شیرآلات قهرمان خرید آنلاین( قیمت نمایندگی + گارانتی )

شیرآلات بهداشتی قهرمان

برند شیرآلات قهرمان در سال 1359 توسط آقای قهرمان نیک جو با بهره مندی از با استعداد ترین متخصصان داخلی و تجربه مهندسین خارجی تاسیس شد. شیرآلات ایرانی قهرمان جزو یکی از بهترین برندهای داخلی می باشد، قیمت شیرآلات قهرمان در مقایسه با برند های خارجی قیمت بسیار مناسب تری دارد برند شیر قهرمان دارای استاندارد و گارانتی معتبر می باشد.

برای راهنمای رایگان خرید شیرالات قهرمان با شماره 09194109168 تماس بگیرید. 

مرتب سازی بر اساس:

قيمت شيرآلات قهرمان

برند شيرآلات قهرمان

برند "قهرمان" (Qahraman) یکی از برندهای معروف و مورد اعتماد در زمینه تولید و عرضه محصولات مرتبط با شیرآلات و تجهیزات بهداشتی در بازارهای مختلف است. این برند تخصص خود را در طراحی و ساخت محصولات مرتبط با آب و فاضلاب دارد و محصولات متنوعی را تولید می‌کند که در خانه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

محصولات برند قهرمان شامل شیرآلات آب سرد و گرم، مانند شیرآلات توالت، شیر ظرفشویی و شیرآلات دوش و حمام‌ می‌شود. شیرآلات قهرمان در بازار ایران به کیفیت و عمر طولانی شناخته می شود. شیرآلات قهرمان دارای استانداردها کیفیت و ایمنی از سازمان استاندارد است.

ویژگی‌های مهم شیرآلات قهرمان 

به برخی از ویژگی‌ های مهم شیرآلات برند قهرمان در ادامه اشاره شده است:

  • شیرآلات قهرمان دارای کیفیت ساخت بالا است : شیرآلات قهرمان از جنس‌ها و مواد اولیه با کیفیت عالی تولید می‌شوند و دارای مقاومت و دوام عالی می باشد. شیرآلات قهرمان از جنس‌هایی مانند استیل ضد زنگ یا مس با پوشش‌های ضد زنگ خوردگی ساخته می‌شوند.
  • ست شیرآلات قهرمان دارای طراحی مدرن است : ست شیرآلات قهرمان، طراحی‌های مدرن و زیبایی دارند تا طراحان بتوانند با انواع دکوراسیون داخلی ست کنند تا به زیبایی و شکوه به فضاها اضافه کنند.
  • شیرآلات قهرمان با تکنولوژی برتر دارای عملکرد بهینه مصرف آب است : شیرآلات قهرمان با توجه به تکنولوژی‌های پیشرفته ساخته می‌شوند تا عملکرد بهینه و صرفه‌جویی در مصرف آب را فراهم کنند.
  • شیرآلات قهرمان راحت نصب می شود : محصولات قهرمان عمدتاً برای سهولت نصب طراحی شده‌اند. برند قهرمان دارای دستورالعمل‌های نصب مفصل و ابزارهای مورد نیاز است که به مصرف کنندگان در فرآیند نصب کمک می‌کند.
  • شیرآلات قهرمان دارای تنوع بسیار است: ست کامل شیرآلات قهرمان دارای شیر حمام، توالت، روشویی و شیر ظرفشویی است، شیرآلات قهرمان دارای تنوع و مدل های مختلفی می باشد شاید به جرات بتوان گفت برند قهرمان دارای بیشترین تنوع شیرآلات در بین تمام برند های ایرانی است و این گستره گزینه‌ها به کاربران انعطاف بیشتری در انتخاب محصولات برای نیازهای مختلف می‌دهد.
  • شیرآلات قهرمان دارای ضمانت کیفیت و گارانتی معتبر است : تمامی مدل های برند شیرآلات قهرمان با ضمانت کیفیت ارائه می‌شوند، که به مشتریان اطمینان می‌دهد که در صورت وجود مشکلات یا خرابی‌های ناشی از تولید، محصول تعمیر یا تعویض می‌شود.

شما در سایت کالا118 تمامی مدل های شیرآلات قهرمان را با قیمت مناسب و گارانتی اصالت کالا می توانید به راحتی فقط با چند کلید خرید کنید.

مزایای خرید آنلاین شیرآلات قهرمان از نمایندگی رسمی کالا118

  • کالا118 نمایندگی رسمی فروش اینترنتی انواع برندهای شیرآلات و نمایندگی فروش شیرآلات روکار و شیرآلات توکار قهرمان است.
  • مشاوره رایگان قبل خرید و پشتیبانی با شماره 09194109168
  • خرید آنلاین و ثبت سفارش فقط با چند کلیک در کالا118
  • امکان انتخاب مدل و رنگ شیرآلات قهرمان قیمت عالی به صورت آنلاین 
  • روش پرداخت : طبق قوانین سایت موقع سفارش 25% الباقی موقع تحویل یا پرداخت کل مبلغ به صورت آنلاین موقع سفارش
  • زمان تولید و ارسال : بستگی به مدل شیرآلات قهرمان سفارش حدودا 1-3 روز کاری (در صورت نیاز به تحویل سریع تر با شماره پشتیبانی تماس بگیرید)
  • ارسال برای همه شهرستان ها با تضمین تحویل سالم بدون ایراد
  • فروش اینترنتی از کالا118 با امکان پرداخت در محل
  • امکان مراجعه حضوری در تهران برای بازدید نمونه پنل دوش شوروم در ساعات اداری (با هماهنگی قبلی با شماره پشتیبانی )
  • پشتیبانی آنلاین در سایت کالا118
  • امکان ثبت سفارش در واتس آپ با شماره پشتیبانی 
  • کالا118 نمایندگی رسمی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی و خارجی در بازار با تضمین اصالت کالا و گارانتی معتبر

شیرآلات قهرمان ساخت کجاست؟

کارخانه شیرآلات قهرمان در استان اردبیل شهرستان گرمی دشت مغان، روستای بلداشی با مساحتی بالغ بر ۳۰ هکتار و بنایی حدود ۱۰۰ هزار متر مربع که شامل سوله های کارگاهی و ساختمان اداری واقع شده است، این کارخانه با ظرفیت بکار گیری بیش از ۳۰۰۰ نیروی کار به کشور عزیزمان ایران در صنعت تولید شیرآلات خدمت می کند.

  • تاریخچه کارخانه شیرآلات قهرمان

کارخانه قهرمان با مدیریت آقای قهرمان نیک جو در سال 1359 تاسیس شد. قهرمان از پیشتازان صنعت تولید شیرآلات بهداشتی ساختمان جزو یکی از قدیمی ترین تولید کننده شیرآلات در ایران می باشد. افتخارات و قدمت شیرآلات قهرمان بسیار زیاد است به طوری که کمتر کسی در ایران می توان پیدا کرد که برند شیرآلات قهرمان را نشنیده باشد.

تولیدات کارخانه قهرمان دارای استاندارد های بین المللی است و قابلیت رقابت با بهترین برند های  دنیا را دارد. شیرآلات قهرمان به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر می گردند. به همین سبب نقش مهمی در ارز آوری در ناحیه ی صادرات شیرآلات بهداشتی برای کشور عزیزمان را دارد. کارخانه قهرمان با بهره مندی از پرسنل متخصص و تجهیزات مدرن و به روز در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمان جزء نامدارترین کارخانجات است.

  • آدرس کارخانه شیرآلات قهرمان

آدرس جدید کارخانه قهرمان در اردبیل شهرستان گرمی دشت مغان، روستای بلداشی می باشد

کیفیت شیرآلات قهرمان 

صحبت کردن در مورد کیفیت شیرالات قهرمان خیلی راحت می باشد چون در طول مدتی که شیرآلات قهرمان تولید شده لااقل از یک مدل هر ایرانی استفاده کرده است. ماندگاری یک برند بستگی با کیفیت آن دارد کیفیت برند شیر قهرمان باعث شده است پس از گذشت چندین سال این برند جزو بهترین شیرآلات ایرانی باشد و از طرفی شیرآلات قهرمان قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر برندهای ایرانی با کیفیت دارد و در زمره چند برند معتبر شیرآلات باشد.

جنس شیرآلات قهرمان

همانطور که گفته شد شیرآلات قهرمان جزو بهترین شیرآلات تولید داخل است و از بهترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته می‌شوند تا با عملکرد بالا و دوام طولانی مدت یکی نیاز هر ایرانی را تامین کند. در تولید شیرآلات و تجهیزات بهداشتی قهرمان از مواد با کیفیت استفاده می‌کند. شیرآلات بهداشتی قهرمان از جنس‌هایی مانند استیل ضد زنگ (Stainless Steel)، مس (Brass)، آلومینیوم (Aluminum) و پلاستیک مقاوم در برابر آب (Water-Resistant Plastic) ساخته می‌شوند تا دوام، ایمنی آب، و کارایی محصولات تضمین شود.

مغزی و کارتریج شیر اهرمی قهرمان

مغزی و کارتریج در شیرآلات اهرمی قهرمان به عنوان قسمت‌های مهمی از ساختار و عملکرد شیرآلات حائز اهمیت هستند. در شیرآلات اهرمی، مغزی و کارتریج به عنوان قسمت‌های کلیدی برای کنترل جریان آب و دما استفاده می‌شوند. این قسمت‌ها به صورت یک واحد با همکاری کننده عمل می‌کنند.

  • مغزی شیرآلات قهرمان (Valve): مغزی شیر های قهرمان در واقعه به عنوان قطعه‌ای که جریان آب را کنترل می‌کند شناخته می شود. مغزی های شیرآلات قهرمان می‌تواند به صورت کره‌ای یا دیگر شکل‌های سه‌بعدی باشد. وقتی اهرم شیرآلات برای باز و بسته کردن چرخانده می‌شود، مغزی نیز حرکت می‌کند و جریان آب را تنظیم می‌کند.
  • کارتریج شیرآلات قهرمان (Cartridge): کارتریج شیرآلات قهرمان در داخل مغزی واقع می‌شود و وظیفه کنترل دقیق جریان آب و دما را بر عهده دارد. کارتریج معمولاً شامل دیسک‌های مختلفی است که با جابجایی و چرخش آنها، جریان آب را تنظیم می‌کنند. این دیسک‌ها به عنوان "سد"ها برای جلوگیری از نفوذ آب به صورت ناخواسته به کار می‌روند.

از مزیت‌های استفاده از مغزی و کارتریج در شیرآلات قهرمان این است که آنها به کنترل دقیق جریان آب و دما کمک می‌کنند و از نشتی آب و هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کنند.

لوازم جانبی و قطعات شیر اهرمی قهرمان

قطعات شیر اهرمی قهرمان شامل موارد مختلفی می‌شوند که بسته به نوع و مدل شیرآلات ممکن است متفاوت باشند. با این حال، قطعات اصلی یک شیر اهرمی قهرمان عبارتند از:

  • مغزی (Valve): مغزی به عنوان قسمت اصلی شیرآلات اهرمی شناخته می‌شود که جریان آب را کنترل می‌کند. وقتی اهرم شیرآلات برای باز و بسته کردن چرخانده می‌شود، مغزی نیز حرکت می‌کند و جریان آب را تنظیم می‌کند.
  • کارتریج (Cartridge): کارتریج در داخل مغزی واقع می‌شود و وظیفه کنترل دقیق جریان آب و دما را بر عهده دارد. کارتریج معمولاً شامل دیسک‌های مختلفی است که با جابجایی و چرخش آنها، جریان آب را تنظیم می‌کنند.
  • دسته یا اهرم (Handle): دسته یا همان اهرم در شیرآلات قهرمان به عنوان اهرم برای باز و بسته کردن شیر آلات استفاده می شود.
  • تنظیمات و کلیدها: در بعضی از مدل های شیرآلات قهرمان دارای تنظیمات و کلیدهای مختلفی باشند که به کنترل جریان آب و دما کمک می‌کنند. این تنظیمات می‌توانند شامل دکمه‌های دما، دکمه‌های جریان، و سایر کلیدهای کنترل باشند.
  • اتصالات و لوله‌ها: اتصالات و لوله‌هایی که شیرآلات به سیستم لوله کشی آب وصل می‌شوند نیز به عنوان قطعات مهم در نصب و استفاده از شیرآلات قهرمان محسوب می‌شوند.

لطفاً توجه داشته باشید که قطعات دقیق و تنظیمات ممکن است بسته به نوع و مدل شیرآلات متغیر باشند. برای اطلاعات دقیقتر در مورد قطعات و نگهداری محصول خود، به پشتیبانی وب‌سایت کالا118 مراجعه کنید.

خرید اینترنتی شیرآلات قهرمان

برای خرید شیرآلات بهداشتی قهرمان راه ها و گزینه های زیادی وجود دارد مثلا می توانید از فروشگاه های سطح شهر که شیرآلات قهرمان را می فروشند بازدید کنید و مدل مورد نظر را خرید کنید ولی ما در فروشگاه اینترنتی کالا118 به شما خرید اینترنتی شیرآلات قهرمان را پیشنهاد می کنیم. شما در فروشگاه اینترنتی شیرآلات قهرمان علاوه بر اینکه از تمامی خدمات کارخانه اعم از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند می شود دیگر هیچ نیازی به بیرون رفتن و دیدن چندین فروشگاه ندارید شما در همین سایت می توانید تمامی مدل های برند قهرمان را همراه با قیمت شیرآلات قهرمان مشاهده کنید فقط با چند کلیک راحت خرید کنید و درب منزل پرداخت کنید.

کاتالوگ شیرآلات قهرمان

ما در سایت کالا118 تمامی مدل های شیرآلات قهرمان را با تمامی مشخصات و عکس ها قرار دادیم و شما به راحتی می توانید آخرین و بروز ترین لیست قیمت قهرمان را مشاهده کنید. 

قیمت شیرآلات قهرمان

با اینکه شیرآلات قهرمان از بهترین قطعات و طراحی های بروز در در ساخت استفاده می کند ولی به دلیل فروش بالای در بازار کشور و تولید در تعداد بالا باعث پایین آمدن قیمت تمام شده این برند می شود و برای همین قیمت شیرآلات قهرمان در بازار ایران جزو شیرآلات قیمت مناسب است تا خریداران ایرانی به راحتی بتوانند از این شیرآلات با کیفیت استفاده کنند. 

لیست قیمت شیرآلات قهرمان

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا 118 جدید ترین لیست قیمت شیرآلات قهرمان را همراه با عکس و مشخصات مشاهده کنید. ست شیرآلات قهرمان دارای مدل های ارزان قیمت و لوکس هم می باشد کافی است با استفاده از فیلتر قیمت، لیست را بر حسب شیرآلات قهرمان قیمت ارزان ترین فیلتر کنید.

شیرآلات قهرمان قیمت نمایندگی

فروشگاه اینترنتی کالا118 به عنوان نمایندگی فروش شیرآلات قهرمان، لیست قیمت کارخانه را همیشه رعایت کرده است و سیاست کالا118 بر این است مصرف کنندگان عزیز که قصد خرید شیرآلات قهرمان را دارند بتوانند این برند عالی را با لیست قیمت نمایندگی و کارخانه به راحتی از طریق سایت خرید کنند. در صورتی که هر گونه سوالی در مورد لیست قیمت شیرآلات قهرمان داشته باشید با شماره 09194109168 پشتیانی کالا118 تماس بگیرید.

قیمت ست کامل شیرآلات قهرمان

قیمت ست کامل شیرآلات قهرمان بستگی به نوع، تعداد و مدل شیرآلات مورد نیاز شما دارد. ولی در حالت کلی قیمت ست کامل شیرآلات قهرمان برابر است با مجموع قیمت 4 تکه شیر (روشویی-دوش-ظرفشویی و آفتابه).قیمت هر شیر به صورت جداگانه در این صفحه برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید با کلید بر روی یک مدل در صفحه نمایش محصول و محصولات مرتبط تمامی 4 عدد شیر دیگر این مدل را با قیمت و مشخصات مشاهده کنید و یا روی عنوان مدل هایی که ست شیرآلات قهرمان نوشته شده است کلیک کنید تا قیمت ست کامل را مشاهده کنید.

نمایندگی شیرآلات قهرمان

فروشگاه اینترنتی کالا 118 با معرفی تمامی مدل های شیرآلات قهرمان و لیست قیمت، سعی برآن دارد کسانی که قصد خرید شیرآلات قهرمان را دارند کاری راحت و آسان داشته باشند.کالا 118 به عنوان نمایندگی فروش اینترنتی شیرآلات قهرمان، جدیدترین مدل ها را همراه با عکس و مشخصات در اختیار شما خریداران عزیز قرار می دهد.

خدمات پس از فروش شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان دارای یکی از گسترده ترین و بهترین خدمات پس از فروش در زمینه شیرآلات بهداشتی در سطح کل کشور است و به مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. خدمات پس از فروش شیرآلات قهرمان شامل موارد زیر باشد:

  • گارانتی شیرآلات قهرمان: اگر در مدت زمان مشخصی پس از خرید شیر قهرمان، محصول شما مشکل داشت یا خراب شد، شما می‌توانید به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید. مدت زمان گارانتی و شرایط آن بسته به مدل محصول متغیر است.
  • نگهداری و تعمیرات: خدمات تعمیر و نگهداری شیرآلات قهرمان برای مشتریان خود ارائه می‌دهند. اگر شیرآلات شما در طی مدت زمان خدمات گارانتی مشکل داشت، می‌توانید با تعمیرکاران مجاز به تعمیر آن مراجعه کنید.
  • تامین قطعات یدکی: اگر نیاز به تعویض قطعات خاصی در شیرآلات قهرمان داشته باشید، برند قهرمان قطعات یدکی اصلی را عرضه می‌کند. این امکان را دارید که قطعات معیوب را با قطعات جدید و اصلی تعویض کنید.
  • پشتیبانی تلفنی یا آنلاین: شما می‌توانید با توضیح مشکل خود به همکاران پشتیبانی کارخانه قهرمان، راهنمایی و مشاوره در مورد نگهداری و تعمیرات به دست آورید.

انواع شیرآلات قهرمان

ست شیرآلات قهرمان، همانند دیگر برندهای ایرانی و خارجی داری تنوع شیرآلات می باشد که در ادامه آنها را معرفی می کنیم؛

  • شیرهای روشویی قهرمان
  • شیرهای دوش ( حمام ) قهرمان
  • شیرآلات آفتابه ( توالت )  قهرمان
  • شیرآلات آشپزخانه ( سینک ) قهرمان
  • علم یونیکا دوکاره ، تک کاره
  • شیرآلات کلاسیک
  • شیرآلات توکار قهرمان

شیرآلات هوشمند و چشمی الکترونیکی قهرمان

شما می توانید با خرید شیرآلات هوشمند چشمی یا همان شیرآلات الکترونیکی قهرمان در مصرف آب تا 70% صرفه جویی کنید. مزیت دیگر استفاده از شیرآلات چشمی رعایت بهداشت و جلوگیری از پخش شدن انواع میکروب ها که در تماس با اهرم های شیرآلات می توانند منتقل شوند، دارند. شیرآلات الکترونیکی قهرمان با استفاده از برق و باطری کار می کنند.

خرید شیرآلات قهرمان

به نظر شما چرا باید شیرآلات برند قهرمان را خریداری کنیم؟ خب جواب ساده است ما همیشه به دنبال شیرآلاتی هستیم که علاوه بر کیفیت بتواند سال های طولانی مورد استفاده قرار بگیرد.

حالا از میان تمامی برند ها، شیر آلات قهرمان جزو بهترین و با کیفیت ترین شیرآلات است که شما می توانید با خرید شیرآلات قهرمان خیال خیال خود را از بابت شیرآلات بهداشتی ساختمان تان راحت کند.

خرید شیرآلات قهرمان قیمت ارزان

خرید شیرآلات قهرمان قیمت ارزان و با تخفیف های ویژه از سایت کالا118 یکی از دلایلی هست که این سایت نزد خریداران جایگاه ویژه ای پیدا کرده است کالا118 به واسطه داشتن انبار دپوی اکثر مدل های شیرآلات قهرمان شما را از جستجوی بیشتر در فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی راحت می کند همه مدل های تولید شده توسط برند قهرمان در این سایت موجود می باشد و فقط با چند کلیک می توانید خرید کنید.

جدیدترین ست شیرآلات قهرمان

ما در فروشگاه اینترنتی کالا118 جدیدترین ست های شیرآلات قهرمان را با ارزان ترین قیمت در اختیار خریداران عزیز قرار می دهیم. شیرآلات برند قهرمان همان طور که گفته شد از بهترین برند های تولید شیرآلات در خاورمیانه است و نمایندگی های مختلفی را در سراسر ایران دارد. اگر دنبال جدید ترین شیرآلات قهرمان هستید بهترین سایت اینترنتی را انتخاب کرده اید شما می توانید عگس و مشخصات شیرآلات قهرمان قیمت مناسب و جدیدترین مدل شیرآلات قهرمان را در این سایت مشاهده و خرید کنید.

خرید اینترنتی شیرآلات قهرمان با تخفیف

خرید اینترنتی شیرآلات در حال حاضر یکی از بهترین و در عین حال راحت ترین نوع خرید می باشد زیرا شما می توانید انواع مختلف مدل های شیرآلات قهرمان را با بیشترین تخفیف از سایت کالا 118 خرید کنید و برای راحتی شما عکس همه مدل شیر های قهرمان در سایت هست با هم مقایسه کنید و از لحاظ هزینه، قیمت تک تک مدلهای قهرمان در سایت ثبت شده است و به راحتی می توانید مشاهده کنید.

پرفروش ترین مدل شیر قهرمان 

به جرات می توان گفت تمامی مدل های شیرآلات قهرمان به دلیل طراحی فوق العاده و قیمت مناسب جزو پر فروش ترین شیرآلات است ولی باید در نظر بگیرید بهترین مدل شیر قهرمان برای هر کسی بستگی به نیازها و ترجیحات آن فرد دارد. در ادامه چند مدل پرفروش قهرمان را مشاهده می کنید

  • شیر قهرمان مدل اسپانیایی
  • شیر قهرمان مدل ایتالیایی
  • شیر قهرمان مدل اسپانیایی
  • شیر قهرمان مدل بهادر
  • شیر قهرمان مدل فلت رویال
  • شیر قهرمان مدل اردلان

کمترین قیمت شیرآلات قهرمان مربوط به کدام مدل است؟

قیمت شیرآلات قهرمان در حالت کلی بسیار مناسب است ولی اگر بخواهیم چند مدل از شیرآلات قهرمان ارزان قیمت را خدمتتان معرفی کنیم مدل های زیر را به ترتیب می توانید در نظر بگیرد برای اطلاع از قیمت بروز هر مدل روی اسم هر مدل لطفا کلیک کنید:

گارانتی شیرآلات قهرمان 

موقع خرید اینترنتی شیرآلات قهرمان از سایت کالا118 به همراه محصول خریداری شده گارانتی و خدمات پس از فروش آن را نیز دریافت می کنید. کمپانی قهرمان برای این محصول یعنی انواع شیر آلات گارانتی ۵ ساله و خدمات پس از فروش ۱۵ ساله در نظر گرفته است. حتی تعمیرات این محصول با درخواست از نمایندگی در محل انجام خواهد شد.

فیلم کوتاه از شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان