خرید پنل دوش باداب لیست قیمت بروز

پنل دوش تنسر

گروه تولیدی تنسر تولید کننده انواع شیرآلات وان جکوزی و پنل دوش یا همان شاوری دوش تنسر می باشد. پنل دوش های تنسر و کارخانه تنسر دارای علامت استاندارد اروپا (CE) و نشان سیستم مدیریت کیفیت از مؤسسه “QAL” انگلستان است و از لحاظ کیفیت ورق می توان گفت از بهترین ورق های اکرلیک تولید می شود 

برای مشاور رایگان خرید پنل دوش تنسر می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید.         

مرتب سازی بر اساس:

فروش پنل دوش تنسر

فروشگاه اینترنتی کالا118 به عنوان نماینده رسمی فروش پنل دوش های تنسر است و شما می توانید انواع پانل دوش های تنسر را با بیشترین تخفیف و بهترین کیفیت، مستقیم از خود کارخانه تنسر خرید نماید و هزینه را درب منزل پرداخت نماید. 

خرید پنل دوش باداب

برای خرید پنل دوش های لیبرا فقط کافی است در همین صفحه مدل مورد نظر را انتخاب کنید و با استفاده از کلید افزودن به سبد خرید و فقط با چند کلیک ساده ثبت سفارش کنید و در عرض چند روز سفارش شما تولید و به ادرس شما ارسال خواهد شد. 

مشخصات پنل دوش باداب

اکثر مدل های پانل دوش تنسر همانطور که در این صفحه مشاهده می کنید دارای شیر چند منظوره، ماساژور دیواری، دوش سقفی متحرک، دوش دستی چند حالته و در بعضی مدل ها صندلی دارند. پنل دوش های حمام تنسر از جنس اکریلیک سفید می باشند و در چندین مدل و سایز تولید می شود، 

قیمت پنل دوش تنسر

قیمت پنل دوش های تنسر نسبت به مدل های مشابه وارداتی ارزان تر و با کیفیت تر می باشد شما می توانید در کالا118 قیمت پنل دوش تنسر را با بیشترین تخفیف مشاهده کنید.

منبع: tinyurl.com