خرید سینک تک لگن گرانیتی با گارانتی + تخفیف ویژه

سینک تک لگن گرانیتی 

"سینک تک لگن گرانیتی" برای آشپزخانه های امروزی که فضای کمتری دارد بهترین گزینه می باشد چون هم اندازه سینک گرانیتی تک لگن کوچک تر است، هم اینکه خیلی شیک و جمع و جور و مناسب آپارتمان های کوچک می باشد.

سینک های گرانیتی یک لگنه هم مانند بقیه مدل های سینک گرانیتی از 80% کوارتز گرانیت و 20% رزین است و از لحاظ متریال هیچ فرقی ندارد و فقط اندازه قالب کوچک تر شده است و دارای یک لگن با سینی و یا تک لگن بدون سینی می باشد که  در مقابل لکه، ضربه و خط و خش مقاوم کرده است.

برای مشاور رایگان خرید سینک گرانیتی تک لگن می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

قیمت سینک تک لگن گرانیتی

قیمت سینک گرانیتی تک لگن نسبت به سینک های گرانیتی بزرگ ارزان تر می باشد ولی از لحاظ کیفیت هیچ فرقی ندارد و قیمت پایین سینک های گرانیتی تک لگن فقط به خاطر متریال کمتری است که نسبت به سایز های بزرگ استفاده می شود.

سینک تک لگن سفید

یکی از پر فروش ترین سینک های گرانیتی تک لگن، سینک گرانیتی تک لگن سفید رنگ است، رنگ سفید هم از لحاظ اینکه به راحتی با سایر وسایل داخل آشپزخانه ست می شود و از نظر انتخاب رنگ برای شیرآلات آشپزخانه هم راحت هستید زیرا سینک رنگ سفید با شیرآلات کروم و یا مشکی به راحتی ترکیب زیبایی می سازد.

سینک تک لگن مشکی گرانیتی

خرید سینک گرانیتی تک لگن مشکی رو به افزایش است و روز به روز طرفدار زیادی پیدا می کند این رنک سینک برای کسانی که می خواهند رنگ تضاد و خاصی به محیط و دکور آشپزخانه بدهند بهترین گزینه است.