۱۳۹۸-۰۳-۱۱ ۰۳:۳۰:۰۰

معرفی وان و جکوزی شاینی

وان جکوزی شاینی

برند شاینی 

 شركت نوآوران نويد آینده از سال ۱۳۸۹ در زمینه سرمایه گذاری و تولید وان جکوزی - دوردوشی -کابین سونا بخار-پانل دوش و زیردوشی با برند شاینی شروع به کار کرده است. شرکتنوآوران نويد آینده با اتکا به جوانان ایران زمین و به پشتوانه سالها تجربه و با به کارگیری نیروهای مستعد و خلاق توانسته است در زمینه تولید وان حمام ایرانی یکی از بهترین برند های تولید وان جکوزی در ایران باشد. وان وجکوزی شايني با طراحی زيبا و بي نظير و با بکار گیری مواد اولیه با کیفیت توانسته وان و جکوزی مطابق با تكنولوژي روز جهاني و استانداردهاي بين المللي توليد نماید و در کنار كيفيت و دوام , وان و جکوزی باقيمت مناسب، را به خانه هاي شما هديه دهد.

وان جکوزی شاینی

خرید وان جکوزی شاینی

قبل از اقدام به خرید وان جکوزی شاینی باید نکات زیر را در نظر بگیرید.

ابعاد وان جکوزی

با توجه به اینکه برند شاینی انواع مدل مختلف وان جکوزی را تولید و به بازار ارائه داده است از لحاظ ابعاد وان جکوزی مورد نیاز نباید زیاد نگران باشید. حتی اگر فضای حمام شما کوچک باشد می توانید از وان جکوزی کوچک استفاده کنید خوشبختانه برند شاینی هم وان جکوزی ابعاد کوچک دارد هم وان جکوزی با سایز های بزرگ. برای اندازه گیری وان جکوزی طول و عرض فضای حمام رو اندازه بگیرید کوچک ترین وان جکوزی شاینی مدل 001 با عرض 80 سانتی متر و طول 140 سانتی متر می باشد. 

برای مشاهده ابعاد و مشخصات همراه با لیست قیمت شاینی رو لینک های زیر کلیک کنید.

لیست قیمت وان حمام ساده شاینی

عکس وان حمامی ساده شاینی

لیست قیمت وان جکوزی شاینی

وان جکوزی شاینی

وان ساده یا وان جکوزی دار؟؟

برند شاینی برای همه مدل های وان جکوزی خود علاوه بر وان جکوزی دقیقا همون مدل را به صورت وان حمامی ساده که بدون موتور و متعلقات ماساژور است رو نیز به بازار ارائه داده است. وان ساده حمام شاینی دارای زیرسری -زیرآب و شاسی استیل می باشد و شما می توانید موقع سفارش دادن درخواست شیرآلات را هم بدهید.اگر قصد از خرید وان جکوزی برای آب درمانی و استفاده از ماساژور ها باشد بهتر است به جای خرید وان حمامی ساده, وان حمام جکوزی دار خرید کنید. وان جکوزی شاینی در 5 تیپ قابل ارائه به مشتری می باشد که در جدول زیر مشخصات تیپ ها رامیتوانید مشاهده نمایید.

مشخصات تیپ بندی جکوزی شاینی

آپشن هاتیپ 1تیپ 2تیپ 3تیپ 4تیپ 5
زیرسری
دستگیره
زیرآب اتومات
پانل جلو
پانل جانبی
ماساژور کناری
کلید پنوماتیک
صفحه کنترل دیجیتالی
چراغ Led
ماساژور کف (بلوئر-حباب ساز)
نگهدارنده گرما (هیتر)
سیستم صوتی (رادیو)
اتصال با vhs یا بلوتوث
اوزون (تصفیه آب)
ریموت کنترل 
محافظ جان
LCDسفارشیسفارشیسفارشیسفارشی

قیمت وان جکوزی

قیمت وان جکوزی شاینی

قیمت وان جکوزی شاینی طوری هست که شما با هر بودجه ای که دارید می تواند یک مدل خاص برای فضای حمام شما داشته باشد.اگر بودجه کمی برای خرید وان حمام کنار گذاشته اید می توانید وان حمام ارزان قیمت از مدل های شاینی را انتخاب کنید وان حمام ساده شاینی نسبت به وان جکوزی دار قیمت مناسب تری دارد. در زمان نگارش این متن شما می توانید با مبلغ 2.500.000 تومان یک وان ساده خرید کنید. اگر می خواهید یک وان جکوزی ارزان قیمت خرید کنید می توانید وان جکوزی های شاینی تیپ 1 رو خرید کنید . اگر قصد خرید وان جکوزی لوکس را دارید برای شما پیشنهاد خرید وان جکوزی های فول آپشن را می دهیم تا از حمام کردن بیشترین لذت را ببرید. برای اطلاع از لیست قیمت سایر برند های وان جکوزی روی لینک های زیر کلیک کنید.

قیمت وان جکوزی حمام

قیمت وان حمام ساده

نمایندگی وان جکوزی شاینی

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 به عنوان یکی از نمایندگی وان جکوزی شاینی تمامی مدل های وان حمامی ساده و وان جکوزی شاینی را با پایین ترین قیمت همراه با مشخصات مشاهده و خرید نمایید.  www.kala118.com

راهنمای نصب وان جکوزی شاینی

با توجه به اینکه در اکثر شهرها برند شاینی نصاب دارد پس از خرید در صورت تقاضای مشتری شرکت نصاب همان شهر را به مشتری معرفی می کند ولی اگر مشتری بخواهد می تواند از نصاب دیگری نیز استفاده نماید با توجه به اینکه وان و جکوزی های خرید شده از فروشگاه اینترنتی کالا118 موقع ارسال گارانتی به اسم خریدار ثبت و فعال می شود مشتری می تواند وان جکوزی را با استفاده از نصاب خود نصب نماید. برای راهنمایی نصب وان جکوزی شما می توانید مقاله "طریقه نصب وان جکوزی خانگی " را مطالعه نمایید.

عکس وان جکوزی کابین دار

وان جکوزی کابین دار

وان جکوزی کابین دار یعنی وان جکوزی هایی که روشون اتاقک یا همان دوردوشی نصب می شود شرکت شاینی در صورت در خواست مشتری می تواند اکثر مدل های خود را به صورت وان جکوزی کابین دار نیز به مشتری ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی آنلاین فروشگاه اینترنتی کالا118 تماس بگیرید.

وان جکوزی توکار

وان جکوزی توکار شاینی

اکثر مدل های برند شاینی را شما می توانید به صورت وان یا وان جکوزی توکار نیز نصب نماید برای سفارش وان جکوزی توکار موقع ثبت سفارش کافی است در قسمت توضیحات ذکر شود که وان به صورت توکار نصب خواهد شد در این حالت هزینه پانل ها (کاور ها) جکوزی از مبلغ کل کسر خواهد شد شما می توانید .

 وان جکوزی دو نفری و تک نفری و...  شاینی

شاینی تولید کننده وان جکوزی با ابعاد مختلف می باشد ابعاد وان جکوزی تک نفره نسبت به قد افراد می تواند متفاوت باشد ولی در حالت کلی اندازه استاندارد برای وان جکوزی تک نفره عرض 70-80 سانتی متر با طول 170-180 سانتی متر می باشد. 

ابعاد وان جکوزی دونفری در حالت استاندارد عرض 110-130 سانتی متر می باشد و طول 170-185 سانتی متر می باشد. 

ابعاد وان جکوزی چند نفری بسته به تعداد نفرات و شکل ظاهری وان جکوزی می تواند از 180x180 الی 3000x3000 به صورت وان جکوزی پرد باشد.

تعمیر وان جکوزی شکسته

تمامی وان جکوزی های ساخت شرکت شاینی دارای 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد در صورتی که هر گونه شکستگی در بدنه وان در مدت زمان گارانتی رخ دهد و مربوط به کیفیت بدنه باشد (بریدگی یا شکستگی موقع حمل نباشد) شامل گارانتی می باشد و در صورتی که حتی خارج از گارانتی باشد شرکت شاینی خدمات پس از فروش برای تعمیر وان جکوزی را ارائه می دهد.

بسته بندی وان جکوزی

بسته بندی و حمل وان جکوزی شاینی

شرکت نوید آینده برای اطمینان از سالم رسیدن وان جکوزی های خریداری شده توسط مشتریان را با بسته بندی کاملا ایمن و مطمئن ارسال می کند تمامی وان جکوزی های ارسالی  به شهرستان ها  به صورت عکس زیر بسته بندی می شود.


فیلم معرفی انواع مدل های وان جکوزی شاینی

در فیلم کوتاه زیر شما می توانید تمامی مدل های برند شاینی را مشاهده نمایید.

ثبت نظر