وان جکوزی باداب خرید آنلاین (قیمت نمایندگی+گارانتی)

جکوزی باداب

نمایندگی جکوزی باداب

برای مشاور رایگان خرید جکوزی باداب با شماره 09194109168 تماس بگیرید.


مرتب سازی بر اساس:

وان جکوزی باداب

مزیت خرید جکوزی باداب از نمایندگی رسمی کالا118

فروشگاه اینترنتی کالا118 به عنوان نمایندگی رسمی فروش بهترین برندهای وان جکوزی ایرانی و خارجی می باشد و شما می توانید تمامی مدل ها جکوزی باداب را با قیمت و مشخصات مشاهده کنید از مزایای خرید آنلاین جکوزی باداب از نمایندگی کالا118 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این سایت شما دسترسی به کاتالوگ جکوزی باداب و همه مدل های وان جکوزی را دارید و مانند فروشگاه های فیزیکی محدودیت مدل ندارید.
  • در کالا118 امکان مقایسه راحت ویژگی ها و قیمت جکوزی باداب با دیگر برند های جکوزی خانگی را دارید.
  • کالا118 دارای پشتیبانی آنلاین و راهنمای خرید رایگان را برای تمامی مشتریان خود دارد.
  • صرفه جویی در وقت به دلیل عدم نیاز به تردد به فروشگاه‌ها
  • امکان خرید وان جکوزی باداب در هر ساعت از شبانه‌روز و هر مکانی
  • دسترسی به نظرات و امتیازات خریداران قبلی در مورد هر محصول
  • امکان مشاهده تصاویر و جزئیات وان جکوزی باداب به صورت کامل
  • امکان مراجعه مشتری به شوروم تهران برای مشاهده نمونه وان جکوزی باداب
  • پرداخت در محل برای خرید وان جکوزی باداب در تهران
  • ارسال کارشناس و نصاب ماهر برای مناطق تهران بزرگ
  • کارشناسان ما از تمام مراحل قبل خرید تا موقع نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش محصولات باداب در کنار شماست
  • ارسال سریع جکوزی های خانگی و سایر محصولات باداب با باربری برای تهران و همه شهر های ایران
  • تنوع روش‌های پرداخت
  • سهولت ثبت و پیگیری گارانتی و خدمات پس از فروش

در کل، خرید اینترنتی وان جکوزی باداب از کالا118 می‌تواند تجربه‌ای راحت و به صرفه برای شما عزیزان باشد.

مختصر معرفی شرکت وان جکوزی باداب

شرکت باداب تولید کننده جکوزی خانگی از سال 1372 در کرج با هدف تولید قطعات فایبر گلاس و کامپوزیت آغاز به کار کرد. در کارخانه باداب علاوه بر تولید وان جکوزی خانگی ,حمام های شیشه ای یا همان دوردوشی و اتاق دوش , کابین سونا بخار و زیر دوشی در انواع مدل ها و سایز های مختلف با بهترین مواد اولیه تولید و به بازار ارائه می شود. در حال حاضر گروه صنعتی باداب مجموعه ای متنوع از محصولات را که از هر نظر قابل رقابت با محصولات مشابه اروپایی می باشد تولید می نماید

وان جکوزی باداب

وان جکوزی باداب محصول یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده وان های جکوزی دار در ایران است. اگر می خواهید تجربه استراحت و ماساژ داخل آب داغ و رفع خستگی و استراحت در منزل را داشته باشید به شما خرید وان جکوزی باداب را پیشنهاد می دهیم. وان جکوزی‌های باداب دارای بدنه از بهترین کیفیت ورق و دارای شاسی تمام استیل است جکوزی های باداب به دلیل داشتن موتور های پرقدرت به راحتی می تواند نیاز شما را به ماساژ درون آب تامین کند.

ویژگی های جکوزی باداب 

برای شناخت بهتر وان جکوزی های باداب به تعدادی از ویژگی‌ها و مزایا آن اشاره می‌کنم:

  • ابعاد و ظاهر جکوزی های باداب 

برند باداب بیشترین مدل جکوزی را از لحاظ سایز و شکل دارد وان جکوزی باداب اندازه‌های کوچک مانند 120CmX70Cm و سایز های بزرگ مانند 180CmX170Cm را تولید می کند و و شما می‌توانید داخل کاتالوگ جکوزی باداب، انواع طراحی‌ها و شکل‌های مختلف را ببینید. این وان‌ها عمدتاً از جنس‌های مقاومی مانند آکریلیک ساخته می‌شوند و ظاهری جذاب و زیبا دارند.

  •  باداب دارای سیستم‌های جکوزی و آب درمانی یا هیدروتراپی ( Hydrotherapy )

وان جکوزی باداب دارای سیستم‌های جکوزی و هیدروتراپی هستند که با ایجاد جریان‌های آب و هوا، باعث آب درمانی یا هیدروتراپی می شود. آب درمانی طیف وسیعی از رویکردها و روشهای درمانی را در بر می‌گیرد که در آن از ویژگیهای فیزیکی آب مانند دما و فشار برای اهداف درمانی نظیر تحریک گردش خون و درمان علائم بیماریهای خاص بهره می‌برند. در داخل جکوزی های باداب می توانید از ماساژ و آرامش عضلات لذت ببرید. این ویژگی‌ها به بهبود استراحت و کاهش استرس کمک می‌کنند.

  • راحتی مدیریت دما و تنظیمات جکوزی های باداب

وان جکوزی های باداب دارای کنترلر های مربوط به دما، تنظیم فشار و شدت جریان آب و هوا است. این کنترل‌ها به شما امکان می‌دهند تا تنظیمات دلخواه خود را روی جکوزی اعمال کنید.

  • نصب جکوزی باداب بسیار آسان است

نصب وان‌های جکوزی باداب به دلیل استاندارد بودن سازه شاسی و ابعاد به راحتی در حمام‌ها یا فضاهای دیگر نصب می‌شود. و از طرفی با توجه به اینکه تمامی قطعات مورد نیاز نصب در کارخانه مونتاژ می شود برای همین نصب در محل مشتری به آسانی انجام می شود.

  • با نورپردازی و موزیک از جکوزی های باداب نهایت لذت را ببرید

شما می توانید در خرید جکوزی باداب آپشن های نورپردازی LED و سیستم صوتی را فقط با چند کلیک انتخاب کنید تا یک اتمسفر و فضای لوکس و زیبا داشته باشید. همچنین، با سیستم‌های صوتی که روی این مدل جکوزی ها نصب می شود امکان پخش موزیک در مدت زمان استفاده استراحت داخل آب را فراهم کنید.

  • با باداب امکانات جکوزی های عمومی را برای خودتان خصوصی سازی کنید

در حال حاضر با توجه به وجود انواع بیماری های واگیردار در استخر های عمومی، خرید وان جکوزی باداب به شما امکان می‌دهد تا تجربه جکوزی های عمومی را در منزلتان داشته باشید و بدون هیچ نگرانی با دراز کشیدن داخل آب داغ نهایت لذت را ببرید.

  • قیمت جکوزی باداب مناسب تر از برند های هم سطح خودش است

قیمت وان جکوزی باداب به نسبت برند های هم سطح خودش بسیار مناسب تر است و شعار برند باداب نهایت کیفیت، با قیمت منصفانه است.

برای مشاور رایگان خرید جکوزی باداب با شماره 09194109168 تماس بگیرید.


خرید وان جکوزی خانگی باداب

برای خرید وان جکوزی خانگی باداب شما می توانید در سایت کالا118 تمامی مدل های شرکت باداب را با مشخصات و عکس و لیست قیمت مشاهده و خرید نماید همچنین شما می توانید موقع خرید جکوزی باداب آپشن های وان جکوزی ها را هم خودتون انتخاب کنید.

لیست قیمت وان جکوزی خانگی باداب

هر کارخانه و برندی نسبت به کیفیت محصولات خود لیست قیمت به نمایندگی های خود اعلام می کند. فروشگاه اینترنتی کالا118 با توجه به اینکه نمایندگی فروش وان جکوزی باداب می باشد , آخرین لیست قیمت وان جکوزی خانگی باداب را شما می توانید در همین صفحه مشاهده نماید. 
مزیت فروشگاه اینترنتی کالا118 به مغازه های فیزیکی این است که در کالا118 شما می توانید لیست قیمت همه مدل های وان جکوزی باداب را برحسب قیمت , عکس و مشخصات مشاهده نماید همچنین می توانید خرید خود را به صورت سفارشی انجام بدید.

جنس وان جکوزی باداب 

جنس بدنه وان جکوزی های باداب آکریليک باشد که با هفت لايه پوشش فايبرگلاس برای استحکام بیشتر تقوت شده است. ورق های مورد استفاده در جکوزی باداب داراي بالاترين استانداردهای بهداشتی بوده ، و خاصيت آنتی باکتريال دارد که از رشد باکتری های (استافيلوکوکوس اورئوس و اشرشياکولی) که از گروه ميکروارگانيسم های بيماريزار هستند جلوگیری می کند.لازم به ذکر است جنس آکروليک اين ورق ها سبب سهولت در نظافت آن نيز می گرد که اين مهم از تغيير رنگ و بو گرفتن وان نیز جلوگيری می کند.

ابعاد وان جکوزی خانگی باداب

یکی از نکاتی که موقع خرید وان جکوزی خانگی باید دقت بیشتری داشته باشید سایز و ابعاد وان جکوزی مورد نیاز هست. کارخانه وان جکوزی باداب برای انواع سایز های سرویس حمام وان جکوزی طراحی کرده است در زیر نگاهی گذرا به ابعاد وان جکوزی های تولید باداب می کنیم.

وان جکوزی سایز کوچک باداب :

  با توجه به گسترش روز افزون زندگی آپارتمانی و کوچکتر شدن فضای آپارتمان ها به مراتب سرویس حمام ها نیز کوچکتر و کوچکتر می شود.کارخانه باداب , وان جکوزی های خود را با توجه به درخواست بازار و مشتریان , در سایز و ابعاد کوچک نیز تولید کرده است . وان جکوزی کوچک باداب از طول 90 تا 140 سانتی متر و عرض 70 الی 75 سانتی متر می باشد. 

وان جکوزی سایز استاندارد باداب :

وان جکوزی های موجود در این رنج سایز , بیشترین فروش و بالاترین تنوع در بین مدل ها را دارد این سایز وان جکوزی بیشتر به عنوان سایز استاندارد در بین تمامی برند ها شناخته می شود. وان جکوزی سایز استاندارد به طول 170 الی 175 سانتی متر و عرض 70 الی 90 سانتی متر می باشد.

وان جکوزی سایز بزرگ باداب :

وان جکوزی های سایز بزرگ بیشتر برای سرویس حمام بزرگ انتخاب می شود.اندازه طول این وان جکوزی ها حدودا 170 الی 190 سانتی متر و عرض 100 الی 140 سانتی متر می باشد.

خرید اینترنتی وان جکوزی باداب 

برای خرید اینترنتی وان جکوزی باداب شما می توانید از این صفحه استفاده کنید و تمامی مدل ها را با قیمت جکوزی ها مشاهده و خرید کنید. برای خرید وان جکوزی های باداب کافی است مدل را برحسب ابعاد و قیمت انتخاب کنید و افزودن به سبد را کلیک کنید و سپس ادامه مراحل و ثبت نام را تکمیل کنید شما می توانید موقع خرید وان جکوزی انتخاب کنید که مبلغ را موقع تحویل گرفتن پرداخت کنید در این حالت فقط 15درصد بیعانه واریز خواهید کرد.

نمایندگی وان و جکوزی باداب

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 که نمایندگی رسمی فروش وان و جکوزی باداب را دارد تمامی مدل های برند باداب را با مشخصات و ابعاد جکوزی مشاهده و بررسی کنید. شما می توانید با خرید از سایت کالا118 از گارانتی وان جکوزی باداب به مدت 5 سال و خدمات پس از فروش باداب 15 سال بهره مند شوید همچنین کالا118 دارای سیستم پرداخت درب منزل را دارد و شما می توانید قیمت وان جکوزی خریداری شده را پس از بررسی و تحویل گرفتن پرداخت نماید.

گنجایش وان و جکوزی خانگی باداب

برند باداب با توجه به تجربه چندین ساله تولید وان جکوزی اقدام به تولید وان جکوزی ها با ظرفیت های تک نفری - دونفری و چند نفری تولید کرده است. سایز استاندارد وان جکوزی یک نفره باداب برای طول 140 الی 180 سانتی متر است و عرض 70 الی 85 سانتی متر می باشد. همچنین سایز استاندارد وان جکوزی باداب دونفری طول 170 الی 185 سانتی متر و عرض 95 الی 130 سانتی متر می باشد.

کیفیت وان جکوزی باداب

گروه توليدی باداب عضو انجمن کيفی ايران بوده و تمامی محصولات از نظر کيفيت مورد تاييد اين انجمن می باشد که تنها یکی از نکات بارز محصولات باداب داشتن نشان های استاندارد از سازمان ملی استاندارد ايران و همچنین استاندارد CEh از اتحادیه ی اروپا می باشد کیفیت وان جکوزی باداب از آنجایی که با ورقهای PMMA/ABS/PMMA وتقویت فایبرگلاس تولید می شود بسیار عالی و تضمین شده است باداب برای تضمین کیفیت وان جکوزی های خود 5 سال گارانتی می دهد همچنین موتور استفاده شده در جکوزی های باداب دارای گارانتی می باشد. 

جنس شاسی وان جکوزی باداب 

 شاسي های استفاده شده از جنس استيل ضد زنگ (stainless steel) به ابعاد25*25 ميليمتر و ضخامت1ميليمتر می باشند که در مقابل اکسيداسيون کاملا مقاوم است.

 پمپ های وان جکوزی باداب

 پمپ های مورد استفاده در وان جکوزی های باداب از برند LX سری WTC می باشد که دارای استاندارد TUV آلمان و استاندارد cE اروپا می باشد اين موتورها دارای رتبه IPX5 به معنای بالاترين ضريب مقاومت در برابر نفوذ رطوبت به داخل موتور می باشد.از نظر قدرت دبی خروجی آب در موتورهای با قدرت يک اسب بخار برابر است با 460 ليتر در دقيقه و در موتورهای يک و نيم اسب بخار برابر است با 560 ليتر در دقيقه که اين ميزان برای موتوری با آخرین توان بالاترين مقدار خروجی می باشد که هر کدام به انتخاب مشتري قابل نصب می باشند.

کلید محافظ جان در وان جکوزی باداب

 کلید محافظ جان در وان جکوزی های باداب باعث می شود در صورتی که به هر دلیلی هر کدام از سيستم های الکتريکی يا الکترونيکی دچار اتصال کوتاه شوند جريان برق را به طور کامل از ورودی سيستم قطع می کند و تا برطرف شدن نقص اجازه عبور جريان الکتريسته را نخواهد داد.

فیلم مدل های وان جکوزی های باداب