جکوزی ریتون خرید آنلاین نمایندگی رسمی (بهترین قیمت+گارانتی)

خرید جکوزی ریتون

نمایندگی جکوزی ریتون

برای راهنمای رایگان خرید جکوزی ریتون با شماره 09194109168 تماس بگیرید. .


مرتب سازی بر اساس:

جکوزی ریتون

خرید جکوزی ریتون از نمایندگی رسمی کالا118 چه مزایایی دارد؟

خرید آنلاین جکوزی ریتون از نمایندگی رسمی کالا118 مزایایی زیادی مانند دسترسی به آخرین لیست قیمت جکوزی های ریتون، دسترسی به جدید ترین مدل های جکوزی خانگی برند ریتون، بهترین قیمت و اطمینان از گارانتی اصالت کالا و خدمات پس از فروش برند ریتون دارد. پس با خیالت راحت از این سایت کالا118 خرید کنید و درب منزل هزینه را پرداخت کنید، همچنین کالا118 نمایندگی فروش بهترین برندهای وان جکوزی ایرانی و خارجی را دارد و برای همین می توانید تمامی مدل ها را از لحاظ قیمت و مشخصات مقایسه کنید از دیگر مزایای خرید آنلاین جکوزی ریتون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاهده تمامی مدل های جکوزی ریتون با قیمت، مشخصات و عکس های جکوزی ریتون بدون محدودیت فروشگاه های فیزیکی،
  • مشاهده آخرین کاتالوگ جکوزی های ریتون با تغییرات احتمالی در مدل های مختلف
  • مقایسه قیمت جکوزی ریتون با دیگر برند های جکوزی خانگی 
  • کالا118 دارای پشتیبانی آنلاین و راهنمای خرید رایگان را برای تمامی مشتریان خود دارد.
  • صرفه جویی در وقت به دلیل عدم نیاز به تردد به فروشگاه‌ها
  • امکان خرید وان جکوزی برند ریتون در هر ساعت از شبانه‌روز و هر مکانی
  • دسترسی به نظرات و امتیازات خریداران قبلی در مورد هر محصول
  • امکان مشاهده عکس های وان و جکوزی ربتون در چند جهت و جزئیات به صورت کامل
  • امکان مراجعه مشتری به شوروم تهران برای مشاهده نمونه برند جکوزی ریتون
  • پرداخت در محل برای خرید جکوزی ریتون در تهران
  • ارسال کارشناس و نصاب ماهر برای مناطق تهران بزرگ
  • کارشناسان ما از تمام مراحل قبل خرید تا موقع نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش وان جکوزی ریتون در کنار شماست
  • ارسال سریع جکوزی های خانگی و سایر محصولات برند شرکت ریتون با باربری برای تهران و همه شهر های ایران
  • تنوع روش‌های پرداخت
  • سهولت ثبت و پیگیری گارانتی و خدمات پس از فروش ریتون

در کل، خرید آنلاین وان جکوزی ریتون از کالا118 می‌تواند تجربه‌ای راحت و به صرفه برای شما عزیزان باشد.

جکوزی خانگی ریتون

وان جکوزی های ریتون از بهترین قطعات وارداتی تولید می شود. ورق بدنه جکوزی های ریتون از ورق های اکرلیک که تماما آنتی باکتریال می باشد ساخته می شود. کارخانه ریتون در تهران شهرک صنعتی پرند می باشد و یکی از برترین تولید کننده های وان جکوزی در کشور می باشد.

برای مشاور رایگان خرید "وان جکوزی خانگی ریتون" می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید

برای مشاهده لیست قیمت جکوزی خانگی کلیک کنید 

برند ربتون

برند ریتون در سال 1385 تاسیس و در طول سال ها فعالیت و تلاش قدم در راه رشد و ترقی گذارده تا به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید وان ساده بدون جکوزی، جکوزی خانگی و شیرآلات بهداشتی دست یابد . شرکت ریتون در ابتدا بصورت واردات از کشورهای مختلف فعالیت خود را آغاز و پس از اخذ تجربه و شناسایی بازار ایران و مذاکرات صورت گرفته، قدم در راه تولید نهاد و در زمینه صنعت ساختمان، تولید وان و جکوزی و اتاق دوش فعالیت خود را آغاز نمود. ریتون طی قراردادی با شرکت ویلروی اند باخ شرکت آلمانی، ورق هایی در رنگ بندی های زیبا و متفاوت خریداری و در خط تولید جدید شرکت ریتون، با ترکیب رنگ و چوب روانه بازار نمود. 

وان و جکوزی ریتون

معرفی انواع وان جکوزی ریتون

برند ریتون برای پوشش تمامی نیاز های بازار وان جکوزی ایران تمامی مدل های وان جکوزی ریتون را در دو مدل زیر تولید می کند:

  • جکوزی توکار ریتون
  • جکوزی روکار ریتون

جکوزی ریتون روکار و توکار

جکوزی ریتون توکار 

جکوزی های توکار ریتون برای حالت هایی که می خواهید جکوزی را درون زمین دفن کنید و یا حالاتی که می خواهید دور جکوزی را با سرامیک همرنگ فضای حمام کاور کنید بیشتر استفاده می شود منظور از جکوزی توکار ریتون، یعنی برای نصب نیازی به پنل ها (کاور ها سفید) کنار ندارد و به جای کاور های سفید اکرلیک از سرامیک استفاده می شود.

جکوزی روکار ریتون

جکوزی های روکار ریتون که بیشترین نوع وان جکوزی های موجود در بازار را تشکیل می دهد دارای شاسی تمام استیل و دو یا یک سمت پنل سفید می باشد و برای نصب نیاز به کاشی کاری و ... نیست و به راحتی نصب می شود.

کیفیت وان جکوزی ریتون

بدنه وان جکوزی های ریتون از ورق های اکریلیک وارداتی ساخته شده است ورق اکریلیک بهترین ورق موجود در بازار برای ساخت بدنه وان جکوزی می باشد که زرد نمی شود و آنتی باکتریال است. موتور جکوزی های ریتون از برند LX ایتالیا می باشد و تمام قطعات ماساژور ها و ... وارداتی می باشد وان جکوزی های ریتون 5 سال گارانتی دارد و دارای 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

ظرفیت وان و جکوزی خانگی ریتون

 وان جکوزی های ریتون در مدل های تک نفری ، دونفری ، 4 نفری و 6 نفری تولید می شود. سایز استاندارد وان جکوزی یک نفره ریتون برای طول 140 الی 180 سانتی متر است و عرض 70 الی 85 سانتی متر می باشد. همچنین سایز استاندارد وان جکوزی ریتون دونفری طول 170 الی 185 سانتی متر و عرض 95 الی 130 سانتی متر می باشد و برای وان جکوزی 4 نفری عرض 170 سانتی متر و طول 180 سانتی متر و برای 6 نفری 180 عرض و طول 200 سانتی متر است.

لیست قیمت جکوزی ریتون

فروشگاه اینترنتی کالا118 به عنوان نمایندگی رسمی فروش آنلاین وان جکوزی های ریتون است شما می توانید اخرین لیست قیمت جکوزی ریتون  را در این صفحه با مشخصات و آپشن ها مشاهده نماید.

مزایایی خرید جکوزی ریتون

در معرفی جکوزی برند ریتون باید به این نکته اشاره کنیم جکوزی های ریتون جزو چند برند برتر تولید کننده وان جکوزی دار در ایران است، شرکت ریتون یکی از خلاق ترین تیم طراحی و تولید را دارد همواره رویاهای بزرگ مدیریت ریتون باعث شده بر خلاف دیگر برند ها، هر ساله جدید ترین مدل های وان جکوزی دار را از برند ریتون مشاهده کنیم، اگر دنبال جکوزی خاص با طرح های شیک و لوکس هستید برند ریتون بهترین انتخاب برای شماست.

  • جکوزی های سایز تک نفری ریتون

جکوزی های تک نفری ریتون جزو محبوب ترین مدل های این برند است ریتون برای هر حمامی جکوزی تولید کرده است جکوزی های تک نفری ریتون از سایز 130*70 سانتی متر تا 180*85 سانتی متری تولید می شود، با مشاهده لیست قیمت جکوزی ریتون در بالای صفحه می توانید بهترین مدل تک نفری را با منصفانه ترین قیمت مشاهده کنید.

چند مدل پرفروش تک نفری ریتون عبارتند از : جکوزی مدل گاما، دیاموند، ولگا، راک و یونیک

  • جکوزی های 2 نفری ریتون

برای کسانی که می خواهند در کنار عزیزانشان بهترین و رمانتیک ترین لحظات را داشته باشند جکوزی دونفری ریتون بهترین گزینه می تواند باشد برند ریتون سه حالت جکوزی دونفری تولید می کند جکوزی های دونفری زیر سری کنار هم، دونفری روبروی هم مستطیلی و جکوزی دونفری گوشه جزو تولیدات برند ریتون است که بسیار راحت و کاربردی است.

چند مدل جکوزی ریتون 2 نفری پرفروش عبارتند از: جکوزی ریتون مدل ساید، اومگا و مارون جزو پرفروش ترین مدل هاست.

  • جکوزی های ریتون سایز بزرگ

برند ریتون برای پوشش دادن به نیاز بازار به جکوزی اوت دور فضای باز سایز بزرگ چند مدل بسیار شیک و جذاب تولید کرده است که با توجه به سایز های بزرگ برای استفاده گروهی 4 نفری ، 6 نفری و 8 نفری بسیار عالی است، نمونه 8 نفری ریتون یک مدل خاص است که کمتر برند دیگری این سایز را تولید کرده است این مدل برای کنار استخر و پشت بام می تواند بهترین گزینه باشد.

جکوزی های سایز بزرگ ریتون عبارتند از: جکوزی مدل مارون 6 نفری، 4 نفری و اوشن 8 نفری

خرید وان جکوزی ریتون

برای خرید وان جکوزی ریتون می توانید از طریق همین سایت مدل مورد نظر را انتخاب و آپشن های مورد نیاز را تیک بزنید و سپس افزودن به سبد خرید کنید و ثبت سفارش انجام دهید، یا اینکه می توانید با شماره پشتبانی کالا118 تماس بگیرید تا همکاران فروش برای شما مدل و سایز دلخواه را با عکس و قیمت در واتساپ یا تلگرام بفرستند و هر گونه سوالی در مورد خرید داشته باشید می توانید بپرسید تا با نهایت صبر و حوصله اطلاعات مورد نیاز در مورد جکوزی های ریتون در اختیار شما قرار بدهند. لازم به ذکر است تمامی مدل های شرکت ریتون با مشخصات و عکس و لیست قیمت در همین صفحه قرار داده شده است.

برای مشاور رایگان خرید جکوزی ریتون با شماره 09194109168 تماس بگیرید.