قیمت کاسه روشویی توکار

مرتب سازی بر اساس:

کاسه روشویی توکار یکی از قدیمی ترین مدل سنگ روشویی موجود در بازار هست این نوع کاسه های روشویی داخل کابینت قرار می گیرد و لبه ها کاسه روی باکس قرار میگیرد.

انتخاب شیر روشویی برای کاسه روشویی توکار

با توجه به اینکه کاسه های روشویی توکار داخل باکس قرار میگیرد و لگن پایین تر از سطح کابینت قرار میگیرد برای این مدل روشویی ها شیر روشویی پایه کوتاه می توانید استفاده کنید.

جنس کاسه های روشویی روکابینتی توکار

کاسه های روشویی موجود در بازار عمدتا از جنس سرامیکی و یا سنگ مصنوعی می باشند.

کاسه روشویی توکار از جنس سرامیکی اکثرا به رنگ سفید در بازار موجود می باشد ولی کاسه روشویی سالید سرفیس که اکثرا با نام سنگ روشویی کورین نیز نام برده می شود در همه رنگ ها قابل تولید می باشد شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 کاسه روشویی از جنس سنگ مصنوعی را با هر رنگی که مورد نیاز دکور سرویس بهداشتی است را سفارش دهید.

قیمت کاسه روشویی توکار

قیمت کاسه های روکابینتی توکار به کیفیت لعاب سنگ بستگی دارد. قیمت کاسه های روشویی چینی و ترک نسبت به قیمت کاسه روشویی ایرانی بالا تر و باکیفیت تر می باشد. برای خرید سنگ روشویی توکار شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 انواع کاسه های روشویی توکار را با قیمت و عکس مشاهده نمایید و در صورت پسند ثبت سفارش نماید تا خدمتتان ارسال شود.

نصب کاسه روشویی توکار

برای نصب کاسه روشویی توکار شما باید طول و عرض باکس خود را اندازه بگیرید و نسبت به ابعاد آن اقدام به خرید کاسه روکابینتی نماید. برای نصب کاسه روکابینتی پس از آنکه سایز دقیق رو اندازه گرفتید و اقدام به خرید کردید روی باکس قرار میدهید و زیر آب و سیفون را می بندید و یک سوراخ روی سنگ قسمت بالایی وجود دارد که محل بستن شیر روشویی است. شیر را با استفاده از مهره واشر هایی که داخل کارتن شیر است محکم روی سنگ نصب می کنید. 

شکل کاسه های روشویی توکار

کاسه روشویی توکار موجود در بازار در دو شکل هندسی در بازار موجود می باشد.کاسه روشویی مستطیل و کاسه روشویی مربع بیشترین فروش را در بین مدل ها دیگر دارد .