قیمت توالت فرنگی وال هنگ چینی کرد | خرید نمایندگی رسمی گارانتی (دیواری)

وال هنگ چینی کرد

شرکت چینی کرد یکی از بزرگ ترین تولید کننده توالت فرنگی وال هنگ یا همان توالت فرنگی دیواری در ایران است. کیفیت "کاسه وال هنگ چینی کرد " بسیار خوب می باشد و  یه راحتی با برند های خارجی قابل رقابت است.

در حال حاضر وال هنگ چینی کرد در 4 مدل تولید و به بازار عرضه شده است و با توجه به نیاز بازار در آینده مدل های وال هنگ چینی کرد بیشتری نیز تولید خواهد شد.

برای مشاوره رایگان خرید و نصب توالت فرنگی وال هنگ چینی کرد با شماره 09194109168 تماس بگیرید. 


مرتب سازی بر اساس:

درباره کاسه وال هنگ دیواری چینی کرد

·   توالت فرنگی وال هنگ (wall hung) چیست؟

·   مزایا و معایب وال هنگ چینی کرد

·   انواع وال هنگ چینی کرد

 وال هنگ (wall hung) چینی کرد چیست؟

معنی کلمه وال هنگ ( wall hung) که یک عبارت انگلیسی است یعنی اتصال دیواری یا چیزی که به دیوار آویزان می شود. در حال حاضر در اکثر کشور ها با توجه به مزایایی زیاد کاسه توالت فرنگی وال هنگ یا همان توالت فرنگی دیواری استفاده می شود برای همین شرکت چینی کرد اقدام به تولید توالت فرنگی دیواری چینی کرد کرده است.

مزایای وال هنگ چینی کرد

·       اشغال فضای کم و مدیریت فضا

·       کاهش صدای فلاش تانک 

·       شستشو و نظافتی آسان

·       امکان تنظیم کردن ارتفاع

·       صرفه جویی در مصرف آب

خرید توالت فرنگی وال هنگ چینی کرد

برای خرید وال هنگ چینی کرد شما راه های زیادی دارید با توجه به اینکه چینی کرد از بهترین و معروف ترین برند های تولید کننده توالت فرنگی در ایران است به راحتی در هر فروشگاهی می توانید مشاهده کنید ولی ما به شما فروشگاه اینترنتی کالا118 را پیشنهاد می دهیم. قیمت وال هنگ چینی کرد در کالا118 با بیشترین تخفیف می باشد و شما به راحتی با چند کلیک می توانید توالت فرنگی دیواری چینی کرد را خرید کنید و موقع تحویل گرفتن پرداخت کنید.