روشویی کابینتی بهترین قیمت (خرید 200 مدل+گارانتی )😍😍

خرید روشویی کابینتی

برای راهنمای رایگان خرید روشویی کابینتی با شماره 09194109168 تماس بگیرید. .

مرتب سازی بر اساس:

اهمیت روشویی کابینتی در سرویس حمام 

یکی از راههایی که می تواند به شما برای داشتن سرویس حمام شیک و منظم کمک کند داشتن کابینت روشویی در سرویس حمام است. خرید روشویی کابینت دار برای سرویس بهداشتی یکی از با اهمیت ترین گزینه ها در طراحی دکوراسیون محیط حمام و سرویس بهداشتی می باشد.حال برای انتخاب کابینت روشویی باید چند سوال از خودتان بپرسید. نوع کابینت روشویی, دیواری یا زمینی؟ جنس کابینت روشویی , کابینت روشویی pvc یا چوبی؟؟

روشویی کابینت دار

راهنمای خرید روشویی کابینتی

برای خرید روشویی کابینتی باید ابعاد محل نصب کابینت روشویی را اندازه بگیرید اگر کابینت روشویی پشت درب سرویس بهداشتی نصب می کنید حتما باید عمق کار (از دیوار یا جلوی کابینت) را اندازه بگیرید تا به درب گیر نکند. در صورتی که فضای حمام شما کوچک باشد می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 روشویی کابینتی کوچک را را جستجو کنید و از مدل های روشویی کوچک انتخاب کنید.

همچنین شما می توانید با توجه به رنگ سرامیک و فضای سرویس حمام خود از کالا118 کابینت روشویی را با رنگ سفارشی انتخاب و خرید کنید.

انواع روشویی کابینتی از لحاظ نصب

در حالت کلی روشویی ها به دو نوع روشویی کابینتی دیواری و کابینت روشویی پایه دار در بازار موجود می باشد. موقع خرید روشویی کابینت دار باید به این نکته توجه کنیم که اگر فضای زیادی در حمام داریم می توانیم از کابینت روشویی زمینی پایه دار استفاده کنیم ولی در صورتی که فضای حمام کوچک هست بهتر است از کابینت روشویی وال هنگ یا همان دیواری استفاده کنیم.

نمونه کابینت روشویی دیواری

روشویی کابینتی دیواری

نمونه روشویی کابینتی پایه دار

روشویی کابینتی زمینی

جنس روشویی کابینتی

بیشتر روشویی های کابینت دار موجود در بازار از دو جنس پی وی سی pvc و چوبی wood می باشد. روشویی های کابین دار از جنس PVC با توجه به اینکه در برابر رطوبت و بخار آب مقاومت بیشتری دارند بیشتر مورد توجه طراحان می باشد.

روشویی کابینتی pvc
روشویی کابینتی چوبی

چرا روشویی کابینت دار PVC ؟؟

در انتخاب روشویی کابینت دار یکی از موارد مهم بهداشت محیط سرویس بهداشتی و حمام می باشد. سرویس بهداشتی با توجه به اینکه منبع بسیاری از میکروبها است و با هر بار استفاده از فلاش تانک تعداد زیادی از میکروب ها همراه با رطوبت به محیط اطراف پخش می شود داشتن کابینت روشویی PVC برای قرار دادن وسایل بهداشتی از جمله مسواک داخل باکس ضروری است و از طرفی تمیز کردن کابینت روشویی پی وی سی با توجه به اینکه جنس PVC ذاتا آب گریز و مقاوم در برابر رطوبت می باشد و تمیز کردن روشویی pvc  بسیار راحت تر از سایر روشویی ها می باشد.

انواع کابینت روشویی pvc

طراحی نوع روشویی کابینتی

روشویی کابینتی را شما نسبت به دکور حمام خود می توانید از نوع روشویی کابینت دار سلطنتی یا کابینت روشویی مدرن فانتزی و ... انتخاب کنید.

روشویی کابینت دار سلطنتی

قبلا اکثر کابینت های روشویی سلطنتی از جنس چوب ساخته می شود ولی الان از جنس PVC هم ساخته می شود این نوع از روشویی ها با استفاده از دستگاه های CNC طرح ها و نقش های کلاسیک مختلفی بروی بدنه PVC یا چوب هک می شود روشویی کابینتی سلطنتی اکثرا دارای طرح های سنتی و زیبایی از معماری ایرانی و رومی می باشد.قیمت روشویی کابینتی سلطنتی با توجه به اینکه ریز کاری زیادی دارد و تولید آن بسیار وقت گیر می باشد نسبت به بقیه طرح ها قیمت بالاتری دارد.

کابینت روشویی سلطنتی

روشویی کابینتی مدرن

 روشویی کابینتی مدرن اکثرا از جنس پی وی سی ساخته می شود و سطحی براق و زیبایی دارد و با توجه به تنوع رنگ PVC  و مدل های متنوع که می توان از پی وی سی تولید کرد دارای طرح های زیادی در بازار می باشد. کابینت های روشویی مدرن هم در حالت زمینی و هم در حالت وال هنگ یا همان دیواری قابل تولید می باشد ولی بیشتر طراحان از مدل دیواری استفاده می کنند. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 مدل های روشویی کابینتی را با انواع رنگ های سفارشی می توانید خرید کنید.

روشویی کابینتی مدرن

روشویی کابینتی معمولی

 روشویی کابینتی معمولی که اکثرا از جنس روکش PVC می باشد. قیمت روشویی کابینتی معمولی با توجه به جنس کابینت نسبت به روشویی های تمام PVC قیمت ارزان تری دارد. روشویی ارزان قیمت روکش پی وی سی دارای  دوام و مقاومت کمتری نسبت به بقیه روشویی ها دارد پیشنهاد کالا 118 برای شما خرید کابینت روشویی تمام PVC می باشد.

کاسه - سنگ رویه روشویی کابینت دار

کاسه روشویی یا همان سنگ روشویی مورد استفاده برای کابینت ها از دو نوع سنگ روشویی توکار  و سنگ روشویی روکار

سنگ روشویی کابینتی توکار

 این نوع سنگ که کامل داخل کابینت نصب می شود و لبه ها سنگ توکار بیرون می ماند. برای این نوع از روشویی های کابینت دار شیر روشویی پایه کوتاه نصب می شود. 

سنگ روشویی کابینتی روکار

روشویی های کابینتی که از نوع سنگ روکار استفاده می شود در این مدل کاسه روشویی تماما روی باکس وسط قرار می گیرد با توجه به ارتفاع سنگ در صورتی که رویه سنگ محل شیر وجود نداشته باشد باید از شیرآلات روشویی پایه بلند و یا شیرآلات روشویی توکار استفاده شود.

جنس سنگ روشویی کابینتی

کاسه سرامیک معمولی :

کاسه سرامیک معمولی دارای سطح براق می باشد و در برابر رطوبت مقاوم می باشد قیمت کاسه روشویی سرامیکی به لعاب رویه آن بستگی دارد کاسه های روشویی ایرانی نسبت به کاسه های روشویی وارداتی دارای قیمت و کیفیت پایین تری می باشد.

کاسه روشویی سنگ مصنوعی :

سنگ مصنوعی که این روز ها با نام کورین بیشتر بکار می رود در واقع یک برند از محصولات سنگ سخت Solid Surface سالید سرفیس هست که در سال 1967 توسط شرکت آمریکایی DuPont ساخته شده است. سنگ مصنوعی بیشتر در ساخت رویه کابینت آشپزخانه , سینک آشپزخانه , وان حمامی, کاسه روشویی و ... استفاده می شود از ترکیب سنگ معدنی بوکسیت( bauxite)و پلیمر اکریلیک و تری هیدرات آلومینا تشکیل شده است. با توجه به تنوع رنگ و مدل کاسه های روشویی جنس سنگ مصنوعی امروزه روز به روز بیشتر استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد سنگ مصنوعی به مقاله کورین چیست؟ مراجعه فرمایید

کاسه روشویی از جنس کوارتز :

سنگ مصنوعی کوارتز که حدودا 95 درصد آن سنگ طبیعی و تنها 5 درصد آن از سیلیسیم دی اکسید تشکیل شده است.این نوع سنگ هم همانند کورین در برابر خراشیدگی و ضربه مقاومت بالایی دارد و آنتی باکتریال می باشد.

فیلم آموزش نصب کابینت روشویی 

روشویی کابینتی

چرا باید روشویی کابینتی خرید کنیم؟

روشویی کابینتی

سرویس بهداشتی جزو بخش های مهم خانه شما است پس ارزش دارد موقع خرید کردن لوازم سرویس بهداشتی مقداری زمان بیشتری صرف کنید، خرید روشویی کابینتی به عنوان یکی از لوازم بزرگ و ضروری  از مهمترین بخش تجهیز کردن محیط سرویس بهداشتی است با انتخاب یک روشویی کابینتی شیک و بادوام می توانید چندین سال بدون خراب شدن استفاده کنید.

خرید روشویی کابینتی شیک و مناسب در کنار سایر لوازم سرویس بهداشتی مانند شیرآلات مناسب با رنگ کاشی و سرامیک، توالت فرنگی زمینی یا فرنگی وال هنگ و ست اکسسوری می توانید یک محیط سرویس بهداشتی دلخواه و شیک و زیبایی داشته باشید.

چند دلیل مهم برای خرید روشویی کابینتی وجود دارد:

  • صرفه‌جویی در فضا - روشویی کابینتی فضای کمتری اشغال می‌کند.
  • ظاهر زیبا و مدرن - روشویی کابینتی ظاهری شیک و مدرن به آشپزخانه می‌دهد.
  • سهولت تمیزکاری - تمیز کردن روشویی کابینتی آسان‌تر از نمونه‌های مجزاست.
  • جلوگیری از پاشیده شدن آب - روشویی کابینتی مانع پخش شدن آب می‌شود.
  • ایجاد فضای مفید روی کابینت - فضای بالای روشویی می‌تواند به عنوان قفسه مورد استفاده قرار بگیرد.
  • قیمت مناسب‌تر - روشویی کابینتی معمولاً ارزان‌تر از روشویی‌های مجزا است.
  • سهولت نصب و راه‌اندازی - نصب روشویی کابینتی ساده‌تر است.

روشویی کابینتی خرید آنلاین با تخفیف ویژه 

اگر شما منزل جدید خرید کرده اید و یا در حال بازسازی منزل قدیمی خود هستید یکی از فضاهایی که می تواند موجب خاص شدن منزل شما شود محیط سرویس بهداشتی است. اگر بخواهید سرویس بهداشتی شیک و منحصر به فردی داشته باشید خرید روشویی کابینتی مناسب با دکور سرویس بهداشتی می تواند یک راحل ساده و ارزان قیمت باشد. بسته به نوع سرویس بهداشتی شما می توانید روشویی کابینت دار یا روشویی بدون کابین انتخاب کنید.

انواع روشویی کابینت دار

روشویی هایی که زیر صفحه یا کاسه روشویی یک باکس یا یونیت دارند را روشویی کابینت دار می گویند که معمولا جنس این باکس و یا کابینت ها از جنس پی وی سی یا چوب می باشد. بعد از اینکه تصمیم به خرید روشویی کابینت دار گرفتید باید انتخاب کنید که روشویی کابینت دار دیواری یا روشویی کابینت دار زمینی باشد؟ در ادامه این هر دو نوع روشویی کابینتی را توضیح می دهیم.

  • روشویی کابینت دار دیواری
  • روشویی کابینت دار زمینی

خرید روشویی کابینتی دیواری

کابینت روشویی دیواری

اگر بخواهیم پرفروش ترین روشویی کابینتی را معرفی کنیم حتما روشویی کابینتی بدون پایه دیواری جزو پرفروش ترین ها خواهد بود زیرا هم تنوع مدل و رنگ زیادی در بازار دارد و به راحتی می توانید مدل و رنگ دلخواه را خرید کنید و هم اینکه با توجه به اینکه این روشویی به صورت وال هنگ یا همان دیواری نصب می شود فضای پایین روشویی قابل استفاده می باشد که اکثر بیشتر خانم ها به عنوان جای دمپایی استفاده می کنند.

کابینت روشویی دیواری یکی از پر فروش ترین نوع کابینت روشویی است که ویژگی‌های زیر را دارد:

  • روشویی کابینتی وال هنگ بر روی دیوار سرویس بهداشتی نصب می‌شود.
  • فضای کمتری اشغال می‌کند و باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود.
  • دسترسی به لوله‌کشی و اتصالات زیر کابینت را آسان می‌کند.
  • امکان قرار دادن دمپایی سرویس و لوازم دیگر زیر کابینت را فراهم می‌کند.
  • تنوع بیشتری در طراحی و مدل دارد.
  • تمیز کردن زیر کابینت و کف سرویس بهداشتی و حمام راحت‌تر است.
  • هزینه کمتری نسبت به مدل زمینی دارد.
  • نیاز به دقت در انتخاب جنس و نصب دارد تا وزن را تحمل کند.

کابینت روشویی زمینی

اگر فضای سرویس بهداشتی شما بزرگ است و لوازم زیادی مثل ست سرویس بهداشتی رومیزی و ... روی کابینت روشویی قرار می دهید به شما پیشنهاد می دهیم روشویی کابینتی زمینی خرید کنید با توجه به پایه دار بودن این روشویی ها وزن زیادی را تحمل می کنند.

کابینت روشویی زمینی یکی از مدل های قدیمی روشویی است که ویژگی‌های زیر را دارد:

  • پایه های این مدل روشویی روی زمین قرار می گیرد.
  • ارتفاع استاندارد روشویی کابینتی زمینی 90 سانتی‌متر است.
  • نصب و اجرای آن ساده‌تر از مدل دیواری است.
  • وزن روشویی را به راحتی تحمل می‌کند.
  • امکان جابجایی و تغییر مکان آن راحت است.
  • روشویی زمینی فضای بیشتری نسبت به مدل دیواری اشغال می‌کند.
  • تنوع کمتری در طرح و ظاهر دارد.
  • هزینه بیشتری نسبت به مدل دیواری دارد.
  • تمیزکاری زیر کابینت دشوارتر است.
  • در مجموع گزینه کلاسیک و رایجی برای کابینت روشویی محسوب می‌شود.

قیمت روشویی کابینتی

قیمت روشویی کابینتی به خیلی از چیز ها بستگی دارد مثل برند روشویی، جنس روشویی، سایز روشویی، نوع کاسه روشویی و خیلی شرایط دیگه، مثلا قیمت کاسه روشویی هایی ایرانی نسبت به خارجی ارزان تر است در نتیجه قیمت تمام شده روشویی های کابینتی که از کاسه روشویی ایرانی استفاده می کنند ارزان تر از مدل های مشابه که از کاسه خارجی استفاده می کنند. که در ادامه در مورد جنس روشویی توضیح می دهیم.

جنس روشویی کابینتی 

روشویی کابینتی پی وی سی

موقع خرید روشویی باید دقت زیادی داشته باشید کیفیت روشویی های کابینتی بیشتر به جنس ورق بستگی دارد. روشویی های کابینتی قدیمی از جنس فلز یا چوب ساخته می شد که در برابر رطوبت سرویس بهداشتی و حمام دوام کافی را نداشتند برای همین زودتر خراب می شدند. در حال حاضر برای ساخت روشویی کابینتی از ورق های pvc پی وی سی استفاده می شود.

روشویی کابینتی pvc

بعد از اینکه مشخص شد فلز و چوب و بعد ها حتی ام دی اف MDF دوام کافی برای ساخت روشویی کابینتی ندارند تولید کنندگان روشویی به سمت ورق های ضد آب و سبک pvc پی وی سی رفتند و شروع به ساخت روشویی کابینتی pvc کردند که مقاومت فوق العاده بالایی در برابر رطوبت دارد و به راحتی در محیط های حمام و سرویس بهداشتی جواب گوی مصرف کنند گان بود و تا به الان pvc بهترین متریال برای ساخت روشویی کابینت دار است.


چرا قیمت روشویی کابینتی در کالا118 ارزان تر است؟

قیمت روشویی کابینتی pvc در فروشگاه اینترنتی کالا118 با توجه به اینکه تعداد فروش روشویی کابینتی بسیار بالاتر است و مستقیم از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود نسبت به قیمت کابینت روشویی های موجود در فروشگاه های بازار ارزان تر است. لیست قیمت به روز روشویی کابین دار را با توجه به انواع برند های داخلی و خارجی می توانید در زیر مشاهده نماید همچنین شما می توانید از قسمت مرتب سازی, لیست روشویی ها را بر حسب روشویی ارزان قیمت و بیشترین قیمت روشویی مرتب نماید.

ابعاد روشویی کابینت دار سرویس بهداشتی

برای خرید اینترنتی روشویی pvc سرویس بهداشتی شما اول باید فضای محل نصب رو اندازه گیری کنید در فروشگاه اینترنتی کالا118 روشویی کابینی کوچک, روشویی کابینتی متوسط و روشویی کابینتی بزرگ موجود است شما باید قبل از خرید روشویی برحسب اندازه در سایت فیلتر کنید و انتخاب نمایید.روشویی های کابینتی موجود در سایت کالا 118 به صورت فول ست با آینه و سنگ و باکس می باشد ولی شما میتوانید بدون آینه روشویی هم سفارش بدید.

بهترین برند روشویی کابینت دار 

ما در فروشگاه اینترنتی کالا118 انواع روشویی های کابینتی با ابعاد و اندازه‌های مختلف رو برای شما عزیزان جمع کردیم. و حتی اگر شما بنا به دلایلی نمی‌توانید از روشویی‌های کابینتی استاندارد استفاده کنید، می‌توانید از روشویی های کابینتی کوچک موجود در سایت و یا روشویی خود را با ابعاد و اندازه دلخواه سفارش دهید.

نظافت روشویی کابینتی pvc

برای نظافت روشویی های تمام پی وی سی pvc  ،از آب داغ استفاده نکنید زیرا آب داغ باعث تغییرشکل روشویی می شود.همچنین روشویی های pvc را با مایع سفیدکننده تمیز نکنید زیرا تغییر رنگ می یابند.

روش نصب روشویی کابینتی 

برای نصب روشویی کابینتی نیاز به داشتن مهارت خاصی نیست و افرادی که در انجام لوله کشی و تاسیسات مهارت لازم را دارند هم می توانند روشویی کابینتی را نصب کنند، درشهرهای  تهران , کرج و تبریز در صورت درخواست مشتری فروشگاه کالا118 نصاب برای نصب روشویی کابینتی معرفی می کند. هزینه های نصاب  بسته به فول ست بودن و یا ساده بودن محصول ، نوع روشویی ، محل نصب با یکدیگر متفاوت است.

قیمت روشویی کابینتی کوچک 

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا 118 کابینت روشویی با ابعاد مختلف را خرید کنید. روشویی کابینتی کوچک به روشویی هایی گفته می شود که طول آنها ما بین 40 الی 70 سانتی متر با عمق (از دیوار تا جلوی روشویی) 30 الی 45 سانتی متر است. قیمت کابینت روشویی ها با توجه به مقدار pvc بکار رفته برای ساخت روشویی با ابعاد نسبت مستقیم دارد پس می توان گفت روشویی کابینتی کوچک , ارزان تربن هستند. با توجه به اینکه روز به روز فضای محیط سرویس بهداشتی کوچک و کوچکتر می شود لزوم ساخت , تولید و فروش روشویی های سایز کوچک نیز به مراتب بیشتر به چشم میاد. شما می توانید سایز کابینت روشویی ها را همراه با عکس و مدل ها در سایت کالا 118 مشاهده و نسبت به فضای سرویس حمام خود اقدام به ثبت سفارش کنید.


فیلم نصب روشویی کابینت دار