سینک های ایلیا استیل

سینک ظرفشویی ایلیا استیل

سینک ظرفشویی ایلیا استیل دارای مواد اولیه با کیفیت عالی می باشد ورق های سینک های ایلیا استیل از کشور های اروپایی وارد شده است و برای همین به راحتی می توان گفت سینک های ایلیا استیل یکی از با کیفیت ترین سینک های بازار می باشد .

برای راهنمای رایگان خرید سینک ظرفشویی ایلیا استیل با شماره 09194109168 تماس بگیرید. 

مرتب سازی بر اساس:

موقع خرید سینک ظرفشویی ایلیا استیل به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از خرید سینک ظرفشویی ایلیا استیل باید نکاتی را در نظر بگیرید پس از آن باید متناسب با دکوری که برای آشپزخانه در نظر گرفته شده سینک را انتخاب کنید.

معمولا برای دکوراسیون لوکس از سینک های زیر صفحه ای استفاده می کنند چرا که نسبت به مدل های قدیمی بسیار شیک و جذاب است و می توانید آشپزخانه ای متفاوت داشته باشید .

چرا سینک ظرفشویی ایلیا استیل؟

چرا سینک ظرفشویی ایلیا استیل ؟ از بین تمامی برند های موجود برای سینک های ظرفشویی آشپزخانه می‌ توان گفت که سینک ایلیا استیل یک درجه از لحاظ کیفیت بالا تر است آن هم به دلیل استفاده از ورق های استیل با کیفیت 

وارداتی می باشد. 

این ورق ها میزان بسیار زیادی کروم و کبالت دارند و از لحاظ کیفیت و مقاومت بی نظیر اند. معمولا سینک های برند ایلیا استیل از استیل های با ضخامت0.8 -1 میلی متر ساخته شده اند که در نوع خود بهترین هستند

 انواع سینک ظرفشویی ایلیا استیل

قطعا تا به حال با انواع سینک ظرفشویی آشنا شده اید ‌. از لحاظ طراحی و مدل های موجود نیز هر برندی تنوع بسیار زیادی دارد

  • سینک توکار
  • سینک روکار
  • سینک زیر صفحه ای 

سینک‌ ظرفشویی توکار ایلیا استیل

سینک ظرفشویی توکار ایلیا استیل مانند بقیه برند ها در داخل کابینت نصب می شود و از لحاظ ظاهری زیبا و شیک می باشد حتی دوام و کارایی خود سینک نیز مناسب است اما تفاوتی که در این سینک ظرفشویی ایلیا استیل با سایر سینک ها وجود دارد حضور صفحه کابینت در ۴ طرف سینک است که در این صورت آب به روی صفحه کابینت ریخته می شود و باعث پوسیدگی و از بین رفتن صفحه کابینت های چوبی می شود. اما اگر کابینت شما چوبی نباشد استفاده از این سینک محدودیت و نگرانی نخواهد داشت.

سینک ظرفشویی روکار

سینک‌ های ظرفشویی روکار ایلیا استیل بر روی کابینت طراحی می شود. مزایای استفاده از این سینک ظرفشویی برند ایلیا استیل این است که باعث پوسیدگی و از بین رفتن کابینت شما نمی شود.

معمولا این نوع سینک از مابقی سینک ها قدیمی تر است اما با توجه به سبکی که دارد در خیلی از خانه ها یافت می شوند چرا که با استفاده از این نوع سینک ظرفشویی ایلیا استیل بدون استرس و نگرانی می‌ توان بر روی سینک ظرف های زیادی را شست. معمولا سینک روکار را می توان هم به دیوار و هم به کابینت وصل کرد.

 سینک ظرفشویی زیر صفحه ای ایلیا استیل

سینک ظرفشویی زیر صفحه ای یعنی سینکی که از زیر کابینت نصب و طراحی می شود. قطعا چنین سینکی شیک و زیبا است و متناسب با دکوراسیون فانتزی طراحی شده است. برای نصب سینک زیر صفحه ای ایلیا استیل باید توجه کرد که کار را به دست نصاب ماهر و کار بلد سپرد چرا که باید صفحه رویی کابینت در ابعاد دقیق برش داده شود تا باعث لق زدن سینک نشود. 

لیست قیمت سینک ظرفشویی ایلیا استیل 

قطعا با هر قیمتی می توان سینک ظرفشویی پیدا کرد در بازار سینک های ارزان قیمت فراوانی یافت می شود اما چیزی که مهم است، باید سینک انتخابی شما کیفیتی خوب داشته باشد زیرا یک سینک ظرفشویی باید حداقل بالای 5سال در آشپزخانه شما عمر کند زیرا هم تعویض سینک ظرفشویی هزینه بر هست و هم باعث بهم ریختگی دکور آشپزخانه شما خواهید شد.

ما به شما سینک ظرفشویی ایلیا استیل را پیشنهاد می دهیم اولا لیست قیمت سینک های ظرفشویی ایلیا استیل بسیار مناسب است ثانیا کیفیت عالی همراه با 10 سال گارانتی می باشد.

در نظر داشته باشید قیمت سینک های ظرفشویی با توجه به جنس، سایز و تعداد لگن ها تعیین قیمت می شود که برند ایرانی ایلیا استیل از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.

از کجا سینک ظرفشویی ایلیا استیل  بخریم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ خرید سینک خود را به صورت آنلاین انجام دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که برند ایلیا استیل و فروشگاه کالا ۱۱۸ برای شما کاربران عزیز گارانتی سینک ظرفشویی ۵ تا ۱۰ ساله را در نظر گرفته اند. 

 نکات پس از خرید سینک ایلیا استیل 

پس از خرید سینک ایلیا استیل این محصول با بسته بندی کاملا منحصر به فرد و منظم تحویل شما می گردد. توجه داشته باشید که خرید شما از فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ با ارزان قیمت ترین سینک ها همراه بوده است. از طرفی با استفاده از دفترچه راهنمایی که در بسته بندی سینک قرار داده شده است می توانید به راحتی نصاب مورد نظر خود را پیدا کنید.‌