لیست قیمت فر برقی گازی اخوان

فر توکار برقی و گازی اخوان

فر توکار برقی گازی اخوان دارای المنت در بالای محفظه می باشد که به وسیله برق تولید گرما و حرارت می کند و مشعل های فر در قسمت پایین محفظه فر می باشد که با استفاده از سوختن گاز تولید گرما می کند.

 در ادامه تمامی مدل های فر توکار برقی گازی را با مشخصات، قیمت و عکس می توانید مشاهده کنید و به صورت اینترنتی فقط با چند کلیک از سایت خرید کنید و در صورت نیاز می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان خرید فر توکار برقی گازی اخوان با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

خرید فر برقی گازی اخوان

با پیشرفت تکنولوزی فر های برقی گازی جای فر های توکار گازی را گرفتند، شرکت اخوان نیز با توجه به نیاز بازار فر برقی گازی اخوان را با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار کرده اند و شما برای خرید فر برقی گازی اخوان می توانید از سایت کالا118 به راحتی همه مدل های موجود را بررسی و مقایسه کنید و بسته به سلیقه و دیزاین آشپزخانه خودتون خرید کنید.

 قیمت فر برقی گازی اخوان

اگر بخواهیم قیمت فر برقی گازی اخوان را با مدل های دیگر که فقط گازی بودند مقایسه کنیم به مراتب فر توکار برقی گازی با توجه به امکانات و ویژگی های زیادی که نسبت به مدل های قدیمی دارد قیمت بالاتری دارد ولی شما می توانید در این سایت بهترین قیمت فر توکار برقی گازی اخوان را پیدا کنید و با فروشگاه های سطح شهر مقایسه کنید و سپس با خیال راحت خرید کنید.

خرید اینترنتی فر برقی گازی اخوان

قبل از خرید اینترنتی فر برقی گازی اخوان یه چند تا سوال که بیشتر از کارشناسان سایت پرسیده می شود اشاره کنیم اول توجه کنید در مورد فر برقی گازی این نوع فرها هم از برق و هم گاز برای پخت غذا استفاده می کند. لازم است بدانید که در صورت تامین نشدن هر کدام از این منابع انرژی، فر شما قادر به پخت غذا نیست.

مورد دوم در باره فرهای برق و گاز باید به این نکته توجه کنید که وظیفه اصلی پخت و پز غذا با گاز می باشد و انرژی حاصل از المنت های برقی که در بالا قرار دارند فقط کار گریل و تست کردن را انجام می دهند.

مشخصات فر توکار برقی گازی اخوان

فر های توکار برقی گازی اخوان اکثرا امکانات زیر را دارند:

  • گریل برقی بالای محفظه
  • در قسمت پایین محفظه شعله پخش کن وجود دارد که از گاز استفاده می کند
  • جوجه گردان
  • دارای تایمر لمسی می باشد که برای  تنظیم و افزودن برنامه پخت استفاده می شود
  • طبقه متحرک دارد
  • ترموکوپل دارد

توجه در مورد فر توکار برقی گازی 

برای نصب فرهای توکار برقی و گازی باید حتما انشعاب جداگانه از گاز در آشپزخانه وجود داشته باشد. قبل از خرید فر برقی گازی ، به این نکته توجه داشته باشید.