قیمت شیرآلات توکار کی دبلیو سی kwc

شیرآلات توکار kwc کی دبلیو سی

شیرآلات توکار کی دبلیو سی kwc یکی از اولین نوع شیرآلات توکار می باشد که توسط یک برند ایرانی تولید و به بازار ارائه شد. شیرآلات توکار kwc علاوه بر زیبایی، از لحاظ کیفیت نیز به راحتی با بهترین برند های خارجی قابل رقابت است. در زیر شما می توانید لیست قیمت شیرآلات توکار کی دبلیو سی را با عکس و مشخصات مشاهده و خرید کنید.

 مشاوره رایگان خرید شیرآلات توکار KWC با شماره 09194109168 تماس بگیرید. 

مرتب سازی بر اساس:

شیر توکار kwc کی دبلیو سی

"شیر توکار kwc " کی دبلیو سی توسط شرکت شیرآلات ساختمانی و صنعتی ایران تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس تولید می شود. شیرآلات توکار kwc کم مصرف با کیفیت بالا می باشد که از بهترین قطعات برای تولید استفاده شده است برای همین به راحتی چندین سال بدون هیچ عیب و ایرادی می توانید استفاده کنید گارانتی بی قید شرط kwc در تایید کیفیت این شیرآلات می باشد.

خرید اینترنتی شیرآلات توکار کی دبلیو سی

برای خرید شیرآلات توکار کی دبلیو سی می توانید به راحتی با چند کلیک ساده از فروشگاه اینترنتی کالا118 خرید کنید و پس از دریافت شیرآلات، هزینه را پرداخت کنید. شما می توانید از فروشگاه های فیزیکی موجود در شهر که شیرآلات توکار kwc را می فروشند و یا از نمایندگی رسمی kwc خرید کنید ولی ما در کالا118 به شما این اطمینان را می دهیم که با خرید اینترنتی شیرآلات کی دبلیو سی می توانید تمامی مدل های kwc را یکجا با عکس و مشخصات مشاهده کنید و علاوه بر اینکه از تمامی خدمات کارخانه اعم از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند می شود دیگر هیچ نیازی به بیرون رفتن و دیدن چندین فروشگاه ندارید.

قیمت شیر توکار kwc

قیمت شیر توکار kwc نسبت به برند های مشابه خارجی بیسار ارزان تر می باشد ولی در مقایسه با برند های ایرانی شیر توکار kwc قیمت بالاتری دارد و دلیل قیمت بالای kwc، کیفیت بالای این برند است.

در حالت کلی قیمت شیرآلات توکار به عوامل زیادی بستگی دارد، کیفیت، برند، خدمات پس از فروش، جنس قطعات و اتصالات، طراحی و بروز بودن شیرآلات از عوامل قیمت گذاری می باشد.

لیست قیمت شیرآلات توکار کی دبلیو سی 

اگر بخواهیم " شیرآلات توکار کی دبلیو سی " را با شیرهای توکار ایرانی مقایسه کنیم، kwc یک سرو گردن از تمامی برند های ایرانی بالاتر است و دارای کیفیت بالا تری است. شما در سایت کالا118 می توانید بروز ترین لیست قیمت شیرآلات توکار کی دبلیو سی را با بهترین قیمت مشاهده و خرید کنید.

مشخصات شیر توکار KWC 

شیرآلات توکار kwc در سه نوع زیر تولید شده است:

  • شیر آلات توکار دوش kwc
  • شیرآلات توکار توالت kwc
  • شیرآلات توکار روشویی kwc

از لحاظ مشخصات و گارانتی شیرآلات توکار kwc می توان گفت:

  • دارای ۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور
  • کاتریج استفاده شده ساخت کشور سوئیس
  • دارای آبکاری با کیفیت بالا
  • دارای بسته بندی مناسب جهت جلوگیری از آسیب به شیرالات
  • کلیه قطعات شیرالات توکار KWC تحت لیسانس سوئیس