خرید هود بیمکث زیر کابینتی ( در + 50 محصولات و قیمت ارزان)

هود بیمکث زیر کابینتی

هود بیمکث زیر کابینتی یا همان هود بیمکث قدیمی از اولین هود های ساخت شرکت بیمکث است. اولین هود های وارد شده به بازار هود های زیر کابینتی بودند و دلیل نامگذاری آن، نوع طراحی آن ها بود که در زیر کابینت، نصب می شدند‌. قیمت هود زیر کابینتی بیمکث نسبت به مدل های جدید بسیار ارزان است در ادامه چند مدل هود بیمکث زیرکابینتی قیمت مناسب را همراه با عکس و قیمت مشاهده کنید.

برای مشاوره رایگان خرید هود زیر کابینتی بیمکث با شماره 09194109168 تماس بگیرید.


مرتب سازی بر اساس:

بررسی مشخصات، ویژگی ها و خرید هود بیمکث زیر کابینتی

هود بیمکث زیر کابینتی با طراحی ساده مثل روزهای قدیم عمدتاً به عنوان یک هود سنتی و کلاسیک تلقی می‌شود که در اندازه‌های مختلف با ابعاد 60 تا 100 سانتی‌متر در بازار موجود است. این هودها بر روی دیوار بالای گاز یا کنار دیوار نصب می‌شوند و لوله دودکش آنها از درون کابینت عبور می‌کند. برای تهیه و خرید هود بیمکث زیر کابینتی در این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص این دسته از محصولات کسب کنید. همچنین با مراجعه به بخش خرید هود آشپزخانه > خرید هود بیمکث می توانید اطلاعات کاملی در خصوص انواع هود ها کسب کنید.

ویژگی‌ها و مزایای هود بیمکث زیر کابینتی ساده:


1. طراحی ساده و قدیمی: هود بیمکث زیر کابینتی ساده با طراحی ساده و کلاسیک به دکوراسیون آشپزخانه شما شخصیت می‌بخشد و به زیبایی آن اضافه می‌کند.

2. ابعاد متنوع: این هودها با ابعاد 60، 80، 90 و 100 سانتی‌متری در بازار یافت می‌شوند که بسته به نیاز شما و اندازه آشپزخانه می‌توانید انتخاب کنید.

3. موتورهای یک یا دو موتوره: هود بیمکث زیر کابینتی در دو نوع موتور یک موتوره و دو موتوره تولید می‌شود که میزان مکش هوا از طریق آنها تنظیم می‌شود.

4. کلیدهای فشاری: برای روشن و خاموش کردن هود، تنظیم سرعت مکش و روشنایی هود از کلیدهای فشاری استفاده می‌شود.

5. اندازه‌های مختلف: هود بیمکث زیر کابینتی با ابعاد 100، 90، 80، 60 سانتی‌متری موجود است که باید به اندازه کابینت، ابعاد گاز و فاصله آن از گاز دقت کنید.

6. جنس بدنه: بدنه این محصولات از فولاد رنگ شده ساخته شده است و در رنگ‌های مختلفی از جمله سفید، مشکی، نقره‌ای، کرم و قهوه‌ای موجود است.

7. قدرت مکش: هود بیمکث زیر کابینتی با قدرت مکش حداکثر تا 500 مترمکعب بر ساعت عمل می‌کند که به میزان مکش هوا بر اساس نوع موتور آن بستگی دارد.

8. نوع فیلتر: این هودها از فیلتر الیافی استفاده می‌کنند که قابلیت شستشو ندارد و باید پس از مدتی تعویض شود.

9. نورپردازی: روشنایی اجاق‌گاز توسط هود زیرکابینتی از طریق دو لامپ شمعی تامین می‌شود که قابل تعویض است.


مزایای استفاده از هود بیمکث زیر کابینتی


1. قیمت مناسب: هود بیمکث زیر کابینتی قیمتی ارزان‌تر نسبت به برخی هودهای دیگر دارد.

2. نصب آسان: این هودها در بسیاری از موارد به راحتی نصب می‌شوند.

3. کم‌تر در دید: این مدل هود های آشپزخانه کمتر در دید افراد قرار می‌گیرد و فضای کمی را اشغال می‌کند.

4. آسانی نگهداری: نگهداری و تمیز کردن این هودها نسبت به برخی مدل‌های دیگر آسان‌تر است.


معایب استفاده از هود بیمکث زیر کابینتی


1. صدای بلند: بزرگ‌ترین معایب هود های زیر کابینتی میزان صدای بلندی است که در هنگام روشن شدن، به ویژه در دور تند، ایجاد می‌کند.

2. نیاز به نظافت مداوم: هود زیرکابینتی به نظافت مداوم نیاز دارد.

3. نیاز به تعویض فیلتر: فیلتر هود زیرکابینتی قابل شستشو نیست و پس از مدتی باید تعویض شود.

4. عدم داشتن ویژگی‌های پیشرفته: برخی مدل‌های هود زیرکابینتی، نه دارای صفحه کلید لمسی و یا کنترل از راه دور هستند که راحتی استفاده را کم می‌کند.

در نهایت، برای خرید هود بیمکث زیر کابینتی با توجه به نیازها می توانید در این بخش با انواع محصولات این برند آشنا شده و مناسب ترین محصول را برای تهیه و خرید، انتخاب کنید.