روش های پرداخت

1-  از طریق درگاه اینترنتی

همگی کاربران کالا 118 می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک‌ پارسیان در سایت به صورت آنلاین مبلغ سفارش را پرداخت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.

  • برای هدیه به کاربران عزیز در صورت پرداخت آنلاین مبلغ سفارش 2 درصد تخفیف بیشتر اعمال خواهد شد.
  • توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  • لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

2- پرداخت در محل تحویل 

به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. با وجود این، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، کالا 118 این امکان را نیز فراهم آورده است که 25% بیعانه به صورت آنلاین واریز شده و 75% مبلغ سفارش را هنگام تحویل گرفتن سفارش کارت به کارت کنند.

3- پرداخت کارت به کارت

کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی و یا پرداخت در محل را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت‌های قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توان از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده کرد. با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی کالا 118 به علت میزان اتوماسیون بالای آن آسان‌تر و سریع‌تر است و کالا 118 پیشنهاد می‌کند که از این روش جهت پرداخت استفاده نمایید.

شماره کارت: 1957-0982-8312-5859  بانک تجارت به نام حسن محرمی (مدیر سایت کالا 118) 

 نکات :

  • در صورتی که پرداخت سفارش از طریق کارت به کارت یا اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

  • به مشتریان محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.