قیمت کاسه روشویی رو کابینتی


مرتب سازی بر اساس:

یکی از راه های داشتن سرویس بهداشتی لوکس و شیک توجه در خرید کاسه روشویی می باشد. شما می توانید با انتخاب یک سنگ روشویی لوکس محیطی جذاب و جالب برای سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید. کاسه روشویی روکار با انواع رنگ های زیبا می تواند یک ایده خوبی باشد برای کسانی که می خواهند سرویس بهداشتی متفاوتی داشته باشند. کاسه های روشویی روکابینتی بر خلاف کاسه های روشویی توکار بر روی باکس قرار می گیرند.

انتخاب شیر روشویی برای کاسه روشویی روکار 

سنگ های روشویی روکار در حالت کلی از لحاظ شیر مورد نیاز دو نوع هستند. کاسه روشویی روکار که روی سنگ جای شیر دارند, برای این مدل شما می توانید شیر روشویی پایه کوتاه استفاده کنید. کاسه روشویی روکابینتی که روی سنگ جای شیر وجود ندارد, برای این نوع کاسه های روشویی با توجه به ارتفاع کاسه روشویی شما باید از شیر روشویی پایه بلند و یا شیر روشویی توکار استفاده نمایید.

جنس کاسه های روشویی روکابینتی

کاسه های روشویی موجود در بازار عمدتا از جنس سرامیکی و یا سنگ مصنوعی می باشند.

کاسه روشویی روکار از جنس سرامیکی اکثرا به رنگ سفید یا طلایی در بازار موجود می باشد ولی کاسه روشویی سالید سرفیس که اکثرا با نام سنگ روشویی کورین نیز نام برده می شود در همه رنگ ها قابل تولید می باشد شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 کاسه روشویی از جنس سنگ مصنوعی را با هر رنگی که مورد نیاز دکور سرویس بهداشتی است را سفارش دهید.

قیمت کاسه روشویی روکار

قیمت کاسه های روشویی روکار به چند عامل مهم بستگی دارد. هر چقدر لعاب کاسه روشویی بهتر باشد قیمت بالاتر می رود. قیمت کاسه های روشویی چینی و ترک نسبت به قیمت کاسه روشویی ایرانی بالا تر و باکیفیت تر می باشد. برای خرید سنگ روشویی روکار شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 انواع کاسه های روشویی را با قیمت و عکس مشاهده نمایید و در صورت پسند ثبت سفارش نماید تا خدمتتان ارسال شود.

نصب کاسه روشویی روکار

برای نصب کاسه روشویی روکار  فقط کافیست سنگ را روی باکس یا کانتر یا هر چیزی که می خواهید به عنوان روشویی استفاده کنید قرار دهید در صورتی که محل سیفون روشویی قبلا گذاشته نشده باشد با دریل گردبرد محل زیرآب و سیفون را باز می کنید و زیرآب و سیفون را سفت می بندید تا کاسه روشویی روی محل محکم باشد سپس هر سمت که شما راحت باشید محل شیر روشویی را در صورتی که کاسه از نوع بدون شیر باشد انتخاب و سوراخ می کنید و شیر را با استفاده از مهره های روش شیر بر روی باکس محکم می کنید.

شکل کاسه های روشویی روکار

کاسه روشویی روکار می تواند در انواع اقسام شکل هندسی تولید شود کاسه روشویی گرد ,کاسه روشویی مستطیل و کاسه روشویی مربع بیشترین فروش را در بین مدل ها دیگر دارد و پس از این سه شکل کاسه روشویی مثلثی که امروزه بیشترین فروش را بعد از مدل های بالایی دارد و شاید در چند سال آینده کاسه روشویی مثلثی پرفروش ترین کاسه نیز شود.