۱۳۹۸-۰۴-۲۲ ۰۸:۰۰:۰۰

ابعاد وان جکوزی مناسب برای حمام شما چیست؟

سایز وان و جکوزی حمام خانگی

با افزایش میل به آپارتمان نشینی روز به روز اندازه فضای سرویس حمام نیز محدود تر می شود. طراحان با توجه به اینکه وان جکوزی یکی از اشیای بزرگ سرویس حمام می باشد برای بهینه سازی فضای سرویس حمام باید اندازه وان جکوزی و محل نصب آن را با دقیق بیشتری انتخاب کنند. شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر  در فروشگاه اینترنتی کالا118 نسبت به سایز حمام خود هر ابعادی که لازم داشته باشید وان جکوزی انتخاب و خرید نمایید.

برای ورود به بخش فروشگاه و مشاهده قیمت و مشخصات محصولات لطفا روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.kala118.com/jacuzzi


ابعاد وان جکوزی

اجازه بدید قبل از اینکه شروع به توضیح در مورد روش انتخاب سایز وان و جکوزی حمام خانگی کنیم, ابعاد و سایز وان های تولید شده در انواع برند های وان جکوزی را خدمتتان معرفی کنیم.

ابعاد وان جکوزی خانگی 

  • وان جکوزی کوچک
  • وان جکوزی سایز متوسط
  • وان جکوزی سایز بزرگ 
  • وان جکوزی گوشه 
  • وان جکوزی گرد 
برای مشاهده لیست قیمت جکوزی خانگی کلیک کنید

وان جکوزی کوچک

وان حمامی کوچک

وان جکوزی کوچک

مردم قبلا برای خرید وان جکوزی سایز کوچک زیاد فکر نمی کردند ولی روز به روز با کوچکتر شدن اندازه آپارتمان ها به مراتب فضای سرویس حمام نیز کوچک تر می شود و به همین دلیل میل به خرید وان حمامی کوچک نیز افزایش یافته است. لازم به ذکر است امروزه اکثر برند های تولید کننده وان جکوزی , علاوه بر اینکه وان حمامی ساده ابعاد کوچک تولید می کنند وان جکوزی دار کوچک نیز تولید می کنند. در این مقاله ما منظورمان از وان جکوزی کوچک وان با طول 110 الی 140 سانتی متر و عرض 70 الی 75 سانتی متر است.بدیهی است که قیمت وان حمامی کوچک نسبت به سایز بزرگ کمتر و ارزان تر است. برای مشاهده قیمت وان جکوزی سایز کوچک روی لینک های زیر کلیک کنید.

وان حمامی ساده کوچک 

وان جکوزی کوچک

وان جکوزی استاندارد

وان جکوزی سایز متوسط

وان جکوزی سایز متوسط بیشترین فروش و تولید را در بین ابعاد وان جکوزی ها دارد همچنین ابعاد وان جکوزی متوسط بیشترین تنوع مدل را در بین تمامی برند های وان جکوزی دارد. وان حمامی سایز متوسط که بعضا با توجه به استفاده بیشتر به سایز استاندارد وان حمامی هم معروف شده است به طور متوسط طول این نوع وان جکوزی ها از 140 سانتی متر تا 160 سانتی متر هستند و عرض این نوع وان جکوزی خانگی از 70 الی 80 سانتی متر متغیر است. بدیهی است قیمت وان جکوزی خانگی با سایز متوسط نسبت به وان جکوزی کوچک بیشتر و نسبت به وان جکوزی های بزرگ ارزان تر است. شما در سایت کالا 118 می توانید لیست قیمت وان جکوزی های سایز متوسط را مشاهده و خرید نمایید.

وان جکوزی سایز بزرگ

وان جکوزی سایز بزرگ 

وان حمام سایز بزرگ برای کسانی که مشکل فضا ندارند یک انتخاب عالی است. اگر فضای سرویس حمام شما بیشتر از 13 متر مربع باشد ما برای شما وان جکوزی دونفری را پیشنهاد می کنیم . وان حمام سایز بزرگ که معمولا چند نفری هم می توان استفاده کرد دارای دو یا تعداد بیشتر زیر سری نصب می شود. وان جکوزی های سایز بزرگ به مراتب دارای موتور پمپاژ قوی تری نسبت به وان جکوزی های کوچک دارند قدرت موتور این نوع وان جکوزی ها از 1.5 اسب بخار شروع می شود و شما می توانید موقع خرید از کالا118 قدرت موتور بالاتر نیز درخواست بدید. قیمت وان جکوزی دو نفری بسته به آپشن ها و تیپ بندی متغییر است. ولی قیمت وان حمامی ساده سایز بزرگ چون هیچ موتور و آپشن خاصی ندارد قیمت تغییرات زیادی ندارد.

وان جکوزی کنجی

وان جکوزی گوشه

وان جکوزی گوشه یا کنجی برای کسانی که فضای حمام آنها بزرگتر از 13 متر مربع و عرض حمام آنها از 2 متر بیشتر است می تواند یک انتخاب خوبی باشد. استفاده بهینه از گوشه های بدون استفاده حمام فقط یکی از  مزیت های وان جکوزی های کنجی است . ظاهر زیبا , شیک و چند نفری بودن این نوع وان جکوزی ها از دیگر مزایای وان جکوزی گوشه است. برای نصب وان حمامی کنجی کافیست یک دیوار قائم 90درجه داشته باشید.اگر فضای حمام شما کوچک هم باشد می توانید از وان جکوزی گوشه کوچک که سایز 90X90 است استفاده کنید ولی ابعاد استاندارد وان جکوزی کنجی از 120X120 الی 160X160 سانتی متر می باشد. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 انواع وان جکوزی گوشه و یا وان حمامی ساده گوشه را با قیمت و مشخصات مشاهده و خرید نماید.
https://www.kala118.com

وان جکوزی دایره

وان جکوزی گرد 

وان جکوزی های گرد و یا همان وان جکوزی های دایره ای بیشتر برای استفاده در ویلاها , باغ ها و کلا فضای باز خریداری می شود. ولی این روز ها وان جکوزی حمام گرد برای کسانی که بالکن منزل شان بزرگ است یک گزینه عالی می تواند باشد. وان جکوزی گرد توکار  بیشتر در ویلا ها نصب می شود و یک فضای عالی , شیک و لاکچری به محیط می دهد. قیمت وان جکوزی گرد به نوع کاور و آپشن های انتخابی مشتری بستگی دارد.

ظرفیت وان جکوزی خانگی

ظرفیت وان جکوزی خانگی در اکثر برندهای معتبر  به صورت زیر است.

وان جکوزی تک نفری : این نوع وان جکوزی ها دارای یک عدد زیرسری می باشد و ابعاد استاندارد وان جکوزی یک نفره طول 160 الی 175 سانتی متر و عرض 70 الی 80 سانتی متر است. لازم به ذکر است ارزان ترین وان جکوزی ها همین وان جکوزی های تک نفره است.
وان جکوزی تک نفریوان جکوزی دونفری : برای وان جکوزی های دونفری 2عدد به صورت پیش فرض زیر سری نصب می شود ولی در صورت درخواست مشتری می توان تعداد زیر سری ها را افزایش داد وان جکوزی های دونفری در مدل های طولی و گوشه یا همان وان جکوزی کنجی موجود هستند. 

وان جکوزی دونفری

وان جکوزی چند نفری :  وان جکوزی های گرد و وان جکوزی های کنجی می توانند 3نفری - 4 نفری یا حتی تا 8 نفر ظرفیت داشته باشند.

وان جکوزی چند نفری


مقاله های مفید 

ثبت نظر