شیرآلات kwc کی دبلیو سی خرید اینترنتی (گارانتی +لیست قیمت)

 شیرآلات kwc کی دبلیو سی خرید آنلاین از نمایندگی رسمی

برند kwc کی دبلیو سی تولید کننده انواع شیرآلات بهداشتی حدودا 140 سال پیش در کشور سوئیس تاسیس شده است." شیرآلات kwc " در کشورهایی آمریکا، آلمان و ایتالیا خطوط تولید دارد. برند kwc اولین و تنها خط تولید شیرآلات بهداشتی خود را در خاورمیانه، را در سال 1363 در ایران تاسیس کرده است. ولی بنا به دلایلی شیرآلات kwc ایران از سال 1380 شروع کرده است.

برای راهنمای رایگان خرید شیرآلات kwc با شماره 09194109168 تماس بگیرید. 

مرتب سازی بر اساس:


خرید شیرآلات kwc

خرید شیرآلات kwc پیشنهاد حرفه ای ها

برند KWC یک شرکت سوئیسی معتبر در زمینه تولید و طراحی شیرآلات و تجهیزات آشپزخانه و حمام است. این شرکت برای تولید محصولات با کیفیت بالا و طراحی زیبا شناخته می‌شود و در بازار جهانی نیز شناخته شده است. اگر به دنبال شیرآلات با کیفیت و طراحی زیبا هستید، خرید شیرآلات KWC یک گزینه‌ عالی است.

ویژگی‌های مهم شیرآلات KWC 

  • کیفیت ساخت عالی شیرآلات kwc : شیرآلات kwc از جنس مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند که مقاومت بالایی در برابر رسوبات و خوردگی دارند. این شیرآلات با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته تولید می‌شوند و به صورت دقیق و با دقت بالا مونتاژ می‌شوند.

  • طراحی زیبا شیرآلات kwc : برند کی دبلیو سی برای طراحی محصولات خود از طراحان معتبر دنیا استفاده می کند تا محصولاتی با طراحی زیبا و مدرن به بازار ارائه دهد. شیرآلات KWC معمولاً دارای خطوط ساده و زیبا هستند که به آشپزخانه یا حمام شما شکوه و زیبایی می‌بخشند.

  • تکنولوژی پیشرفته و کارآمد: شیرآلات kwc از تکنولوژی‌های پیشرفته برای کنترل جریان آب و دمای آب استفاده می‌کنند. برخی از محصولات KWC دارای سنسورهای حرارتی و تنظیم دقیق دما هستند که کاربران را از تنظیم دمای آب دستی راحت می‌کند.

  • تنوع بالای مدل های شیرآلات kwc : KWC مجموعه‌ای گسترده از انواع مدل شیرآلات برای آشپزخانه و حمام‌ها ارائه می‌دهد. این محصولات شامل شیرآلات آشپزخانه، شیر روشویی، علم دوش، و شیرآلات حمام می‌شوند.

  • گارانتی شیرآلات kwc : کی دبلیو سی به عنوان یک شرکت با سابقه تاریخی در زمینه تولید شیرآلات شناخته می‌شود و محصولات آنها به دلیل کیفیت بالا و پایداری طولانی مدت دارای گارانتی معتبر می باشد.

  • سازگاری با استانداردها روز دنیا: شیرآلات KWC عمدتاً با استانداردهای کیفیت و ایمنی معتبری مانند استانداردهای CE و UPC (Uniform Plumbing Code) سازگاری دارند.

اگر به دنبال شیرآلات با کیفیت و طراحی زیبا هستید، حتما از مدل های برند kwc خرید کنید.

مزایای خرید آنلاین شیرآلات kwc از نمایندگی رسمی کالا118

  • کالا118 نمایندگی رسمی فروش اینترنتی انواع برندهای شیرآلات و نمایندگی فروش شیرآلات روکار و شیرآلات توکار kwc است.
  • مشاوره رایگان قبل خرید و پشتیبانی با شماره 09194109168
  • خرید آنلاین و ثبت سفارش فقط با چند کلیک در کالا118
  • امکان انتخاب مدل و رنگ شیرآلات kwc قیمت عالی به صورت آنلاین 
  • روش پرداخت : طبق قوانین سایت موقع سفارش 25% الباقی موقع تحویل یا پرداخت کل مبلغ به صورت آنلاین موقع سفارش
  • زمان تولید و ارسال : بستگی به مدل شیرآلات kwc سفارش حدودا 1-3 روز کاری (در صورت نیاز به تحویل سریع تر با شماره پشتیبانی تماس بگیرید)
  • ارسال برای همه شهرستان ها با تضمین تحویل سالم بدون ایراد
  • فروش اینترنتی از کالا118 با امکان پرداخت در محل
  • امکان مراجعه حضوری در تهران برای بازدید نمونه پنل دوش شوروم در ساعات اداری (با هماهنگی قبلی با شماره پشتیبانی )
  • پشتیبانی آنلاین در سایت کالا118
  • امکان ثبت سفارش در واتس آپ با شماره پشتیبانی 
  • کالا118 نمایندگی رسمی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی و خارجی در بازار با تضمین اصالت کالا و گارانتی معتبر

شیرآلات kwc ساخت کجاست؟

برای اینکه با برند کی دبلیو سی kwc بیشتر آشنا شوید و جوب سوال " شیرآلات kwc ساخت کجاست " را بدهیم باید تاریخچه kwc  سوئیس و  kwc ایران را بررسی کنیم:

  • تاریخچه برند kwc  سوئیس

حددا 145 سال پیش برند kwc طبق تمام برند های برتر دنیا از یک کارخانه کوچک در یکی از شهر های سوئیس شروع به کار کرده است کارخانه kwc در ابتدا تولید کننده جعبه های موسیقی بود و توسط شخصی به نام آدلف کارر تاسیس شده که پس از فوت  وی شخص دیگری به نام والتر لوگینبول اداره کارخانه را بعهده گرفت و همزمان با توقف تولید جعبه، شروع به تولید " شیرآلات kwc " کرد .

شیرآلات kwc  سوئیس در بیشتر کشور ها از جمله آمریکا ، آلمان و ایتالیا خط تولید شیرآلات دارد و از سال 2013 تمامی شیرآلات kwc  زیر مجموعه برند Franke تولید می شود .لازم به ذکر است که نامگذاری KWC به دنبال Karrer and Weber Co. بوده است که نمادی از نام بنیانگذاران این برند قوی سوئیسی می باشد 

  • تاریخچه برند kwc  ایران

برند شیرآلات kwc  سوئیس در حال حاضر در خاورمیانه شرکت  kwc ایران است. با توجه به اینکه کمبود آب در سال های آینده برای کشورمان ایران یکی از بزرگترین دغدغه ها خواهد بود برای همین اهمیت احداث کارخانه ای مجهز و با استاندارد های بالا که توان تولید شیرآلات کم مصرف با کیفیت روز به روز بیشتر دیده می شد. برای همین شرکت شیرآلات ساختمانی و صنعتی ایران تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس این مهم را به انجام رسانده و کارخانه را که مجهز به ریخته گری ماشینکاری ، پولیش ، آبکاری و قالب سازی می باشد با انتقال تکنولوژی از KWC و تحت لیسانس آن برند ، در سال 1363 در شهر صنعتی کاوه تاسیس و در سال 1380 به بهره برداری رسید 

در حال حاضر kwc  ایران تمام با توجه به توان بالا در تولید شیرآلات و بقیه محصولات حرف های زیادی در بازار بین المللی دارد. و این امر باعث ارتقاء استاندارد ملی شیرهای ساختمانی شده است و با توجه به عرضه این شیرآلات در بازار ایران تا حدودی باعث ارتقاء فرهنگ مصرف آب در کشور شده است 

جنس شیرآلات kwc کی دبلیو سی

از لحاظ کیفیت به راحتی می توان گفت شیرآلات kwc یکی از بهترین شیرآلات موجود در بازار می باشد، جنس شیرآلات kwc از بهترین و با کیفیت ترین آلیاژها مانند برنج تولید می شود که در بالا بردن استحکام و مقاومت نقش بسزایی دارد.

شیرآلات KWC از بهترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته می‌شوند تا با عملکرد بالا و دوام طولانی مدت یکی از بهترین برند های بازار لقب بگیرد. مواد اولیه استفاده شده در شیرآلات کی دبلیو سی شامل موارد زیر است:

فولاد ضد زنگ (Stainless Steel): بسیاری از شیرآلات KWC از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا تولید می‌شوند. این جنس به خوبی در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاوم است و معمولاً به عنوان جنس اصلی برای تولید شیرآلات انتخاب می‌شود.

آلومینیوم: بعضی از مدل‌های شیرآلات KWC از ترکیب آلومینیوم استفاده می شود، به ویژه در بخش‌هایی که وزن کمی مورد نیاز است. آلومینیوم نیز مقاومت خوبی در برابر زنگ‌زدگی دارد.

پوشش‌های متنوع: برخی از شیرآلات KWC دارای پوشش‌های متنوعی باشند که به عملکرد و ظاهر آنها افزوده شود. این پوشش‌ها معمولاً از کروم یا نیکل استفاده می‌کنند تا از زنگ‌زدگی جلوگیری کنند و ظاهر شیرآلات را بهبود ببخشند.

مهمترین نکته این است که مواد و جنس‌های استفاده شده در هر مدل شیرآلات KWC ممکن است متغیر باشند و بسته به مدل و نوع محصول، متفاوت باشند. 

خرید اینترنتی شیرآلات کی دبلیو سی

برای خرید شیر کی دبلیو سی راه ها و گزینه های زیادی وجود دارد مثلا می توانید از فروشگاه های شهر که شیرآلات kwc را می فروشند و یا از نمایندگی رسمی kwc خرید کنید ولی ما در فروشگاه اینترنتی کالا118 به شما خرید اینترنتی شیرآلات کی دبلیو سی را پیشنهاد می کنیم. شما با خرید اینترنتی kwc از کالا118 علاوه بر اینکه از تمامی خدمات کارخانه اعم از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند می شود دیگر هیچ نیازی به بیرون رفتن و دیدن چندین فروشگاه ندارید شما در همین سایت می توانید تمامی مدل های برند kwc را همراه با کاتالوگ kwc و مشخصات و قیمت مشاهده کنید  فقط با چند کلیک راحت خرید کنید و درب منزل پرداخت کنید.

دانلود کاتالوگ شیرآلات kwc

ما در سایت کالا118 تمامی مدل های شیرآلات kwc را با تمامی مشخصات و عکس ها قرار دادیم و شما به راحتی می توانید آخرین و بروز ترین لیست قیمت شیرآلات کی دبلیو سی را مشاهده کنید. و اگر می خواهید کاتالوگ pdf شیر kwc را داشته باشید می توانید برای دانلود کاتالوگ شیرآلات kwc روی لینک زیر کلیک کنید.

کاتالوگ pdf شیرآلات kwc 

لیست قیمت شیرآلات kwc

برای تولید شیرآلات کی دبلیو سی از مدرن ترین و به روز ترین ماشین آلات و تجهیزات استفاده می شود و در طراحی شیرآلات kwc از مهندسین خلاق ایرانی و خارجی بهره گرفته شده است. برند شیرآلات kwc با اینکه از بهترین قطعات در ساخت استفاده می کند از طرفی همیشه سعی بر آن داشته تا قیمت شیرآلات kwc در بازار طوری باشد که خریداران ایرانی به راحتی بتوانند از این شیرآلات با کیفیت استفاده کنند. شما در سایت کالا118 می توانید بروز ترین لیست قیمت شیرآلات کی دبلیو سی را با بهترین قیمت مشاهده و خرید کنید. 

انواع شیرآلات kwc کی دبلیو سی

از لحاظ تنوع برند kwc کی دبلیو سی، سعی کرده است انواع مدل شیرآلات مورد نیاز بازار را طراحی و تولید کند. شیرآلات kwc تنها بر روی ساخت و طراحی شیرآلات تمرکز دارد. به همین دلیل است که تنوع در ساخت و تکنولوژی در محصولات کی دبیلو سی قابل ملاحظه است. از انواع شیرآلات kwc می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیرآلات حمام و دستشویی kwc

شیرآلات آشپزخانه kwc

شیرآلات چشمی و هوشمند kwc

شیرآلات توکار kwc

لیست قیمت شیرآلات kwc کی دبلیو سی

باتوجه به اینکه تغییرات گسترده قیمت و نوسانات بازار بر روی محصولات kwc نیز تاثیر مستقیم دارد، می توان گفت که قیمت قطعی و باثباتی برای آن وجود ندارد. البته یکی از راه هایی که می توانید از قیمت ها مطمئن شوید این است که به سایت های معتبر شیرآلات kwc مراجعه کنید. اما اگر می خواهید که در کنار اطلاع یافتن از قیمت، از دیگر موارد مانند طرح، تخفیف و اطلاعات بیش تری هم بهره مند شوید، سایت کالا 118 می تواند کمک زیادی به شما کند. 

شیرآلات kwc ساخت کجاست؟ از زبان مدیر عامل محترم kwc