شیر روشویی پایه بلند خرید اینترنتی بهترین برند (70مدل+گارانتی)

خرید شیر روشویی پایه بلند

قیمت شیر روشویی پایه بلند

شیر روشویی پایه بلند از لحاظ قد و ارتفاع بزرگتر از شیرهای روشویی معمولی است و برای روشویی کابینتی که دارای کاسه های روشویی روکار است باید از شیر دستشویی پایه بلند استفاده شود.

مشاوره رایگان خرید شیر روشویی پایه بلند با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

قیمت شیر روشویی پایه بلند

مزیت خرید شیر روشویی پایه بلند از کالا118

فروشگاه اینترنتی کالا118 به عنوان نمایندگی رسمی فروش انواع برند شیرآلات ایرانی و خارجی می باشد و شما می توانید تمامی مدل ها شیرآلات روشویی پایه بلند را با قیمت و مشخصات مشاهده کنید از مزایای خرید شیر روشویی پایه بلند از کالا118 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در کالا118 شما دسترسی به تنوع مدل ها (بالای 70 مدل و رنگ ) و انتخاب بسیار بیشتر مدل ها و برند های محتلف شیرآلات روشویی پایه بلند را نسبت به فروشگاه‌ها فیزیکی دارید.
  • در کالا118 امکان مقایسه راحت قیمت شیر روشویی پایه بلند و ویژگی‌های مختلف را دارید.
  • کالا118 دارای پشتیبانی آنلاین و راهنمای خرید رایگان را برای تمامی مشتریان خود دارد.
  • صرفه جویی در وقت به دلیل عدم نیاز به تردد به فروشگاه‌ها
  • امکان خرید شیر روشویی پایه بلند در هر ساعت از شبانه‌روز و هر مکانی
  • دسترسی به نظرات و امتیازات خریداران قبلی در مورد هر محصول
  • امکان مشاهده تصاویر و جزئیات شیر های روشویی پایه بلند به صورت کامل
  • امکان مراجعه مشتری به شوروم تهران برای مشاهده نمونه شیر روشویی پایه بلند
  • پرداخت در محل برای خرید شیر روشویی پایه بلند در تهران
  • ارسال سریع با باربری و یا پیک برای تهران و همه شهر های ایران
  • تنوع روش‌های پرداخت
  • سهولت ثبت و پیگیری گارانتی و خدمات پس از فروش

در کل، خرید اینترنتی انواع شیر روشویی پایه بلند از کالا118 می‌تواند تجربه‌ای راحت و به صرفه برای شما عزیزان باشد.

چگونه بهترین شیر روشویی پایه بلند را انتخاب کنم؟ 

اجازه بدید تجربه چندین ساله فروشگاه اینترنتی کالا118 را در زمینه فروش انواع شیرآلات بهداشتی را با شما به اشتراک بگذاریم. بیشتر کسانی که با پشتیبانی کالا118 برای مشاوره خرید شیرآلات بهداشتی تماس می گیرند چند سوال مشترک می پرسند که می خواهیم همه این سوال ها را در ادامه بررسی و پاسخ دهیم با ما همراه باشید:

"شیرآلات روشویی پایه بلند چه مارکی بخرم خوبه؟"، " ارتفاع شیر روشویی پایه بلند چقدر است؟"، " گارانتی شیرآلات روشویی پایه بلند به درد می خوره؟"، "شیرآلات روشویی پایه بلند رنگی گارانتی دارند؟" "شیرآلات طلایی رنگشون ثابت است یا نه؟" "شیر روشویی پایه بلند بهتر است یا شیر روشویی پایه کوتاه؟" " شیرآلات روشویی پایه بلند ارزان قیمت کدام برند است؟ " قبل از اینکه به این سوالات تک تک جواب بدهیم باید چند نکته بدانید.

برای انتخاب بهترین شیر روشویی پایه بلند، باید به چندین عامل توجه کنید که به شما کمک می‌کنند تا مدل مناسبی را انتخاب کنید. در زیر به برخی از مهمترین عوامل مورد توجه برای انتخاب شیر روشویی پایه بلند اشاره شده است :

قبل از خرید شیر روشویی پایه بلند به نکات زیر را توجه کنید:

  • جنس و کیفیت ساخت شیر روشویی پایه بلند از مواد باکیفیت مانند استیل ضد زنگ (Stainless Steel) یا مس باشد.
  • ارتفاع و اندازه شیر روشویی پایه بلند را دقت کنید درست انتخاب کرده باشید تا به راحتی بتوانید کنار روشویی کابینتی یا هر مدل دیگر که کاسه روشویی روکار داشته باشد استفاده کنید.
  • طراحی و استایل شیر روشویی پایه بلند مهم است مطمئن شوید که مدل انتخابی با دکوراسیون و استایل دستشویی شما همخوانی داشته باشد.
  • موقع خرید شیر بلند روشویی دقت کنید شیر مورد نظر با رنگ سرامیک و کابینت روشویی همخوانی داشته باشد تا جلوه زیبایی به سرویس بهداشتی بدهد.
  • یک شیر دستشویی پایه بلند خوب باید برند معتبری داشته باشد و گارانتی مناسب ارائه شود.
  • دستگیره‌های یا همان دسته شیر دستشویی پایه بلند باید طوری باشد که باعث ایجاد مزاحمت موقع استفاده نشود.
  • فشار آب خروجی از شیر قابل تنظیم باشد.
  • قطعات شیر دستشویی پایه بلند باید کاملاً آب‌بند باشد و نشتی نداشته باشد.
  • قیمت شیر روشویی پایه بلند متناسب با کیفیت و امکانات باشد.
  • سرویس و قطعات یدکی آن به راحتی در دسترس باشد.
  • نصب و استفاده از آن ساده و راحت باشد.

با توجه به این عوامل، می‌توانید بهترین شیر روشویی پایه بلند را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

خرید شیر روشویی پایه بلند

محبوبیت و خرید شیر آب روشویی پایه بلند از موقعی که طراحان برای فضای سرویس بهداشتی و حمام، روشویی های کابیندار لوکس با کاسه های روکار انتخاب کردند بیشتر و بیشتر شد و دیگر شیر روشویی پایه کوتاه به دلیل ارتفاع بالای کاسه روشویی امکان استفاده نیست و باید شیر روشویی با پایه ارتفاع بلند نصب کنید. علاوه بر زیبایی و استایل شیک شیر پایه بلند روشویی، یک نوع اجبار هم برای روشویی هایی که سنگ روکار بدون جای شیر دارند، موضوع استفاده از این نوع شیر ها روشویی است.

مزایایی شیر روشویی بلند به کوتاه

شاید از لحاظ قیمت شیر روشویی معمولی ارزانتر از پایه بلند باشد ولی شیر روشویی پایه بلند مزایایی زیادی به نسبت دیگر مدل ها دارد در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم:

  • استفاده از شیر دستشویی پایه بلند راحت و کاربردی تر است

شیر دستشویی پایه بلند، ارتفاع آبریز بلندتر از شیرهای معمولی دارد و این امر به شما آزادی عمل زیادی می دهد و موقع شستشوی دست و صورت و حتی پر کردن ظروف بزرگ به راحتی زیر آب می توانید بگیرید.

  • طراحی زیبا انواع شیر روشویی پایه بلند یک مزیت عالی است

شیرهای روشویی پایه بلند دارای طراحی زیبا و مدرنی هستند که دکوراسیون و ظاهر سرویس بهداشتی شما را خاص می کند. این مدل شیر های روشویی می‌توانند به تزئین فضای سرویس شما کمک زیادی کند.

  • سیستم مصرف بهینه آب در مدل های پیشرفته شیرآلات روشویی پایه بلند

صرفه جویی در مصرف آب علاوه بر اینکه یک وظیفه ملی برای هر شخص است می تواند باعث کم شدن هزینه های شما هم باشد برخی از شیرهای روشویی پایه بلند دارای سیستم‌های صرفه‌جویی در مصرف آب هستند که می‌توانند مقدار مصرف آب را کاهش دهند. این امر به حفظ محیط زیست هم کمک می‌کند.

  • معمولا جنس شیرآلات روشویی پایه بلند بهتر از معمولی ها است

بسیاری از شیرهای روشویی پایه بلند از جنس استیل ضد زنگ یا مس ساخته می‌شوند که دارای مقاومت و دوام بالاتری به نسبت معمولی ها دارد و مدت زمان طولانی برای شما کار می کند.

  • شیرآلات پایه بلند روشویی مناسب برای استفاده خانگی و تجاری

شیر آب روشویی پایه بلند برای مکان‌های خانگی و همچنین تجهیزات تجاری مانند رستوران‌ها، مراکز خرید لوکس و هتل ها مناسب است. ظاهر زیبا و لوکس این نوع شیر ها و ظرفیت و کیفیت آنها به خدمت‌رسانی یک مزیت برتر می باشد.

با توجه به مزایا و ویژگی‌های ارائه شده توسط شیرهای روشویی پایه بلند، انتخاب یک مدل مناسب می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی شما و استفاده راحت‌تر از این تجهیزات در خانه یا مکان کاری شما کمک کند.

قیمت شیر روشویی پایه بلند

قیمت شیر روشویی پایه بلند همانند دیگر شیرآلات به عوامل مختلفی بستگی دارد وزن شیر روشویی پایه بلند یکی از این موارد است که باید موقع خرید کردن دقت کنید. اجازه بدید به صورت ساده تر بیان کنیم، هر چقدر وزن شیر روشویی بلند سبک تر باشد می توانید حدس بزنید که قیمت شیر روشویی پایه بلند ارزان تری است و برعکس هر چقدر وزن بالایی داشته باشد آن قیمت شیر روشویی بلند بالایی دارد. با توجه به اینکه یک شیر باکیفیت خوب از جنس بدنه برنج ضخیم تولید می شود تا هم از لحاظ کیفیت دوام بیشتری داشته باشد و هم اینکه در برابر خوردگی و سایش که توسط جریان آب، مخصوصا آب های دارای املاح زیاد، مقاوم بالایی داشته باشد.

در حالت کلی قیمت شیر روشویی پایه بلند بسته به موارد زیر متغیر است

  • جنس شیرآلات: استیل، برنز، پلاستیک و ...
  • برند شیر روشویی پایه بلند: برندهای معروف معمولاً گران‌تر هستند.
  • نوع طراحی و مدل شیر اهرمی روشویی بلند : مدل‌های که طراحی به روز دارند و ظاهری فانتزی دارند قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارند.
  • نوع دستگیره: مدل‌های شیر اهرمی قیمت بالاتری نسبت به قدیمی ها دارد.
  • نوع مکانیسم مغزی : شیرهای سرامیکی گران‌تر از شیرهای کارتریج‌دار هستند.
  • قابلیت‌های اضافه مانند افشانه یا فیلتر.
  •  آبکاری شیرآلات روشویی پایه بلند: آبکاری شیرالات روشویی پایه بلند امری مهم است که باید از مواد دست اول استفاده شوند که کیفیت بهتری داشته باشد.
  • کشور سازنده: شیر روشویی پایه بلند خارجی وارداتی با کیفیت معمولاً قیمت بالاتری دارند.

به‌طور کلی قیمت روشویی پایه بلند برای مدل ها و برند های مختلف، متفاوت است و در بالا قیمت همه مدل ها زیرشان نوشته شده است. لازم به ذکر است شرکت های مطرح مانند : شیر روشویی پایه بلند کی دبلیو سی، شودر ، راسان ، قهرمان و ... که شناخته شده هستند نسبت به تولید کننده های دیگر که اسامی آنها کمتر به گوشمان خورده است ، قیمت های متوسط رو به بالایی دارند

خرید اینترنتی شیرآلات روشویی پایه بلند

خرید شیر روشویی پایه بلند به صورت حضوری در مقایسه با خرید آنلاین و اینترنتی شیر روشویی پایه بلند، نیازمند صرف هزینه و زمان کافی است و در دنیای دیجیتال امروز اینگونه خریدها نوعی زحمت بیهوده به حساب می آیند.

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 انواع شیر روشویی پایه بلند از برند های مختلف ایرانی و خارجی در رنگ بندی های طلایی، سفید، کروم (نقره ای) استیل و رنگ های فانتزی مانند رزگلد، زیتونی و... را مشاهده و به راحتی خرید نماید.

از مزایای خرید اینترنتی شیر روشویی پایه بلند می توان در صرفه جویی در وقت و انرژی، قدرت انتخاب بیشتر و پشتیبانی 24 ساعته خلاصه کرد.

شیر روشویی پایه بلند ارزان

همانطور که اشاره شد قیمت شیر روشویی پایه بلند متفاوت است و همین تفاوت قیمت باعث شده اکثر خریداران دنبال شیر روشویی پایه بلند ارزان قیمت بگردند.

ما در کالا 118 سعی برآن داشتیم که قیمت شیرآلات را با بیشترین تخفیف برای شما فراهم کنیم ولی شما هم می توانید با انتخاب شیر روشویی پایه بلند ایرانی قیمت مناسب هزینه کمتری کنید. شما می توانید با استفاده از فیلتر قیمت، ارزان ترین شیرآلات روشویی را مشاهده کنید.

امروزه.در برخی مدلهای مدرن روشویی های کابینت دار  شیر به جای قرار گرفتن بر روی کاسه روشویی ، روی صفحه کابینت زیرآن قرار میگیرد. برای چنین حالتی باید از شیرهای پایه بلند استفاده نمود .

در مواردی که روی کاسه روشویی جای شیر تعبیه شده باشد از شیر روشویی پایه کوتاه میتوان استفاده کرد. .در فروشگاه اینترنتی کالا118 شیرآلات روشویی پایه بلند با تخفیف ویژه و ارسال فوری برای تمام شهر های کشور موجود می باشد.

شیر روشویی پایه بلند قیمت