شیر چشمی هوشمند الکترونیکی سنسوردار بهترین قیمت (30مدل برتر)

قیمت شیر چشمی هوشمند

برای راهنمای رایگان خرید شیر چشمی هوشمند الکترونیکی با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

شیرآلات هوشمند الکترونیکی

شیرآلات چشمی هوشمند (Sensor Faucet Smart)

شیر چشمی هوشمند، یک نوع شیر آب اسمارت با همان هوشمند است که به صورت اتوماتیک و با استفاده از سنسور تشخیص دست، جریان آب را فعال می کند. درون شیر چشمی معمولاً یک سنسور مادون قرمز (Infrared) وجود دارد که مانع را در نزدیکی خود تشخیص می دهد. هنگامی که دست در نزدیکی شیر قرار می گیرد، سنسور مادون قرمز جریان آب را فعال می کند. هنگامی که دست از شیر دور می شود، جریان آب به طور خودکار قطع می شود.

مزیت خرید شیر هوشمند الکترونیکی (Electronic Motion Sensor Faucet)

شیرآلات هوشمند الکترونیکی مزایای زیادی نسبت به شیرآلات بهداشتی معمولی دارند. در ادامه به چند مزیت اشاره می شود:

  • شیرآلات هوشمند چشمی باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود

با توجه به اینکه قطع و وصل آب در شیرآلات چشمی به صورت هوشمند و با استفاده از سنسور انجام می شود به شما کمک می کنئ تا در مصرف آب صرفه جویی کنید و شما دیگر نگران هدر رفت آب نخواهید بود.

  • با خرید شیر چشمی هوشمند به حفظ بهداشت فردی کمک کنید

با توجه به اینکه برای استفاده از شیرآلات هوشمند الکترونیکی نیازی به لمس شیر آب ندارید و به طور خودکار جریان آب را قطع و وصل می شود، بنابراین احتمال انتقال بیماری از طریق شیرآلات آلوده کاهش می یابد.

  • استفاده از شیر سنسور دار بسیار راحت است

طرز استفاده از شیرآلات چشمی هوشمند بسیار راحت هستند. شما دیگر نیازی ندارید که برای باز کردن شیر آب، از کلید یا اهرم استفاده کنید.

  • شیر آلات چشمی بسیار شیک و جذاب تر از شیرآلات معمولی است

شیرآلات هوشمند الکترونیکی علاوه بر مزایایی فوق، از لحاظ ظاهر نیز به نسبت شیرآلات معمولی بسیاز زیبایی و جداب هست و با نصب شیر های هوشمند فضای سرویس شما بسیار لوکس دیده می شود. شیرآلات چشمی هوشمند در انواع مختلفی از نظر طراحی و عملکرد موجود هستند. برخی از شیرآلات چشمی هوشمند دارای ویژگی های اضافی مانند تنظیم دمای آب، تنظیم شدت جریان آب، و غیره هستند.

مزیت خرید شیر الکترونیکی چشمی از کالا118

فروشگاه اینترنتی کالا118 به عنوان نمایندگی رسمی فروش انواع شیرآلات توکار و شیرآلات اسمارت الکترونیکی از برند های ایرانی و خارجی می باشددر کالا118 بهترین برندهای شیرآلات چشمی با ارزان ترین قیمت برای خرید اینترنتی در اختیار شما می باشد. خرید اینترنتی در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین روش‌های خرید تبدیل شده است. این محبوبیت دلایل زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • موقع خرید آنلاین تنوع و انتخاب گسترده‌تری دارید.
  • امکان مقایسه راحت قیمت شیرآلات چشمی و ویژگی‌های مختلف را دارید.
  • در این سایت می‌توانید قیمت‌ها را بین چند برند مقایسه کنید و بهترین قیمت شیر چشمی هوشمند را با تخفیف‌های ویژه پیدا کنید.
  • در خرید آنلاین، شما به تنهایی و با آرامش تصمیم می‌گیرید و تحت فشار فروشنده قرار نمی‌گیرید.
  • کالا118 دارای پشتیبانی آنلاین و راهنمای خرید رایگان را برای تمامی مشتریان خود دارد.
  • شما نیاز به مراجعه به فروشگاه‌ها و تحمل ترافیک ندارید. پس در محیط آرام و راحت از خرید محصول لذت ببرید.
  • امکان خرید شیر آب الکترونیکی در هر ساعت از شبانه‌روز و هر مکانی
  • دسترسی به نظرات و امتیازات خریداران قبلی در مورد هر محصول
  • امکان مشاهده تصاویر و جزئیات شیر آب سنسور دار به صورت کامل
  • امکان مراجعه مشتری به شوروم تهران برای مشاهده نمونه شیر الات چشمی
  • پرداخت در محل در تهران
  • ارسال سریع با باربری و یا پیک برای تهران و همه شهر های ایران
  • تنوع روش‌های پرداخت (پرداخت آنلاین از درگاه سایت و کارت به کارت)
  • سهولت ثبت و پیگیری گارانتی و خدمات پس از فروش

در مجموع، خرید اینترنتی شیرالات چشمی از کالا118 مزایای زیادی دارد که باعث می شود این روش خرید به یکی از محبوب‌ترین روش‌های خرید شما تبدیل شود.

انواع شیرآلات هوشمند الکترونیکی

شیرآلات هوشمند الکترونیکی را از 2 جهت می توان دسته بندی کرد:

  • سنسور تشخیص
  • نوع عملکرد

انواع شیر هوشمندانواع شیر هوشمند براساس نوع سنسور تشخیص

  • شیرآلات هوشمند چشمی: این شیرآلات با استفاده از یک سنسور مادون قرمز، حضور دست را در نزدیکی خود تشخیص می دهند و جریان آب را فعال می کنند.
  • شیرآلات هوشمند لمسی: این شیرآلات با استفاده از یک صفحه لمسی، کنترل می شوند. شما می توانید با لمس صفحه، جریان آب را باز و بسته کنید.
  • شیرآلات هوشمند پدالی: این شیرآلات با استفاده از یک پدال، کنترل می شوند. شما می توانید با فشار دادن پدال، جریان آب را باز و بسته کنید.

    انواع شیر هوشمند براساس نوع عملکرد

    • شیرآلات هوشمند ساده: این نوع شیرآلات الکترونیکی فقط برای باز و بسته کردن جریان آب استفاده می شوند.
    • شیرآلات هوشمند پیشرفته : این نوع از شیرآلات اسمارت علاوه بر باز و بسته کردن جریان آب، ویژگی تنظیم دمای آب، تنظیم شدت جریان آب، و غیره دارد.

    شیر چشمی هوشمند پرفروش ترین مدل است

    شیر چشمی اتوماتیک ، یکی از محبوب ترین نوع شیرآلات هوشمند الکترونیکی هستند. این شیرآلات بسیار راحت و بهداشتی هستند. شما دیگر نیازی ندارید که برای باز و بسته کردن جریان آب، دست خود را به شیر آلات بزنید. شیر چشمی الکترونیکی بیشتر در سرویس بهداشتی های عمومی، مراکز خرید پاساژهای لوکس، رستوران ها و مکان های تفریحی برای شستشوی دست نصب می شود.

    شیرآلات هوشمند لمسی کاربردی در آشپزخانه

    یک نوع شیر اسمارت بسیار کاربردی در آشپزخانه، شیر هوشمند لمسی است، این شیر لمسی سینک علاوه بر کابرد آسان، بسیار مدرن و زیبا است. در این مدل شیر شما می توانید با لمس صفحه شیر آلات، جریان آب را باز و بسته کنید، فرض کنید در حال شستن ظروف هستید و نمی خواهید دستان را به اهرم شیر بزنید در این حالت کافی است با پشت دست سنسور شیر را لمس کنید. شیرآلات هوشمند لمسی در انواع مختلفی از نظر طراحی و عملکرد موجود هستند. برخی از شیرآلات هوشمند لمسی دارای ویژگی های اضافی مانند تنظیم دمای آب، تنظیم شدت جریان آب، و غیره هستند.

    شیرآلات هوشمند پدالی یک شیر کاربردی برای مراکز بهداشتی و بیمارستان

    شیر روشویی پدالی یک ابتکار هوشمندانه در زمینه بهداشت و صرفه‌جویی در مصرف آب است. با فشار پا روی پدال می توانید آب را باز کنید به همین راحتی!! با رها کردن پدال، جریان آب قطع می‌شود. این شیرها از سیستم‌های خودکار سنسور نیز بهره می‌برند که به صورت هوشمند جریان آب را کنترل می‌کنند این شیرآلات بسیار بهداشتی هستند.در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی بیشتر از این نوع شیر استفاده می شود.

    خرید بهترین بهترین شیر چشمی

    خرید بهترین شیر چشمی بستگی به بودجه، سلیقه‌ و طرح شما دارد. اما در هر صورت، برخی عوامل کلی را باید در نظر بگیرید تا از انتخاب درست و کیفیتی اطمینان حاصل کنید. برای انتخاب بهترین شیر چشمی موجود در بازار باید پاسخ چند سوال اساسی را بدانید "شیر چشمی چه مارکی بهتره؟"، " کیفیت شیر چشمی ایرانی بهتر است یا خارجی؟"، " ارزان ترین شیر چشمی چه برندی است؟" ، "لیست قیمت شیر چشمی ؟" در ادامه چند نکته برای خرید بهترین شیر چشمی اشاره می شود.

    حرید شیر چشمی