توالت فرنگی چینی کرد خرید با 21% تخفیف از نمایندگی رسمی

توالت فرنگی چینی کرد

قیمت توالت فرنگی چینی کرد

برای راهنمای رایگان خرید توالت فرنگی چینی کرد با شماره 09194109168 تماس بگیرید. .

مرتب سازی بر اساس:

چینی کرد توالت فرنگی

چینی کرد توالت فرنگی

توالت فرنگی های برند چینی کرد در طراح ها و مدل های مختلف از سال 1362 در شهر کرمانشاه با مساحت 300 هزار متر مربع تولید می شود. این کارخانه یکی از بزرگ ترین کارخانه های مجهز و مدرن برای تولید انواع چینی ایران می باشد. برند چینی کرد توالت فرنگی و سایر محصولات چینی مانند توالت زمینی، روشویی کابینتی و پایه دار و زیر دوشی نیز تولید می کند. 

قبل از خرید توالت فرنگی چینی کرد به این موارد دقت کنید!!

قبل از خرید توالت فرنگی چینی کرد باید به چند مورد مهم دقت کنید:

  • سایز آکس محل نصب توالت فرنگی 
  • فضایی که برای نصب در نظر گرفته اید با اندازه فرنگی چینی کرد که خرید می کنید هم خوانی داشته باشد.
  • سیستم تخلیه توالت فرنگی
  • نوع توالت فرنگی بیده دار یا بدون بیده
  • مدت گارانتی و خدمات پس از فروش
  • نوع بسته بندی فرنگی
  • کیفیت لعاب

در مورد کیفیت لعاب فرنگی چینی کرد ، جنس و کیفیت بدنه توالت فرنگی های چینی کرد، را می توان جزو بهترین توالت فرنگی های ایرانی بشمار می آید. چینی کرد توالت فرنگی قیمت بسیار مناسبی نسبت به مدل های وارداتی دارد. کیفیت قطعات و همچنین سهولت نصب و سیستم تخلیه توالت فرنگی چینی کرد همانند برندهای معروف خارجی دارای کیفیت بسیار خوبی است.

اندازه آکس توالت فرنگی چینی کرد

موقع خرید توالت فرنگی باید اندازه آکس محل نصب فرنگی را از قبل داشته باشید. در حال حاضر برند چینی کرد توالت فرنگی هایی با آکس 12 الی 30 سانتی متر تولید می کند پس اگر فضای سرویس بهداشتی شما خیلی کوچک است و برای توالت فرنگی فضای کمی گذاشته شده است و پس از اندازه گیری فاصله دیوار پشت تا وسط فاضلاب به عدد 12 سانتی متر رسیدید نگران نباشید توالت فرنگی چینی مدل هلنا را می توانید خرید کنید.

همچنین شما برای مشخص کردن اندازه آکس توالت فرنگی مورد نیاز، باید فاصله دیوار پشت توالت فرنگی را تا مرکز لوله فاضلاب را اندازه بگیرد عدد بدست آمده آکس توالت فرنگی مورد نیاز شما خواهد بود.

تفاوت توالت فرنگی بیده دار چینی کرد با مدل ساده

توالت فرنگی بیده دار چینی کرد (خودشور)

در اکثر کشور ها توالت فرنگی های خود شوردار یا همان توالت فرنگی بیده دار بیشتر از توالت فرنگی های بدون بیده استفاده می شود. با توجه به نیاز بازار چند مدل توالت فرنگی بیده دار چینی کرد نیز توسط این برند ایرانی برای رفع نیاز مردم تولید و به بازار عرضه شده است. خود توالت فرنگی خودشور چینی کرد در دو مدل فرنگی بیده دار شیر دار و بیده دار بدون شیر در بازار موجود می باشد که بسته به نوع نیاز شما می توانید یکی از مدل های بیده دار را خرید کنید. در فرنگی بیده دار درون کاسه توالت فرنگی لوله پخش آبی برای شستشو قرار داده می شود.

تفاوت توالت فرنگی بیده دار چینی کرد با مدل ساده

توالت فرنگی بیده دار چینی کرد یا همان خودشور دار نوع جدیدی از توالت فرنگی های این برند است که همانطور که از اسم مدل مشخص است دارای قسمت خودشور یا همان بیده است که برای شستشو استفاده می شود برای استفاده از توالت فرنگی بیده دار چینی کرد شما باید یا از مدل شیر بغل دار خرید کنید و یا اینکه اگر فرنگی شما بیده دار بدون شیر است از پشت فرنگی به قسمت ورودی بیده انشعاب آب ببندید تا هر وقت نیاز بود از بیده استفاده کنید. لازم به ذکر است قیمت توالت فرنگی چینی کرد بیده دار به نسبت قیمت توالت فرنگی چینی کرد ساده بالاتر است.

سیستم تخلیه توالت فرنگی چینی کرد

توالت‌های فرنگی های چینی کرد در سیستم تخلیه با هم تفاوت دارند. منظور از سیستم تخلیه یا آبریز سیستمی در توالت فرنگی روش خروج آب از مخزن پشت فرنگی و شست‌وشوی کاسه است. پس در خرید توالت فرنگی چینی کرد به سیستم تخلیۀ هم دقت کنید. در ادامه انواع سیستم تخلیه را بررسی می کنیم :

  • سیستم تخلیۀ ریزشی (Washdown Flushing System)
  • سیستم تخلیۀ گردابی (Vortex Flushing System)
  • سیستم تخلیه واترجت (Water-Jet Flushing System)
  • سیستم تخلیۀ توربوجت (Turbo-Jet Flushing System)

سیستم تخلیۀ ریزشی در فرنگی چینی کرد (Washdown Flushing System)

سیستم تخلیه فرنگی چینی کرد گردابی و آبشاری
توالت فرنگی های چینی کرد که سیستم تخلیه ریزشی یا همان آبشاری دارند آب از مخزن پشت فرنگی به لبه‌های درونی کاسه هدایت و سپس از سوراخ‌هایی، که در فواصل مشخص ایجاد شده، خارج می‌شود. در این نوع سیستم تخلیه شست‌وشوی کاسه فرنگی از بالا به پایین صورت می‌گیرد. توالت‌ فرنگی های چینی کرد با سیستم تخلیه آبشاری دارای خروجی با قطر ۱۰ سانتی‌متر است. 

سیستم تخلیۀ گردابی در فرنگی چینی کرد (Vortex Flushing System)

در توالت فرنگی های چینی کرد که سیستم تخلیۀ گردابی دارند آب از طریق مجرای مخزن پشت فرنگی به درون بدنۀ نشیمنگاه توالت فرنگی هدایت و سپس وارد کاسه فرنگی می‌شود و با چرخش و گردابی که درون کاسه ایجاد می‌کند عمل شست و شو را انجام می دهد. حجم آب مصرفی و زمان تخلیه در این سیستم نسبت به سیستم‌های ریزشی بیشتر است؛ اما شست‌وشو و تخلیه بی‌صدا است.

سیستم تخلیه واترجت در فرنگی چینی کرد (Water-Jet Flushing System)

سیستم واترجت و توربوجت
برند چینی کرد در بعضی از مدل ها از یک سیستم تخلیۀ نوینی استفاده کرده است سیستم تخلیه واترجت از جدید ترین نوع سیستم تخلیه است که در این سیستم علاوه بر آبریزهای سیستم ریزشی که در لبه‌های کاسه قرار دارد، آب مخزن پشت فرنگی از طریق کانالی به آبریزی که در عمق کاسه تعبیه شده هدایت می‌شود.
اگر بخواهیم ساده تر بگیم در سیستم تخلیه واترجت علاوه بر آبریز دور کاسه که کار شست‌وشوی را انجام می دهد یک آبریز پایین نیز وجود دارد که فشار مضاعفی ایجاد می‌کند تا تخلیه در زمانی کوتاه و با حجم آب کم انجام شود. از مزایایی سیستم تخلیه واترجت کم‌صدا بودن هنگام تخلیه و مصرف کمتر آب است.

سیستم تخلیۀ توربوجت فرنگی چینی کرد (Turbo-Jet Flushing System)

یک نوع سیستم تخلیه جدیدی هم در توالت فرنگی های چینی کرد استفاده می شود به نام سیستم تخلیه توربوجت که مانند سیستم واترجت دارای آبریزی بالا در لبه‌های کاسه و آبریزی در عمق کاسه است، با این تفاوت که به جای آبریز ریزشی در بالای کاسه دو کانال ورود آب همزمان تعبیه شده است.
در سیستم توربوجت، عمل تخلیه با دورشویی کاسه و با استفاده از فشار آب قوی از سه کانال ریم‌جت (یکی در عمق کاسه و دو تا در بالای کاسه) انجام می‌شود. مدت‌زمان تخلیۀ کوتاه‌ و مصرف کم آب از مزیت‌های این سیستم است.

خرید توالت فرنگی چینی کرد

باید یادآوری کنم خرید توالت فرنگی چینی کرد یا هر برند دیگری شاید در هر 10-5 سال یکبار انجام می شود برای همین باید در خرید توالت فرنگی دقت بیشتری داشته باشیم توالت فرنگی های چینی کرد جز بهترین توالت فرنگی های موجود در بازار می باشد و در آکس های 12 الی 30 سانتی متر تولید می شود.

قیمت توالت فرنگی چینی

در تعیین قیمت توالت فرنگی چینی کرد همانند دیگر برندهای مطرح دنیا عوامل مهمی نقش دارند اگر بخواهیم برای توالت فرنگی چینی کرد قیمت گذاری باید به عوامل زیر توجه کنیم:

  • ابعاد و اندازه توالت فرنگی 
  • ضخامت لعاب روی بدنه توالت فرنگی
  • متریبال اولیه بدنه توالت فرنگی
  • نوع تخلیه توالت فرنگی 
  • توالت فرنگی بیده دار چینی کرد یا ساده 
  • طرح و شکل ظاهری توالت فرنگی

توالت فرنگی چینی کرد لیست قیمت همراه با تخفیف 

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا 118 و همین صفحه، آخرین لیست قیمت توالت فرنگی چینی کرد را با بیشترین تخفیف مشاهده و خرید نماید.

خرید آنلاین توالت فرنگی چینی کرد

خرید اینترنتی توالت فرنگی چینی کرد کی از مزیت های خرید از سایت کالا118 است شما می توانید قبل از خرید آنلاین با استفاده از پشتیبانی سایت یا از طریق واتس آپ و یا تماس تلفنی از مشاوره رایگان استفاده کنید و یا اگر آکس محل نصب توالت فرنگی را می دانید می توانید به راحتی با چند کلیک در سایت، از بین انواع توالت فرنگی چینی کرد مدل دلخواه را انتخاب و خرید کنید و درب منزل تسویه کنید.

ویژگی های توالت فرنگی چینی کرد

توالت فرنگی چینی کرد علاوه بر زیبایی، بهداشت و جلوه سرویس بهداشتی منزل را دو چندان می کند. این توالت ها با رعایت اصول و مطابق با استاندار های جهانی تولید می شوند. سیستم تخلیه آن ها علاوه بر کلاسیک، سیستم تخلیه مدرن نیز دارد. از ویژگی های توالت فرنگی چینی کرد می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • رنگ سفید
  • نداشتن گوشه و درز در نتیجه تمیز کردن آن ها راحت تر
  • درب آرام بند

انواع توالت فرنگی چینی کرد

توالت فرنگی چینی کرد در سه نوع مختلف در بازار عرضه می شود:

  • توالت فرنگی چینی کرد یک تکه
  • توالت فرنگی چینی کرد دو تکه
  • توالت فرنگی وال هنگ چینی کرد

برای خرید کاسه وال هنک چینی کرد کلیک کنید 

گارانتی توالت فرنگی چینی کرد

تمامی توالت فرنگی های برند چینی کرد دارای سه سال گارانتی بدنه و شش ماه گارانتی مکانیزم شرکت چینی کرد می باشد و شما با خیال راحت می توانید با خرید از برند معتبر چینی کرد صاحب سرویس بهداشتی شیک همراه با توالت فرنگی با کیفیت باشید.

نمایندگی فروش توالت فرنگی کرد

کالا118 به عنوان نمایندگی فروش توالت فرنگی چینی کرد در بنی هاشم است و شما می توانید انواع مدل های توالت فرنگی چینی کرد را در همین سایت با لیست قیمت و مشخصات فنی و ابعاد مشاهده و خرید کنید لازم به ذکر است تمامی مدل هایی که در سایت کالا118 به فروش می رود دارای گارانتی برند چینی کرد می باشد

فیلم مدل های توالت فرنگی چینی کرد


سوالات پرتکرار از کارشناس فروش آنلاین سایت 

از کجا توالت فرنگی چینی کرد را با قیمت مناسب و گارانتی اصل خرید کنیم ؟

برای خرید توالت فرنگی چینی کرد با قیمت مناسب و گارانتی اصل از سایت کالا118 همین صفحه تمامی مدل های برند چینی کرد را یا بهترین قیمت و گارانتی 3 ساله خرید کنید.

چگونه می توانم توالت فرنگی چینی کرد را با پرداخت در محل خرید کنم؟

کالا118 دارای سیستم پرداخت در محل برای تمامی توالت فرنگی های چینی کرد را دارد و شما می توانید پس از خرید از سایت موقع تحویل مبلغ را تسویه کنید.