سینک ظرفشویی گرانیتی شاک ساخت آلمان

سینک گرانیتی شاک آلمان Schock 

کارخانه شاک تولید کننده انواع سینک های ظرفشویی گرانیتی شاک schock می باشد این سینک های گرانیتی ساخت کشور آلمان می باشد، سینک گرانیتی شاک از بهترین تکنولوژی های بروز دنیا که به صورت انحصاری در اختیار این شرکت آلمانی است ساخت و طراحی می شود.

برای راهنمای رایگان خرید سینک گرانیتی شاک آلمان با شماره 09194109168 تماس بگیرید. 

مرتب سازی بر اساس:

خرید سینک گرانیتی شاک آلمان

برای خرید سینک گرانیتی شاک آلمان می توانید به صورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین کالا118 با بیشترین درصد تخفیف و با گارانتی اصالت کالا و فقط با چند کلیک ثبت سفارش کنید و درب منزل تحویل بگیرید و پرداخت کنید.

فروش سینک گرانیتی آلمانی شاک Schock

برند شاک در چند سال گذشته بالاترین درصد فروش سینک گرانیتی را در بین برند های برتر تولید کننده سینک گرانیتی را دارد.

دلیل فروش بالای سینک های گرانیتی آلمانی شاک با توجه به اینکه گرانیت استفاده شده در این سینک ها با اکرلیک از بالاترین درجه کیفی ترکیب شده است که ساختار بسیار سخت و غیر قابل نفوذی ایجاد می کند و در مقابل ضربه و جرم پذیری بسیار مقاوم است،

ترکیب رنگ سینک گرانیتی شاک Schock

در حال حاضر سینک های گرانیتی شاک در بیشتر رنگ های پر فروش از جمله رنگ های مشکی - سفید - سفید شیری - سفید شنی - طوسی - خاکستری تولید می شود. رنگ بندی سینک های گرانیتی شاک محدود به همین رنگ ها نمی شود.

قیمت سینک گرانیتی شاک آلمان Schock

شرکت شاک آلمان سالیانه بالغ بر 1 میلیون سینک گرانیتی شاک تولید و به بازار عرضه می کند با توجه به کیفیت بالای سینک های گرانیتی شاک، باید انتظار قیمت نسبتا بالای این سینک ها نسبت به مدل های ایرانی را داشته باشیم. سینک های گرانیتی شاک از 80 درصد کوارتز ساخته شده است که از سخت ترین ماده تشکیل دهنده سینک های گرانیتی می باشد.

 قیمت سینک گرانیتی شاک آلمان با توجه به اینکه این سینک ها وارداتی می باشند و نسبت به تغییر قیمت ارز متغییر می باشند برای همین شما می توانید برای مشاهده آخرین لیست قیمت سینک های گرانیتی شاک در زیر همین صفحه همراه با عکس و مشخصات مراجعه کنید.

مشخصات سینک گرانتی شاک آلمان

  • طرح ها و رنگ های متنوع 
  • یکپارچه و بدون درز که باعث می شود سینک های ضد لک و جرم شود به آسانی تمیز می شوند.
  •  مقاوم در برابر اشعه uv
  •  مقاومت بالا در برابر ضربه
  •  مقاومت بالا در مقابل حرارت 
  • آنتب باکتریال می باشد

منبع : http://alturl.com