سینک گرانیتی روکار خرید آنلاین (گارانتی کیفیت + سفارشی)

سینک روکار گرانیتی

سینک گرانیتی روکار

سینک روکار گرانیتی  یک سینک ظرفشویی آنتی باکتریال است که از بابت مقاومت و استحکام بسیار بالاتر از مدل های استیل می باشد. اگر دنبال خرید سینک گرانیتی هستید که تمام قسمت کانتر آشپزخانه را پوشش بدهد و عرض آن 60 سانتی متر باشد ما به شما خرید سینک گرانیتی روکار را پیشنهاد می دهیم.


برای مشاور رایگان خرید سینک روکار گرانیتی می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

خرید سینک گرانیتی روکار ضد خش

یکی از دلایلی که بیشتر مردم به خرید سینک گرانیتی روکار روی آورده اند ضعف سینک های استیل در برابر انواع خط، خش و خراب شدن ظاهر سینک ها می باشد. سینک های گرانیتی روکار و توکار با توجه به مواد اولیه و نوع ژل کت هایی که در تولید سینک های گرانیتی استفاده می شود در برابر انواع ضربه و خط و خش مقاومت بسیار بالایی دارد.

سینک گرانیتی 120 در 60 یا همان سینک گرانیتی روکار

با توجه به اینکه اکثرا، سینک روکار گرانیتی دارای عرض 60 سانتی متری است برای همین بیشتر مردم برای خرید سینک گرانیتی روکار عبارت "سینک گرانیتی 120*60" را در گوگل جستجو می کنند و عدد 120 هم منظور طول سینک است. بیشتر مردم چون از قبل سینک استیل سایز 120 Cm را روی کانتر آشپزخانه نصب دارند برای تعویض و خرید سینک روکار گزانیتی باید با سایز 120 سانتی پیدا کنند تا بتوانند جایگزین کنند.

نکاتی که قبل از خرید سینک گرانیتی روکار باید بدانید!

همانطور که بالاتر اشاره شد عرض سینک روکار گرانیتی 60 سانتی متر می باشد و از آنجایی که عرض کانتر آشپزخانه ها استاندارد 60 سانتی متر است با نصب سینک روکار گرانیتی تمامی عرض کانتر پوشش داده می شود دیگر نیازی نیست که آن قسمت صفحه کانتر داشته باشید. 
در نظر بگیرید اگر صفحه کانتر خرید کرده اید و داخل آن برای نصب سینک گرانیتی برش داده شده است دیگر نمیتوانید برای آن قسمت سینک گرانیتی روکار نصب کنید و باید برای آن قسمت از این لینک اقدام به خرید سینک گرانیتی توکار کنید. 
موقع خرید سینک گرانیتی روکار با توجه به ضخامت صفحه کانتر آشپزخانه که نصب کرده اید می توانید ضخامت سینک گرانیتی روکار 1-3 و یا5 سانتی متری را انتخاب کنید.

انواع سینک گرانیتی

سینک های گرانیتی در حال حاضر در سه مدل زیر تولید می شود:

فرق بین سینک گرانیتی روکار و توکار

فرق بین سینک گرانیتی روکار و توکار

اگر بخواهیم در مورد تفاوت سینک گرانیتی روکار و توکار توضیح دهیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تفاوت از لحاظ ابعاد
  • تفاوت از لخاظ ضخامت
  • تفاوت از لحاظ اجرا

ابعاد سینک های گرانیتی توکار از لحاظ عرض بزرگتر از سینک های گرانیتی توکار است در حالت استاندارد عرض سینک های گرانیتی توکار 48-52 سانتی متر می باشد در حالی که عرض سینک های گرانیتی روکار 60 سانتی متر می باشد.

از لحاظ ضخامت سینک های گرانیتی توکار معمولا در عرض 1 سانتی متری تولید می شود ولی سینک های گرانیتی روکار در ضخامت های 1-3-5 سانتی متری تولید می شود.