خرید پنل دوش شاینی با لیست قیمت کارخانه

پنل دوش شاینی

کارخانه نوید آینده تولید کننده وان و جکوزی خانگی ، اقدام به تولید و واردات چندین مدل پنل دوش کرده است. پنل دوش های شانی را می توان به دو قسمت تقسیم کرد پنل دوش های تولیدی شرکت شاینی و پنل دوش های وارداتی شاینی ، در ادامه در مورد این پنل دوش ها مختصر توضیح می دهیم.

برای مشاور رایگان خرید پانل دوش شاینی می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید

مرتب سازی بر اساس:

پنل دوش شاینی ایرانی

پانل دوش های تولیدی شرکت نوید آینده از جنس ورق های اکرلیک است اکثر پنل دوش های شاینی دارای شیر چند منظوره، ماساژور دیواری، دوش سقفی متحرک، دوش دستی چند حالته و در بعضی مدل ها صندلی دارند. با توجه به نوع ورق به کار رفته در ساخت پنل دوش های شاینی، رنگ این پانل ها زرد نمی شوند و جنس بدنه آنتی باکتریال می باشد.

پنل دوش شاینی وارداتی

پانل دوش های وارداتی شاینی اکثرا از جنس استیل می باشد که در رنگ های طلایی، استیل مات براق،  طلا مات می باشد. این پنل دوش ها از برند های درجه 1 ساخت کشور چین و ترکیه می باشد که بهترین کیفیت را دارند.

خرید پنل دوش شاینی

فروشگاه اینترنتی کالا118 به عنوان نمایندگی رسمی فروش پنل دوش های شاینی می باشد و شما می توانید اخرین و بروز ترین لیست قیمت پنل دوش شاینی را در زیر مشاهده و به راحتی با چند کلیک خرید نماید و درب منزل پرداخت کنید.

قیمت پنل دوش شاینی

قیمت پنل دوش های شاینی نسبت به مدل های مشابه وارداتی ارزان تر و با کیفیت تر می باشد شما می توانید در کالا118 قیمت پنل دوش شاینی را با بیشترین تخفیف مشاهده کنید.

منبع: bit.ly و tinyurl.com