وان جکوزی آرکا ارسال فوری برای همه شهر ها

خرید جکوزی آرکا

وان جکوزی آرکا Arka

در تولید وان جکوزی های آرکا از ورق های اکرلیک abs استفاده می شود که بهترین کیفیت و شفافیت را دارد. تمامی جکوزی های آرکا دارای 5 سال گارانتی بدنه و 2 سال لوازم برقی و موتور می باشد. 

برای مشاور رایگان خرید "وان جکوزی آرکا " می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید

جکوزی آرکا 5 سال گارانتی
جکوزی آرکا اکرلیک
جکوزی آرکا پرداخت در محل
جکوزی آرکا ارسال فوری
مرتب سازی بر اساس:

روش خرید جکوزی آرکا Arka

برای خرید وان جکوزی آرکا می توانید مدل مورد نظر را بین تمامی مدل های سایت پیدا کنید و با توجه به سایز حمام خود ابعاد جکوزی مورد نظر را انتحاب کنید، بعد از انتخاب مدل مورد نظر می توانید از طریق همین سایت به راحتی با افزودن به سبد ثبت سفارش کنید و یا می توانید در واتس آپ به شماره 09194109168 پیام بدید.

جکوزی آرکا

کیفیت جکوزی آرکا

جکوزی های آرکا از ورق های اکریلیک که پشت ورق ها با فایبر چند لایه تقویت شده تولید می شود و در حال حاضر ورق اکریلیک بهترین ورق موجود در بازار برای ساخت بدنه وان جکوزی می باشد برند آرکا برای اطمینان مشتریان خود از کیفیت بدنه وان جکوزی های تولید این شرکت تمامی مدل ها را به مدت 5 سال گارانتی کرده است همچنین موتور های استفاده شده در ساخت جکوزی های آرکا دارای 2 سال گارانتی است. 

جکوزی آرکا 5 سال گارانتی
جکوزی آرکا اکرلیک
جکوزی آرکا پرداخت در محل
جکوزی آرکا ارسال فوری

نمایندگی جکوزی آرکا 

فروشگاه اینترنتی کالا118 به عنوان نمایندگی رسمی فروش وان و جکوزی آرکا می باشد شما می توانید تمام مدل های برند آرکا را از طریق سایت کالا118 مستقیم از کارخانه بدون واسطه خرید کنید.

در بالا تمامی مدل با مشخصات ظاهری و ابعاد چکوزی های آرکا قابل مشاهده و بررسی است. در صورتی که نیاز به راهنمایی دارید می توانید از قسمت پشتیبانی آنلاین سایت با مشاورین فروش در ارتباط باشید. با خرید از سایت کالا118 از گارانتی وان جکوزی آرکا به مدت 5 سال و خدمات پس از فروش شاینی 15 سال بهره مند شوید همچنین کالا118 دارای سیستم پرداخت درب منزل را دارد و شما می توانید قیمت وان جکوزی خریداری شده را پس از بررسی و تحویل گرفتن پرداخت نماید.

لیست قیمت وان و جکوزی آرکا

در این سایت آخرین لیست قیمت جکوزی آرکا با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف البته با گارانتی اصل در دسترس خریداران عزیز می باشد. تمامی مدل های جکوزی آرکا دارای آپشن بندی و تیپ بندی است که ما بر حسب تیپ و آپشن ها به صورت جداگانه قیمت گذاری کرده ایم تا شما با خیال راحت خرید کنید.

مشخصات جکوزی آرکا

ابعاد وان جکوزی آرکا

جکوزی آرکا در تولید جکوزی حانگی و جکوزی فضای باز جزو پیشتازان بازار وان جکوزی است ابعاد جکوزی های خانگی آرکا از سایز 140 سانتی متری شروع می شود و تا 190 سانتی متر تولید می شود. ابعاد جکوزی های آرکا طوری طراحی شده است که برای حمام های کوچک شما می توانید جکوزی 140Cmx70Cm را انتخاب کنید و برای سرویس حمام های بزرگ می توانید جکوزی آرکا سایز 180Cmx130Cm را انتخاب کنید. برند آرکا در نظر دارد برای تمامی اندازه های سرویس بهداشتی وان جکوزی متناسب با آن سایز را تولید کند. 

ظرفیت جکوزی خانگی آرکا

جکوزی های خانگی آرکا در دو مدل تک نفری و دو نفری تولید می شود. سایز استاندارد جکوزی های یک نفره آرکا برای طول 140 الی 180 سانتی متر است و عرض 70 الی 85 سانتی متر می باشد. همچنین سایز استاندارد جکوزی 2 نفری طول 170 الی 185 سانتی متر و عرض 110 الی 130 سانتی متر می باشد.

ظرفیت جکوزی فضای باز آرکا

جکوزی های فضای باز آرکا در دو مدل گرد و مستطیل تولید می شود. سایز جکوزی گرد 4 نفره آرکا به قطر 185 سانتی متر است. همچنین سایز جکوزی مستطیل 6 نفری آرکا  210Cm ×180Cm × 75Cm می باشد.