نمایندگی رسمی سینک SMT گرانیتی خرید آنلاین 😍

سینک SMT گرانیتی اس ام تی

سینک SMT گرانیتی از 80 درصد پودر گرانیت و 20 درصد رزین اکلریک ساخته می‌شوند برای همین از لحاظ کیفیت جزو بهترین سینک گرانیتی محسوب می شود سینک های گرانیتی smt دارای گارانتی رنگ و مقاومت در برابر ضربه می باشد.

برای مشاور رایگان خرید سینک SMT گرانیتی می توانید با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

قیمت سینک گرانیتی smt

قیمت سینک گرانیتی smt  نسبت به سینک های گرانیتی موجود در بازار بسیار ارزان تر است با توجه به مواد اولیه با کیفیت بالا سینک های گرانیتی smt جزو با کیفیت ترین و در عین حال مناسب ترین قیمت سینک گرانیتی را smt به خود اختصاص داده است.  سینک گرانیتی smt از 80 درصد گرانیت (کوارتز) واقعی ساخته شده است.

ترکیب رنگ سینک گرانیتی smt

در حال حاضر سینک های گرانیتی smt در بیشتر رنگ های پرفروش از جمله رنگ های مشکی - سفید - سفید شیری - سفید شنی - طوسی - خاکستری تولید می شود. رنگ بندی سینک های گرانیتی smt محدود به همین رنگ ها نمی شود و به صورت سفارشی در رنگ دلخواه نیز قابل تولید است. 

کیفیت سینک گرانیتی smt

سینک های گرانیتی smt به دلیل نوع و درصد ترکیب مواد اولیه با کیفیت بالا به صورت کاملا یک پارچه تولید می شود و هیچ گونه درزی ندارد و کاملا ضد خش باشند و خیلی سخت خط و خش بر روی این سینک ها ایجاد می شود. 

لیست قیمت سینک گرانیتی smt

فروشگاه اینترنتی کالا118 به عنوان یکی از سایت های فروشگاهی و آنلاین در زمینه فروش سینک های گرانیتی می باشد که شما می توانید بروزترین لیست قیمت سینک های گرانیتی smt را در زیر مشاهده و به راحتی با چند کلیک خرید نماید و درب منزل تحویل بگیرید.