شروع به تولید انواع مدل والهنگ یا همان توالت فرنگی توکار ایرانی با رنگ های مختلف کردند در حال حاضر برند های ایرانی با کیفیت قابل قبول وال هنگ برند ایرانی تولید می کنند که توان رقابت با وال هنگ وارداتی را دارد . از لحاظ قیمت وال هنگ ایرانی بسیار ارزان تر از مدل های وارداتی است.شما می توانید از سایت کالا118 اقدام به خرید انواع وال هنگ ایرانی با بهترین قیمت انجام بدید. در این سایت بهترین توالت فرنگی وال هنگ ایرانی در این صفحه برای خرید شما قرار دادیم تا با بررسی عکس و قیمت های مختلف اقدام به خرید کنید.

    نکات مهم قبل از خرید توالت فرنگی دیواری برند ایرانی !!

    حضور شما در این صفحه برای خرید توالت فرنگی توکار ایرانی در دو حالت می تواند باشد:

    • دوم اینکه شما در حال بازسازی یا دیوار چینی می باشید و در حال انتخاب و خرید توالت فرنگی توکار ایرانی هستید.

    قبل از خرید دستشویی فرنگی دیواری ایرانی باید اکس فلاش تانک توکار داخل دیوار را بدانید که معمولا 18 یا 23 سانتی متر است. اگر معنی استراکچر و آکس فلاش تانک دیواری را نمی دانید در شکل زیر نشان داده شده است. 

    آکس وال هنگ ایرانی

    بهترین توالت فرنگی وال هنگ ایرانی

    بهترین برندهای ایرانی تولید کننده کاسه والهنگ عبارتند از :

    • وال هنگ چینی کرد
    • وال هنگ مروارید
    • وال هنگ گلسار
    • وال هنگ آرمیتاژ
    • وال هنگ pier

    ✔️ لیست قیمت توالت فرنگی وال هنگ چینی کرد

    ✔️ لیست قیمت توالت فرنگی وال هنگ مروارید

    توالت فرنگی دیواری ایرانی

    چند سال پیش توالت فرنگی دیواری وارد بازار ایران شد با توجه به مزایای زیاد این نوع کاسه وال هنگ ها خیلی زود مورد استقبال مردم ایران قرار گرفت برای همین برند های ایرانی به فکر تولید توالت فرنگی دیواری با برند ایرانی شدند در این صفحه ما چندین مدل توالت فرنگی وال هنگ ایرانی را با قیمت و مشخصات برای خرید و مقایسه قرار دادیم. 

    قیمت توالت فرنگی وال هنگ ایرانی 

    قیمت توالت فرنگی وال هنگ ایرانی به نسبت وال هنگ ترک قیمت بسیار ارزان تری دارد و از نظر کیفیت نیز شاید از برند های ترک کمی کیفیت پایین باشد ولی به نسبت قیمت بسیار بصرفه است و مانند توالت فرنگی های ایرانی که در اکثر خانه ها است کیفیت مطلوبی دارد. قیمت وال هنگ های ایرانی به دلیل تولید با ریال به نسبت وارداتی ها که با دلار وارد می شود بسیار با صرفه است و نوسان ارز تاثیر زیادی در قیمت وال هنگ ایرانی ندارد.

    وال هنگ بیده دار ایرانی

    وال هنگ های ایرانی نیز مانند برند های وارداتی بعضی مدل ها دارای بیده یا خودشور می باشد. وال هنگ بیده دار ایرانی از برند های چینی کرد و پرشیا سرام و مروارید و... در حال حاضر در بازار موجود می باشد. قیمت وال هنگ بیده دار ایرانی نسبت به مدل های بدون بیده مقداری بالا تر است.

    توالت وال هنگ ایرانی 

    توالت والهنگ ایرانی یک نوع توالت فرنگی است که به دیوار نصب می‌شود و پایه‌های زمینی ندارد. این نوع توالت‌ها به عنوان یک گزینه مدرن و بهینه برای توالت ها و فضای حمام کوچک طراحی شده است لوله کشی توالت فرنگی وال هنگ به صورت توکار و داخل دیوار است و برخلاف توالت فرنگی معمولی که تخلیه فاضلاب به کف بود تخلیه کاسه وال هنگ به دیوار است. ویژگی اصلی آنها این است که بخش پایینی توالت به دیوار متصل است و بخش بالایی آن در هوا قرار دارد.

    • سرویس فرنگی وال هنگ مناسب چه فضاهایی است؟

    سرویس فرنگی وال هنگ در بیشتر هتل ها و رستوران های لوکس که می خواهند سرویس بهداشتی شیک و لوکس داشته باشند و در عین حال باید فضای کمتری را اشغال کند بهترین گزینه می تواند باشد در حالت کلی کاسه والهنگ به دلیل مزایایی زیادی که دارد به راحتی در چند سال آینده جای توالت فرنگی معمولی را خواهد گرفت.

    • ابعاد توالت فرنگی وال هنگ چقدر است؟

    ابعاد فرنگی وال هنگ به نسبت دیگر فرنگی ها به دلیل اینکه قسمت فلاش تانک را روی فرنگی ندارد کوچکتر است ابعاد یک وال هنگ 52Cm ×37Cm × 36Cm که معمولا در حد 3-6 سانتی متر بالاتر می شود در اعداد بالا عدد 52 سانتی متر طول وال هنگ از دیوار تا قسمت جلوی کاسه والهنگ است و 37 سانتی متر عرض کاسه والهنگ و 36 سانتی متر ارتفاع کاسه وال هنگ است.

    • ارتفاع توالت فرنگی وال هنگ چقدر می تواند باشد؟

    اگر از سوال بالا منظورتان ارتفاع خود کاسه والهنگ است معمولا بین 35-38 است ولی اگر منظورتان این است که بعد از نصب ارتفاع نشیمنگاه وال هنگ از زمین چقدر است استاندارد این ارتفاع معمولا 38-44 سانتی متر می تواند باشد بستگی به قد افرادی که از توالت والهنگ استفاده می کنند متغییر می تواند نصب شود.

    • نصب توالت فرنگی وال هنگ نیاز به تخریب دارد؟

    اگر سرویس بهداشتی شما ساخته شده و کامل است ولی می خواهید الان به هر دلیلی سرویس فرنگی وال هنگ اجرا کنید باید عرض کنم بله نیاز به تخریب دیوار دارد و باید استراکچر داخل دیوار قبل کاشی کاری قرار بگیرید در ادامه می توانید از لینک زیر نحوه نصب را مشاهده کنید

    خرید وال هنگ ایرانی

    اگر قصد خرید وال هنگ قیمت مناسب هستید ما به شما خرید وال هنگ ایرانی را پیشنهاد می دهم وال هنگ ایرانی قیمت ارزان تری نسبت به مدل های مشابه وارداتی دارند. پس از اینکه توالت فرنگی دیواری در بازار محبوب شد برند های ایرانی اقدام به تولید، توالت فرنگی وال هنگ ایرانی کردند که در ادامه چندین برند را همراه با مشخصات و قیمت خدمتتان معرفی می کنیم.

    ✔️ لینک مفید : آموزش تصویری نصب توالت فرنگی وال هنگ

    • تعمیر توالت فرنگی وال هنگ نیاز به تخریب دیوار دارد؟

    بیشتر مشتریانی که با پشتیبانی کالا118 در مورد مشاوره خرید فرنگی وال هنگ تماس می گیرند یک سوال مشترک دارند اگر ما توالت فرنگی وال هنگ دیواری نصب کنیم و نیاز به تعمیر ئاشته باشد آیا باید دیوار تخریب شود؟ باید عرض کنم برای تعمیر کاسه وال هنگ هیچ نیازی به تخریب و کنده کاری ندارید ولی اگر فلاش تانک داخل دیوار ایراد پیدا کند در صورتی که مخزن داخل دیوار سوراخ نشده باشد هیچ نیازی به تخریب ندارید و از قسمت کلید فلاش تانک توکار به راحتی تمامی قطعات قابل تعمیر و تعویض است برای مشاوره رایگان نصب و تعمیرات وال هنگ با شماره 09194109168 می توانید تماس بگیرید.

    در صورت نیاز به قطعات کاسه وال هنک روی لینک زیر کلیک کنید

    ✔️ لینک مفید : خرید قطعات یدکی توالت فرنگی وال هنگ