قیمت علم دوش یونیورست | خرید اینترنتی با گارانتی

علم دوش یونیورست

علم دوش دو کاره یونیورست

علم دوش دو کاره یا همان دوش یونیورست دارای یک عدد سردوش سقفی و یک عدد دوش دستی یا همان دوش تلفنی می باشد. از هر دو حالت معمولا برای دوش گرفتن استفاده می شود ولی از دوش دستی به خاطر داشتن شلنگ و قابل جابجا بودن برای تمیز کردن حمام نیز استفاده می شود. 

برای مشاور رایگان خرید علم دوش و یونیورست حمام می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

خرید علم دوش یونیورست حمام

برای خرید علم دوش حمام یا همان یونیورست حمام شما می توانید در همین صفحه بهترین مدل علم دوش های ایرانی و خارجی را با قیمت و مشخصات مشاهده کنید. برای خرید کافی است روی مدل مورد نظر کلیک کنید و در صفحه ای جدید با افزودن به سبد خرید ثبت سفارش کنید.

فرق علم دوش دوکاره با علم دوش تک کاره

علم دوش های حمام موجود در بازار به دو مدل علم دوش تک کاره و علم دوش دوکاره یونیورست می باشد.

  • علم دوش تک کاره : این مدل علم دوش ها فقط دارای یک عدد دوش دستی یا همان دوش تلفنی محرک می باشد.
  • علم دوش دوکاره یونیورست : این مدل از علم دوش ها دارای یک عدد دوش دستی متحرک و یک عدد دوش سقفی می باشد.

علم دوش یونیورست

در حالت کلی برای حمام های کوچک ، حمام های دفتر کاری و مغازه ها اکثرا از مدل علم دوش تک کاره استفاده می کنند و برای حمام های بزرگ بیشتر از علم دوش دوکاره یونیورست استفاده می کنند.

خرید اینترنتی دوش حمام

اصولا در کشور مان❤️ایران❤️باید خرید اینترنتی با توجه به انواع آلودگی هوا و بیماری واگیردار مانند کرونا و ... و از طرفی دیگر با توجه به تعداد کاربران اینترنت باید در صدر کشور های منطقه باشد. برای همین ما در فروشگاه اینترنتی کالا 118 سعی کردیم تمامی محصولاتی که امکان فروش آنلاین وجود دارد را در این سایت برای حرید شما عزیزان فراهم کنیم. با جستجوی عبارت " خرید اینترنتی دوش حمام " یا "خرید اینترنتی علم دوش حمام" می توانید به راحتی از سایت های آنلاین اقدام به خرید انواع علم دوش حمام بونیورست کنید.

قیمت علم دوش حمام

قیمت علم دوش حمام به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه اشاره می کنیم :
  • برند علم دوش 
  • جنس سردوش های علم دوش ها (پلاستیکی یا استیل)
  • علم دوش های فانتزی یا ساده
  • علم دوش ایرانی و خارجی
  • کیفیت متعلقات علم دوش ها

قطعات و اجزای علم دوش دوکاره یونیورست

علم دوش دوکاره ، علم یونیکا، دوش حمام و یا یونیورست همگی همان وسیله ای است که در حمام برای دوش گرفتن، نصب می شود و دارای سردوش سقفی ثابت و یک عدد دوش دستی یا همان گوشی تلفنی متحرک است. شلنگ دوش، آسانسوری یا همان هولدر که دوش دستی را نگه می دارد.

اجزای علم دوش دوکاره یونیورست