خرید شمع طبیعی

خرید شمع طبیعی موم زنبور عسل 

شمع موم عسل از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفت. موم هایی که برای ساختن شمع استفاده می شود  موم اندودسازی باقی‌ مانده پس از برداشت عسل است. موم اندودسازی مومی است که توسط زنبورها ساخته می‌شود تا سلول‌های شش ضلعی آن‌ها را پس از پر کردن شهد، مهر و موم کنند.


مرتب سازی بر اساس:

چرا شمع طبیعی ساخته شده از موم عسل بهتر از شمع ساخته شده از پارافین است؟

 دلیل اینکه بیشتر مردم ترجیح میدهند از شمع موم طبیعی زنبور عسل به جای شمع پارافین استفاده کنند این است که زیرا شمع موم عسل یک محصول کاملاً طبیعی بدون هیچ گونه مواد شیمیایی است و برای افرادی که سبک زندگی سالمی دارند جذابیت بیشتری دارد.

آیا برای ساخت شمع با موم طبیعی عسل به زنبور ها صدمه ای وارد می شود؟

در تولید شمع موم عسل به زنبورها صدمه‌ای وارد نمی‌شود. تقریباً ۳۳ میلیون بازدید از گل برای زنبورهای عسل به طول می‌انجامد تا موم ایجاد شده به وزن حدود نیم کیلوگرم برسد، به عبارتی تقریباً مانند عصاره‌ای که از شربت قند یا عسل تهیه می‌شود. زنبورها باید حدود ۵ کیلوگرم عسل مصرف کنند تا یک نیم کیلوگرم موم تولید کنند. بسیاری از افراد هم احساس می‌کنند شمع موم طبیعی زنبور عسل ، یک ارتباط معنوی محکم‌تری با قدرت و بهره‌وری طبیعت نسبت به دیگر انواع شمع برقرار می‌کند. این مزایای سلامتی شمع موم است که بیشتر کاربران را به خود جلب کرده و آن‌ها را به خرید شمع طبیعی ترغیب می‌کند و بسته به نوع شمع و میزان سلامتی شخصی که آن را می‌سوزاند، این مزایا می‌تواند قابل توجه باشد.

قیمت شمع طبیعی موم عسل

در مورد خرید شمع طبیعی باید به این نکته توجه کنیم که هزینه شمع موم بسته به اندازه شمع، خلوص آن و طرح شمع متفاوت است. اما خریداران علاقه‌مند باید این نکته را بدانند که شمع موم عسل اغلب از انواع دیگر شمع ساخته شده با مواد مصنوعی گران‌تراست. این اختلاف قیمت با مزایای سلامتی شمع‌ها و اینكه مدت زمان سوختن آن‌ها بسیار بیشتر از پارافین و سایر شمع‌های ارزان قیمت است، جبران می‌شود.

هنگام خرید شمع موم، خرید شمع طبیعی با کیفیت بسیار مهم است تا از مزایای سلامتی آن‌ها حداکثر استفاده را ببرید. شمع باید ۱۰۰ درصد موم فاقد رنگ و مواد شیمیایی اضافه شده باشد که نتواند موم را آلوده و فواید طبیعی آن را از بین ببرد. اگر از روغن‌های خاص برای عطر و رایحه‌دادن به شمع استفاده می‌شود، روغن‌ها باید خودشان ۱۰۰ درصد خالص باشند. استفاده از فتیله‌های پنبه‌ای در شمع موم طبیعی زنبور عسل بهترین گزینه است، زیرا کمترین مواد آلاینده را دارند و بسیار مفید هستند.