قیمت پنل دوش لیبرا

پنل دوش لیبرا

پنل دوش های لیبرا ساخت ایران با بهره گیری از مهندسین خلاق ایرانی و نیروهای آموزش دیده و متخصص در کشور های اتریش و ایتالیا و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه وارداتی ، اقدام به تولید پنل دوش های حمام با کیفیت کرده است.

برای مشاور رایگان خرید پنل دوش لیبرا می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید

مرتب سازی بر اساس:

خرید پنل دوش لیبرا

اگر دنبال خرید پانل دوش با کیفیت ایرانی هستید فروشگاه اینترنتی کالا118 به شما خرید پنل دوش لیبرا را پیشنهاد می دهد، پنل دوش های لیبرا با تفکر یک برند جهانی علاوه بر حضور در بازار های داخلی به فکر  صادرات تولیدات خود به کشورهایی چون انگلستان، فرانسه ، آلمان، ایتالیا ،اسپانیا،روسیه و دیگر کشورهای مطرح دنیا را دارد.

قیمت پنل دوش لیبرا

قیمت پنل دوش های لیبرا نسبت به برند های خارجی وارداتی بسیار ارزان قیمت می باشد شما می توانید در سایت کالا118 آخرین لیست قیمت پنل دوش لیبرا را با بیشترین درصد تخفیف مشاهده و خرید نماید.

مشخصات پنل دوش لیبرا

اکثر پانل دوش های لیبرا دارای دو سردوش آبشاری و بارانی می‌ باشند که حس خاصی موقع دوش گرفتن می دهد و باعث پاشیدن آب به تمام نقاط بدن می‌شود. تمام پنل دوش های لیبرا دارای ماساژور های آبی می باشند و اکثرا دارای چراغ LED که بدون نیاز به برق کار می کند. ارتفاع پنل دوش های لیبرا به صورتی طراحی شده است که برای تمام افراد و تمام سرویس‌ها مورد استفاده قرار گیرد و مشکلی در نصب آن به وجود نیاد.

منبع  : 

tinyurl.com