خرید ورقه موم رنگی طبیعی زنبور عسل

موم ورقه ای شمع سازی 

همانطور که می دانید از موم طبیعی زنبور عسل برای ساخت انواع شمع استفاده می شود برای ساخت این شمع ها بیشتر از موم ورقه ای زنبور عسل استفاده می شود چون موم های ورقه ای نقطه ذوب بالاتری نسبت به اکثر موم های پارافینی دارد، برای همین اگر فتیله درست انتخاب شود امکان چکه کردن و تغییر حالت نسبت به شمع های دیگر خیلی کمتر است.


موم ورقه ای چیست؟

موم ورقه ای همان موم طبیعی است که از زنبورداران از داخل کندو برداشت می کنند و با استفاده از دستگاه مخصوص به صورت ورق در می آید. ورق موم عسل ماده‌ای است جامد و بی شکل با بوی مطبوع است.

در ساختار موم‌های ورقه ای طبیعی‌ای هیچ‌گونه ماده هیدروژنه یا سفید کننده‌ای وجود ندارد، این در حالی است که از این ماده مضر در ساخت شمع‌های پارافینی، شمع نخل، شمع سویا و … استفاده می‌شود.

خرید موم ورقه ای طبیعی زنبور عسل

شما می توانید از سایت کالا118 اقدام به خرید موم ورقه ای طبیعی زنبور عسل با کمترین قیمت و بهترین کیفیت کنید و مطمئن باشید که مستقیم از زنبور دار خرید می کنید. نمامی موم های ورقه ای موجود در سایت از موم طبیعی زنبور عسل خالص ساخته شده است.

کاربرد موم ورقه ای طبیعی 

از موم ورقه ای طبیعی بیشتر در صنعت زنبورداری استفاده می شود، اما در صنایع دیگر مانند: شمع سازی، قالب سازی،صابون سازی و کرم سازی دار، ساخت محصولات آرایشی، دارو سازی، بهداشتی و… نیز استفاده می شود. ورق موم به دلیل اینکه بعد از استخراج از کندو تصفیه می شود و ناخالصی های آن جدا می شود پر مصرف ترین نوع موم محسوب می شود.

قیمت موم ورقه ای طبیعی

قیمت موم ورقه ای بیشتر به درصد خالصی و کیفیت موم دارد یعنی هر چقدر موم خالص تر و با کیفیت تر باشد به مراتب قیمت بالاتری هم دارد ما در کالا118 سعی کردیم با توجه به فروش مستقیم موم ورقه ای، قیمت آن را به شکل قابل ملاحظه ای پایین بیاریم تا شما راحت تر و با خیال آسوده از کیفیت موم ورقه ای خرید کنید.

موم ورقه ای طبیعی رنگی 

موم های ورقه ای در رنگ های مختلف تولید می شود