وال هنگ توالت فرنگی دیواری توکار خرید آنلاین (قیمت نمایندگی+ارسال فوری)

خرید توالت فرنگی وال هنگ

توالت فرنگی وال هنگ چیست؟

توالت فرنگی Wall hung یا وال هنگ به معنی آویزان از دیوار می باشد. برای نصب توالت فرنگی دیواری که بعضا با اسم توالت فرنگی توکار هم گفته می شود شما باید قبل از کاشی کاری داخل دیوار فلاش تانک توکار استراکچر دار نصب کنید و بر اساس اندازه آکس فلاش تانک، توالت فرنگی وال هنگ خرید کنید.

برای مشاوره رایگان خرید و نصب توالت فرنگی وال هنگ توکار با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

نکات مهم قبل از خرید توالت فرنگی وال هنگ !!

حضور شما در این صفحه برای خرید توالت فرنگی وال هنگ در دو حالت می تواند باشد:

  • حالت دوم اینکه شما در حال بازسازی یا دیوار چینی می باشید و در حال انتخاب و خرید توالت فرنگی دیواری هستید.

برای حالت اول در نظر داشته باشید قبل از خرید توالت فرنگی وال هنگ سرامیکی باید اکس فلاش تانک توکار و یا همان استراکچر وال هنگ که داخل دیوار نصب شده است را بدانید. در صورتی که اندازه اکس والهنگ را نمی دانید به راحتی با اندازه گیری فاصله پیچ های داخل دیوار می توانید قبل از خرید اندازه اکس را داشته باشید و بر حسب اندازه اکس که معمولا 18 یا 23 سانتی متر اقدام به خرید کاسه والهنگ کنید. اگر معنی استراکچر و آکس فلاش تانک دیواری را نمی دانید در شکل زیر نشان داده شده است. 

اکس وال هنگ و استراکچر

برای حالت دوم که شما در مرحله ساخت و دیوار چینی هستید فقط کافی است بدانید که می توانید با هر فلاش تانک استراکچری هر کاسه وال هنگی را ست و نصب کنید پس با خیال راحت می توانید هر مدل توالت دیواری وال هنگی که نیاز دارید را خرید کنید.

مزایای خرید آنلاین توالت فرنگی وال هنگ از نمایندگی رسمی کالا118

  • کالا118 نمایندگی رسمی فروش اینترنتی انواع دستشویی فرنگی دیواری و توالت فرنگی معمولی است.
  • مشاوره رایگان قبل خرید و پشتیبانی با شماره 09194109168
  • خرید آنلاین و ثبت سفارش فقط با چند کلیک در کالا118
  • امکان انتخاب تمامی مدل های والهنگ سرامیکی با آکس های 18 Cm و 23 Cm به صورت آنلاین
  • روش پرداخت : طبق قوانین سایت موقع سفارش 25% الباقی موقع تحویل در تهران یا پرداخت کل مبلغ به صورت آنلاین موقع سفارش
  • زمان ارسال : بستگی به برند حدودا 1-3 روز کاری (در صورت نیاز به تحویل سریع تر با شماره پشتیبانی تماس بگیرید)
  • ارسال برای همه شهرستان ها با تضمین تحویل سالم بدون ایراد
  • فروش اینترنتی از کالا118 با امکان پرداخت در محل (فعلا تهران)
  • امکان مراجعه حضوری در تهران برای بازدید نمونه دستشویی فرنگی وال هنگ در شوروم در ساعات اداری (با هماهنگی قبلی با شماره پشتیبانی )
  • پشتیبانی آنلاین در سایت کالا118
  • امکان ثبت سفارش در واتس آپ با شماره پشتیبانی 
  • کالا118 نمایندگی رسمی بهترین برند کاسه وال هنگ در بازار با تضمین اصالت کالا و گارانتی معتبر

نمایندگی توالت فرنگی دیواری سرامیکی

فروشگاه اینترنتی کالا118 به عنوان نمایندگی فروش انواع توالت فرنگی دیواری سرامیکی یا همان کاسه وال هنگ است و شما می توانید از این سایت خرید آنلاین توالت فرنگی وال هنگ را با بهترین قیمت انجام بدید. در حال حاضر با توجه به اینکه والهنگ توالت فرنگی نسبت به گذشته خریدار زیادی دارد برای همین ما در کالا118 سعی می کنیم بهترین برند های تولید کننده والهنگ را در این صفحه برای خرید شما جمع کنیم پس با ما همراه باشید. در ادامه چند برند معتبر تولید کننده کاسه دستشویی فرنگی وال هنگ را مشاهده می کنید:

  • توالت فرنگی وال هنگ چینی کرد

کالا118 به عنوان نمایندگی فروش انواع وال هنگ چینی کرد می باشد و شما می توانید تمامی مدل های این برند ایرانی را می توانید در سایت کالا118 با بهترین قیمت و کیفیت درجه 1 با گارانتی خرید کنید. در حال حاضر برند چینی کرد دو مدل کاسه وال هنگ به نام های دافنه و آرتا تولید می کند برای مشاهده عکس و مشخصات و قیمت این مدل ها روی لینک پایین کلیک کنید.

✔️ لیست قیمت توالت فرنگی وال هنگ چینی کرد

  • توالت فرنگی وال هنگ مروارید

کالا118 به عنوان نمایندگی فروش انواع وال هنگ مرواریذ می باشد و شما می توانید تمامی مدل های این برند ایرانی را می توانید در سایت کالا118 با بهترین قیمت و کیفیت درجه 1 با گارانتی خرید کنید. در حال حاضر برند مروارید 3 مدل کاسه وال هنگ به نام های کاتیا، سیلویا و مگا تولید می کند برای مشاهده عکس و مشخصات و قیمت این مدل ها روی لینک پایین کلیک کنید.

✔️ لیست قیمت توالت فرنگی وال هنگ مروارید

در ادامه برند های دیگر که در این سایت می توانید با قیمت نمایندگی خرید کنید اشاره شده است:

  • توالت فرنگی وال هنگ گلسار
  • توالت فرنگی وال هنگ آرمیتاژ
  • توالت فرنگی وال هنگ Pier
  • توالت فرنگی وال هنگ Bocchi
  • ...

توالت فرنگی وال هنگ سرامیکی 

توالت فرنگی توکار وال-هنگ سرامیکی (Wall-Hung Toilet) یک نوع توالت فرنگی است که به دیوار نصب می‌شود و پایه‌های زمینی ندارد. این نوع توالت‌ها به عنوان یک گزینه مدرن و بهینه برای توالت ها و فضای حمام کوچک طراحی شده است لوله کشی توالت فرنگی وال هنگ به صورت توکار و داخل دیوار است و برخلاف توالت فرنگی معمولی که تخلیه فاضلاب به کف بود تخلیه کاسه وال هنگ به دیوار است. ویژگی اصلی آنها این است که بخش پایینی توالت به دیوار متصل است و بخش بالایی آن در هوا قرار دارد.

  • سرویس فرنگی وال هنگ مناسب چه فضاهایی است؟

سرویس فرنگی وال هنگ در بیشتر هتل ها و رستوران های لوکس که می خواهند سرویس بهداشتی شیک و لوکس داشته باشند و در عین حال باید فضای کمتری را اشغال کند بهترین گزینه می تواند باشد در حالت کلی کاسه والهنگ به دلیل مزایایی زیادی که دارد به راحتی در چند سال آینده جای توالت فرنگی معمولی را خواهد گرفت.

  • ابعاد توالت فرنگی وال هنگ چقدر است؟

ابعاد فرنگی وال هنگ به نسبت دیگر فرنگی ها به دلیل اینکه قسمت فلاش تانک را روی فرنگی ندارد کوچکتر است ابعاد یک وال هنگ 52Cm ×37Cm × 36Cm که معمولا در حد 3-6 سانتی متر بالاتر می شود در اعداد بالا عدد 52 سانتی متر طول وال هنگ از دیوار تا قسمت جلوی کاسه والهنگ است و 37 سانتی متر عرض کاسه والهنگ و 36 سانتی متر ارتفاع کاسه وال هنگ است.

  • ارتفاع توالت فرنگی وال هنگ چقدر می تواند باشد؟

اگر از سوال بالا منظورتان ارتفاع خود کاسه والهنگ است معمولا بین 35-38 است ولی اگر منظورتان این است که بعد از نصب ارتفاع نشیمنگاه وال هنگ از زمین چقدر است استاندارد این ارتفاع معمولا 38-44 سانتی متر می تواند باشد بستگی به قد افرادی که از توالت والهنگ استفاده می کنند متغییر می تواند نصب شود.

  • نصب توالت فرنگی وال هنگ نیاز به تخریب دارد؟

اگر سرویس بهداشتی شما ساخته شده و کامل است ولی می خواهید الان به هر دلیلی سرویس فرنگی وال هنگ اجرا کنید باید عرض کنم بله نیاز به تخریب دیوار دارد و باید استراکچر داخل دیوار قبل کاشی کاری قرار بگیرید در ادامه می توانید از لینک زیر نحوه نصب را مشاهده کنید

✔️ لینک مفید : آموزش تصویری نصب توالت فرنگی وال هنگ

  • تعمیر توالت فرنگی وال هنگ نیاز به تخریب دیوار دارد؟

بیشتر مشتریانی که با پشتیبانی کالا118 در مورد مشاوره خرید فرنگی وال هنگ تماس می گیرند یک سوال مشترک دارند اگر ما توالت فرنگی وال هنگ دیواری نصب کنیم و نیاز به تعمیر ئاشته باشد آیا باید دیوار تخریب شود؟ باید عرض کنم برای تعمیر کاسه وال هنگ هیچ نیازی به تخریب و کنده کاری ندارید ولی اگر فلاش تانک داخل دیوار ایراد پیدا کند در صورتی که مخزن داخل دیوار سوراخ نشده باشد هیچ نیازی به تخریب ندارید و از قسمت کلید فلاش تانک توکار به راحتی تمامی قطعات قابل تعمیر و تعویض است برای مشاوره رایگان نصب و تعمیرات وال هنگ با شماره 09194109168 می توانید تماس بگیرید.

در صورت نیاز به قطعات کاسه وال هنک روی لینک زیر کلیک کنید

✔️ لینک مفید : خرید قطعات یدکی توالت فرنگی وال هنگ

خرید توالت فرنگی توکار وال هنگ دیواری

امروزه خرید توالت فرنگی وال هنگ دیواری یا همان توالت فرنگی توکار با کوچک تر شدن فضای سرویس بهداشتی از یک طرف و بروز شدن طراحی ها و میل به داشتن سرویس لوکس و شیک از طرف دیگر باعث شده نسل جدیدتری از تجهیزات سرویس بهداشتی با نام وال هنگ طراحی و به بازار ارائه شود.

انواع توالت فرنگی دیواری 

توالت فرنگی والهنگ که به دیوار نصب می‌شود و هیچ پایه‌ای روی زمین ندارد به دلیل طراحی زیبا و قابلیت‌های بهره‌وری بالا، در حمام‌ها و دست‌شویی‌های مدرن بیشتر نصب می شود. انواع مختلفی از این مدل دستشویی فرنگی دیواری وجود دارد که می‌توانید بر اساس نیازها و سلیقه خودتان انتخاب کنید. در ادامه، برخی از انواع توالت فرنگی وال هنگ را معرفی می‌کنیم:

  • توالت فرنگی دیواری بک تووال toilet back to wall

توالت فرنگی دیواری بک تووال ماننده همه وال هنگ های دیگر به دیوار می چسبد ولی برخلاف والهنگ ها مدل بک تووال toilet back to wall روی دیوار آویزان نیست و به زمین می چسبد و برخلاف والهنگ ها بک تووال خروجی به کف است. طراحی ساده و مدرن دارند و به عنوان یک گزینه استاندارد و معمولی در حمام‌ها استفاده می‌شوند لازم به ذکر است برای این مدل ها فلاش تانک توکار زمینی قابل استفاده است.

  • توالت فرنگی دیواری برقی

توالت فرنگی های والهنگ برقی هم مانند وال هنگ های معمولی روی دیوار نصب می شوند و خود برقی ها در دو مدل است یک مدل که نیاز به فلاش تانک داخل دیوار دارد و یک مدل دیگر که نیاز به فلاش تانک نیست این نوع وال هنگ بدون مخزن دارای پمپ در پشت کاسه والهنگ است که زمان فشار دادن تخلیه پمپ برقی آب را با فشار تخلیه می کند. این مدل زیاد در بازار ایران وجود ندارد

  • توالت فرنگی دیواری بدون مخزن

یک نوع توالت وال هنگ به دیوار نصب می‌شوند و بدون مخرن کار می کند. در وال هنگ بدون مخزن عمل فلاشینگ یا تخلیه آب به صورت مستقیم از لوله آب متصل به کاسه به داخل لوله‌های زیرین توالت والهنگ تخلیه می‌شود. این طراحی به دلیل مصرف کم آب در مناطقی که مشکل آب دارد طراحی شده است و معایبی هم دارد که از جمله آن می توان به سیستم تخلیه فرنگی اشاره کرد که مثل والهنگ های معمولی مخزن دار عمل تخلیه کامل انجام نمی شود.

  • توالت فرنگی دیواری وال هنگ 

این نوع توالت‌ها وال هنگ که پرفروش ترین و محبوب ترین مدل موجود در بازار است نیاز به فلاش تانک توکار استراکچر دار است این مدل فرنگی والهنگ به دیوار نصب می‌شود و روی دوتا پیچ بزرگ که از استراکجر داخل دیووار بیرون می آید سوار می شود و پش از هر بار استفاده آب از داخل فلاش تانک که درون دیوار است به داخل کاسه وارد می شود و کار شستشو را به صورت کامل انجام می دهد.

  • توالت فرنگی دیواری وال هنگ بیده دار Bidet

توالت فرنگی دیواری وال هنگ با نازل آب یا Bidet یه به زبان فارسی فرنگی وال هنگ خودشور است برخی از توالت‌های فرنگی دیواری دارای نازل آب برای شستشوی بدون دست و به صورت کامل است. این نوع توالت‌ها به عنوان توالت بیده یا Bidet Toilet نیز شناخته می‌شوند. طراحی دقیق تری دارند و به بهره‌وری آب و بهداشت شخصی بیشتری کمک می‌کنند.

  • توالت فرنگی دیواری وال هنگ هوشمند اتومات

توالت فرنگی دیواری با سیستم‌های شست‌وشو اتوماتیک و هوشمند در بازار موجود است که دارای مکانیزم هوشمند است از حمله امکانات این نوع وال هنگ ها می توان به سنسوردار بودن درب فرنگی، تنظیم دمای آب بیده، تخلیه هوشمند و نمایشگر های روی کاسه وال هنگ اشاره کرد قیمت والهنگ اتومات چندین برابر قیمت کاسه وال هنگ های معمولی است. 

هر یک از انواع توالت فرنگی وال هنگ دارای ویژگی‌ها و مزایا و معایب متفاوتی هستند، بنابراین قبل از خرید، در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.

توالت فرنگی دیواری توکار ( وال هنگ )

 استفاده از توالت فرنگی وال هنگ که بعضا توالت فرنگی توکار نیز گفته می شود با اینکه بیشتر برای سرویس بهداشتی با فضای کوچکتر مناسب هست اما امروزه طراحان برای سرویس بهداشتی های لوکس و زیبا بیشتر از توالت فرنگی وال هنگ استفاده می کنند برای اینکه تجهیزات وال هنگ لوکس تر و زیباتر می باشند و در همه سرویس بهداشتی ها قابل اجرا می باشند و فضای کمتری هم لازم دارد.

خرید آنلاین توالت فرنگی وال هنگ 

در حال حاضر خرید آنلاین توالت فرنگی وال هنگ یا همان توالت فرنگی دیواری (که به اشتباه توالت فرنگی توکار هم گفته می شود )، یکی از بهترین راه های خرید کردن اینترنتی است با توجه به آلودی هوا و انواع بیماری های واگیر دار مانند کرونا و ... خیلی بهتر است که پشت سیستم و یا با گوشی از فروشگاه اینترنتی کالا118 انواع مدل توالت فرنگی والهنگ را با قیمت و مشخصات و عکس ها مشاهده کنید و فقط با چند کلیک خرید توالت فرنگی دیواری را انجام دهید. 

منظور از توالت فرنگی بدون سیفون

در بعضی از مواقع از توالت فرنگی وال هنگ با عنوان توالت فرنگی بدون سیفون هم نام برده می شود از آنجایی که وال هنگ ها برای نصب باید استراکچر و فلاش تانک توکار داخل دیوار و به صورت توکار نصب شود و سیفون یا همان فلاش تانک روی کاسه وال هنگ نصب نمی شود در برخی مواقع به توالت والهنگ، توالت فرنگی بدون سیفون هم گفته می شود.

قیمت توالت فرنگی دیواری توکار وال هنگ 

شما میتوانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 لیست قیمت توالت فرنگی وال هنگ رو به صورت به روز و با توجه به برند و رنگ مشاهده نماید همچنین شما میتوانید از قسمت مرتب سازی, لیست محصولات رو بر حسب توالت فرنگی وال هنگ ارزان قیمت و بیشترین قیمت مرتب نماید .

مزایای تولت فرنگی وال هنگ

فضای کمتری اشغال می کند

با توجه به اینکه فلاش تانک مورد استفاده برای توالت فرنگی وال هنگ , فلاش تانک توکار می باشد و داخل دیوار نصب می شود و از بیرون هیچ تجهیزاتی دیده نمی شود و تمامی لوله کشی آب سرد و گرم و فاضلاب توکار انجام می شود و توالت فرنگی وال هنگ به دیوار آویزان می شود و فضای کمتری اشغال می کندو فضای مفید بیشتری در سرویس بهداشتی برای کارهای دیگر داریم. و اطراف توالت فرنگی وال هنگ تمیزتر و شیک تر می شود

نظافت راحت تر توالت فرنگی وال هنگ

باتوجه به اینکه توالت فرنگی وال هنگ به دیوار نصب می شود و متعلقات کمتری نسبت به توالت فرنگی زمینی دارد تمیز کردن فضای زیر و اطراف وال هنگ خیلی راحت تر می شود.

تنظیم ارتفاع نصب وال هنگ

بر خلاف توالت فرنگی های زمینی توالت فرنگی های وال هنگ موقع نصب می تواند در ارتفاع مختلف نصب شود.

کاهش صدا

با توجه به اینکه فلاش تانک مورد استفاده برای توالت فرنگی وال هنگ از نوع فلاش تانک توکار می باشد و داخل دیوار نصب می شود بر خلاف فلاش تانک های روکار موقع استفاده صدای خیلی کمتری دارد.

معایب توالت فرنگی توکار وال هنگ

مشکل نصب تجهیزات وال هنگ
نصب توالت فرنگی وال هنگ کاری دشواری نسبت به توالت فرنگی زمینی هست و باید توسط نصاب های ماهر با رعایت اصول خاصی نصب شود . 

تجهیزات داخل دیوار
قسمت فلاش تانک توالت فرنگی وال هنگ بایدقبل از کاشی کاری وبا
 تجهیزات خاص در داخل دیوار و در کنار هم به درستی نصب شود .


فیلم راهنمای نصب توالت فرنگی وال هنگ

فرق توالت فرنگی معمولی با وال هنگ

مراحل تولید توالت فرنگی وال هنگ