روشویی سرامیکی کوچک | بهترین قیمت با گارانتی کیفیت

مرتب سازی بر اساس:

قیمت روشویی سرامیکی کوچک

روشویی سرامیکی کوچک - جادوی سادگی

با کوچکتر شدن آپارتمان ها به مراتب فضای سرویس بهداشتی و حمام نیز کوچکتر خواهد شد، و در زندگی روزمره‌ی ما نیازمند برنامه ریزی برای هر زاویه و فضای خانه هستیم، حتی برای کوچکترین فضا ها نیز باید فکر کرده باشیم، یکی از وسایل ضروری که باید در ابعاد کوچک خریداری شود روشویی سرویس بهداشتی است اگر سرویس بهداشتی شما فضای زیادی داشت می توانستیم در مورد خرید روشویی کابینتی ، روشویی سنگی بزرگ یا مدل های دیگر صحبت کنیم ولی برای فضا های حمام کوچکتر می توانید روشویی کابینتی کوچک و روشویی سرامیکی کوچک انتخاب کنید.

خرید روشویی سرامیکی کوچک - کارآیی در فضای محدود

در شهر های بزرگ که هر سانتی متر از فضا ارزش و قیمت بالایی دارد، خرید روشویی سرامیکی کوچک ترکیبی هماهنگ از کارآیی و ظرافت را به ارمغان می‌آورد. این روشوی‌های سرامیکی کوچک برای استفاده در فضاهای محدود طراحی شده‌اند. و استفاده از  روشویی های سرامیکی کوچک که راهی عالی برای صرفه جویی در فضا در حمام های کوچک هستند هر روز بین خریداران محبوبتر می شوند.

منظور از روشویی سرامیکی کوچک چه سایزی است؟

روشویی های کوچک سرامیکی معمولاً در اندازه های 45 تا 60 سانتی متری را در نظر می گیریم. انتخاب اندازه صحیح به فضای حمام شما بستگی دارد. اگر فضای کمی دارید، یک روشویی سرامیکی کوچکتر را انتخاب کنید. به هر حال روشویی های سرامیکی در انواع مختلفی از اندازه ها، شکل ها و سبک ها موجود هستند، بنابراین می توانید یکی را پیدا کنید که متناسب با نیازها و فضای شما باشد.

خرید روشویی سرامیکی کوچک - این نکات را در نظر بگیرید

  • شکل را در نظر بگیرید. روشویی های کوچک در انواع مختلفی از شکل ها، از جمله مستطیل، دایره ای و مربع موجود هستند. انتخاب شکل صحیح به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.
  • سبک را در نظر بگیرید. روشویی های کوچک در انواع مختلفی از سبک ها، از جمله مدرن، سنتی و صنعتی موجود هستند. انتخاب سبک صحیح به دکوراسیون کلی حمام شما بستگی دارد.
  • کیفیت را در نظر بگیرید. روشویی های سرامیکی کوچک از مواد مختلفی ساخته می شوند، از جمله سرامیک، سنگ مصنوعی و چینی. سرامیک معمولاً بادوام ترین گزینه است، اما می تواند گران تر باشد. سنگ مصنوعی و چینی گزینه های مقرون به صرفه تری هستند، اما ممکن است به اندازه سرامیک بادوام نباشند.
  • قیمت را در نظر بگیرید. قیمت روشویی سرامیکی کوچک بسته به اندازه، شکل، سبک، کیفیت و برند روشویی متفاوت است.

قیمت روشویی سرامیکی کوچک - عوامل موثر 

عوامل زیادی بر قیمت روشویی سرامیکی کوچک تأثیر می گذارد. برخی از مهم ترین عوامل عبارتند از:

  • اندازه: روشویی سرامیکی خیلی کوچک معمولا قیمت ارزانی دارند.
  • شکل: روشویی های سرامیکی دارای شکل های پیچیده تر معمولاً گران تر هستند.
  • کیفیت سرامیک: سرامیک با کیفیت بالا معمولاً گران تر از سرامیک با کیفیت پایین است.
  • نام برند روشویی سرامیکی: روشویی های تولید شده توسط برندهای معتبر معمولاً گران تر هستند.
  • ویژگی ها: روشویی هایی با ویژگی های اضافی مانند جای حوله و سرریز آب و یا آبریزهای خاص معمولاً گران تر هستند.