فروش انواع کاسه روشویی از جنس سنگ مصنوعی

کاسه روشویی یا همان سنگ روشویی در دومدل کاسه روشویی روکابینتی و کاسه روشویی زیر سنگی در بازار موجود می باشد کاسه های روشویی با طرح ها و رنگ های گوناگون می تواند یک فضای لوکس و متفاوتی به محیط سرویس بهداشتی شما بدهد. امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی کار برای طراحان دکوراسیون منزل هم راحت تر شده است. به لطف شرکت آمریکایی DUPONT درسال 1967 با تولید سنگ مصنوعی SOLID SURFACE سالید سرفیس طراحی ها و رنگ های متنوعی از کاسه های روشویی از جنس سنگ مصنوعی با برند های کورین و ... به بازار عرضه شد.برای اطلاعات بیشتر در مورد سنگ مصنوعی لطفا مقاله کورین چیست؟ را مطالعه فرمایید.

انواع کاسه روشویی سنگ مصنوعی

کاسه روشویی که بعضا سینک روشویی هم گفته می شود اگر تولید کاسه های روشویی با استفاده از جنس سنگ مصنوعی باشد می توانیم شاهد انواع طرح ها و ابعاد گوناگونی باشیم که نیاز هر طراحی برای هر نوع دکوری تامین شود. شما حتی می توانید کابینت روشویی های مناسب برای دکوراسیون دستشویی های کوچک و بزرگ با ویژگی های خاص داشته باشید، کاسه های روشویی کورین یا سالید سرفیس رو می توان با عمق و عرض متفاوت تولید کرد برای محل هایی که احتمال گیر گردن درب سرویس بهداشتی به کابینت روشویی هست شما می توانید سنگ روشویی با عمق کم و طول کشیده انتخاب کنید.کاسه روشویی که بعضا روشویی بشقابی هم گفته می شودبا توجه به اینکه فضای کمی اشغال می کند برای سرویس بهداشتی کوچک گزینه مناسبیمی تواند باشد.

شیر روشویی برای انواع کاسه روشویی 

برلی کاسه های روشویی روکار کورین که روی سنگ جای شیر وجود ندارد باید از شیر روشویی پایه بلند و یا شیرروشویی توکار استفاده کنید ولی در صورتی که جای شیر روی سنگ تعبیه شده باشد می توانید شیرروشویی معمولی یا همان پایه کوتاه استفاده کنید.ولی کاسه های روشویی توکار چون داخل کابینت روشویی قرار می گیرند سنگ پایین تر از سطح کابینت قرار می گیرد برای این مدل روشویی ها شیر روشویی پایه کوتاه می توانید استفاده کنید.

قیمت کاسه روشویی کورین و سالید سرفیس

قیمت کاسه روشویی کورین بیشتر به مواد اولیه بکار رفته در تولید این نوع از روشویی ها بستگی دارد. روشویی های سنگ کورین از برند های الجی سامسونگ و pga نمونه هایی از بهترین سنگ کورین موجود در بازار می باشد. کاسه روشویی ارزان قیمت هم در بازار موجود هست که کیفیت خوبی ندارند و از مواد اولیه درجه n برای ساخت این سنگ ها استفاده شده است. کاسه روشویی سالید سرفیس solid surface شرکت زنو zeno نمونه ای از بهترین کاسه های روشویی سالید سرفیس تولید کشور است. قیمت کاسه های سالید سرفیس زنو با توجه به کیفیت عالی محصولات این شرکت بسیار ارزان تر از نمونه های مشابه خارجی می باشد. برای خرید سنگ روشویی سالید سرفیس zeno شما می توانید در بالا با قیمت و عکس مشاهده نمایید و در صورت پسند ثبت سفارش نماید تا خدمتتان ارسال شود.