۱۳۹۸-۰۹-۲۶ ۱۴:۰۳:۳۶

¬محل کار خود را چگونه با شیشه دیزاین کنیم؟

­محل کار خود را چگونه با شیشه دیزاین کنیم؟

در یک دهه اخیر فضای کسب و کار دچار تغییرات گسترده ای شده است. در گذشته کسب و کارهای سنتی با تکیه بر همان منابع همیشگی و روش های گذشته خود سعی در کسب مشتری و تداوم فروش داشتند.

تقریبا اکثریتِ کسب و کارها با محافظه کاری و احتیاط از هر تغییری دوری کرده و راه سنتی خود را ادامه می دادند.

اما در یک دهه اخیر تحولات گسترده ای در این حوزه رخ داده است. از انقلاب دیجیتال گرفته تا گسترش فنآوری های نو همه زمینه ساز تغییرات گسترده ای در بیزینس ها شده اند.

خود محل کسب و کار نیز از این تغییرات مصون نمانده است. نگاهی گذرا حتی از  مغازه،  مغازه های کوچک گرفته تا مال ها و پاساژهای مدرن اکثریت تن به تغییر دیزاین داده اند.

شرکت ها و آفیس های ایران نیز در مسیر تحول دیزاین قرار دارند. امروزه شرکت شما معرف سطح توانایی سرمایه های شماست. مشتریان با گام گذاشتن به مجموعه شما به راحتی سطح اقتصادی شرکت شما را ارزیابی کرده و در تصمیم گیری های بعدی آن را تاثیر می دهند. بنابر تحقیقات موسسات کسب و کار، دیزاین شرکت در هنگام مواجه اولیه مشتری حتی تا 40 درصد بر روی تصمیم او اثر گذار خواهد بود.

اما دیزاین محل کار چگونه است؟

برای تم های محل کار موارد زیر را عنوان کرده اند.

·         دیزاین با استفاده از تم شیشه

·         دیزاین با ترکیب شیشه و استیل

·         دیزاین با ترکیب شیشه و چوب

و ....

رامادُر در اینجا دیزاین محل کار با شیشه را برای شما شرح می دهد.

 

استفاده از بهترین و مناسب ترین کرکره برقی در ساختمان

در درجه اول برای نصب کرکره برقی این مسئله وجود دارد که بايد مشخص شود كركره برقى براى چه مکانی، در چه ابعاد و چه تعداد عبور و مرور در پارکینگ و... در روز استفاده می شود؟ شما قبل از هرچيزى بايد بدانید كه كركره برقى را براى کجای یک ساختمان می خواهید؟ بالکن، پنجره، پارکینگ و...

در صورت نصب کرکره برقی در ساختمانی از ادارات و شرکت های لوکس برای شناخت و استفاده از انواع یراق آلات کرکره برقی با شرکت رامادُر تماس گرفته و با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. از یراق الات مهم در کرکره برقی موتور و تیغه می باشد. از تیغه پلی کربنات برای پنجره و تراس استفاده بسیاری می شود و همینطور تیغه آلومینیومی مناسب پارکینگ می باشد.

در صورت استفاده از کرکره برقی ریموت دار و درخواست و سفارش می توان به سایت رامادُر مراجعه کرده، با انواع محصولات و همچنین انواع یراق الات مصرفی در محصولات آشنا شوید.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای برای جداسازی محیط اداری و اتاق مدیریت

پارتیشن شیشه ای و استفاده از آن مستلزم ایجاد فضایی هارمونیک در دیزاین است. هنگامی که شما از شیشه برای ایجاد پارتیشن استفاده می کنید در واقع اکثریت نمای شما را شیشه تشکیل می دهد. پس برای ایجاد هارمونی نیاز به استفاده از دیگر محصولات منتج شده از شیشه دارید.

درب اتوماتیک یکی دیگر از اجزایی است که نقش به سزایی در ایجاد این هارمونی دارد. اتصال یک درب کاملا شیشه ای به پارتیشن های شیشه ای بسیار مجلل است و در فضای موجود هارمونی ایجاد می کند.

مزایای نصب درب اتوماتیک در پارتیشن شیشه ای به شرح زیر است:

·         سازگاری با دکوراسیون شیشه ای

·         استفاده بهینه از نور محیط

·         قابلیت کنترل هوشمند تردد

·         قابلیت کاهش خطاهای انسانی (به خصوص در محیط های آزمایشگاهی و ..)

·         کاهش مصرف انرژی محیط

·         بهینه سازی ورود و  خروج افراد

طراحی فضای اداری با انواع پارتیشن شیشه ای

جستجوی تصاویر فضای اداری از شرکت های بزرگی چون گوگل، فیسبوک و.... گرفته تا استارت آپ ها روز دنیا نشان از طراحی فضای اداری با استفاده از پارتیشن های شیشه ای می دهد.

استفاده از پارتیشن شیشه ای مزایای زیر را برای شما می آفریند:

·         افزایش نور طبیعی محیط

·         کاهش نیاز به استفاده از نور مصنوعی

·         کاهش مصرف انرژی

·         بهبود و بهره وری بیشتر مدیریت انرژی

·         افزیش تهویه و جریان یافتن هوای محیط

·         افزایش راندمان کاری

·         ایجاد محیط شاداب تر در محل کار به دلیل دید بیشتر

·         ایجاد فضایی مجلل تر در دید مشتریان

·         مدرن کردن دکوراسیون

اجرای شیشه سکوریت برای دکوراسیون داخلی اداری

استفاده از شیشه سکوریت در­ طراحی دکوراسیون اداری می تواند تغییرات مهمی در فضای شما ایجاد کند. نور طبیعی به افراد کمک می کند تا همه چیز را بهتر ببینند. بینایی انسان به گونه‌ای تنظیم شده است که با تغییراتی در نور طبیعی سازگار باشد. در واقع نور طبیعی بسیار بهتر از نور مصنوعی برای قوه بیناییی انسان است. سردرد، لک صورت و ... از جمله عوارض نور مصنوعی برای انسان است.­­­­
نکته دوم، استفاده از نور طبیعی باعث افزایش تمرکز می شود. نور طبیعی میزان ملاتونین بدن انسان را کنترل می کند در نتیجه بر احساس و تمرکز و بیداری شما اثر مطلوب می گذارد. یک مطالعه جدید در مورد بزرگسالان جوان نشان داده است که قرار گرفتن در معرض بیشتر نور طبیعی باعث شده تا هوشیاری بیشتری داشته باشند ، در حالی که کار در زیر نور مصنوعی باعث شده است که احساس خواب آلودگی کنند.

استفاده از شیشه بالکن یا شیشه تاشو جمع شو در فضای اداری جهت جلوگیری از تبادل صدا از محیطی به محیط دیگر

یکی دیگر از نوآوری ها در فضای اداری استفاده از شیشه تاشو جمع شو می باشد. این شیشه که می تواند به صورت موقت در برابر بالکن قرار گرفته و هر زمان که بخواهید با تا شدن از لولا در کنار بالکن جمع شود.

استفاده از شیشه بالکن در فضای اداری نتایج زیر را در بر دارد:

·         افزایش محیط و مساحت فضای اداری (با توجه به ارزشمند بودن هر متر مربع این فض)

·         استفاده بهینه در نور محیط

·         کاهش مصرف انرژی

·         استفاده از هوای طبیعی در بازه زمانی معمول

·         کاهش ورود آلاینده ها و عوامل آلوده کننده در فصول زمانی خاص

·         قابلیت تغییر کاربری بالکن در هر زمان

·         کاهش استهلاک کلی ساختمان

استفاده از حمام شیشه ای و یا شیشه برای سرویس بهداشتی

یکی از مشکلات مکان های اداری تعدد سرویس های بهداشتی و فضای کم به دلیل محدود بودن فضا برای این مکان است. جداسازی سرویس های بهداشتی با پارتیشن های شیشه ای می تواند به راحتی این محیط را تفکیک کرده و در فضا صرفه جویی کند. استفاده از سندبلاست و مات کردن شیشه نیز مشکلات را کاهش می دهد.

استفاده از سرویس بهداشتی شیشه ای در فضای کم برای مکان کسب و کار شما موارد زیر را موجب خواهد شد:

·         افزایش فضای مورد نیاز

·         ارتقا سطح بهداشت

·         کاهش آلاینده های محیطی

·         افزایش تهویه هوا

·         قابلیت شستشوی بیشتر

·         بهینه سازی مصرف انرژی

·         استفاده بیشتر از نور

·         کاهش به کارگیری لامپ

 

شیشه را از کجا تهیه کنیم؟

اکنون که از مزایای پارتیشن شیشه ای گفتیم حال به بررسی چگونگی خرید و تهیه آن می پردازیم. مهم ترین نکات در باره تهیه پارتیشن شیشه ای استفاده از شیشه سکوریت با کیفیت و یراق آلات مرغوب است.

شیشه سکوریت می بایست بدون خش و خال با برش استاندارد و اندازه گیری دقیق و مهندسی باشد. در واقع شیشه سکوریت اصلی ترین متریال پارتیشن را می سازد.  برای همین هر کاستی کیفیت کار شما را کاهش می دهد.

ارتقا کیفیت اتصالات و یراق آلات ایمنی و کیفیت کار شما را بیشتر از گذشته افزایش می دهد. هر درصد کاهش از کیفیت یراق آلات عمر کار شما را کاهش داده و به افزایش استهلاک منجر می گردد.  در نهایت این شما هستید که در مدت زمان کوتاهی نیاز به هزینه کرد مجدد دارید.

گروه صنعتی رامادر با ربع قرن فعالیت در صنعت شیشه سکوریت و درب اتوماتیک خدمات بسیار ارزشمندی را به شما در زمینه پارتیشن های اداری ارایه می دهد. اکنون بسیاری از برندهای بزرگ کشور محیط ادرای خود را با پارتیشین های شیشه ای رامادر دیزاین کرده اند.

استفاده از مرغوب ترین شیشه سکوریت کشور، به کارگیری با کیفیت ترین یراق آلات روز ، نصب دقیق و مهندسی ، صرفه جویی و مدیریت زمان به همراه خدمات و گارانتی استثنایی گروه صنعتی رامادُر را از دیگران متمایز ساخته است.

شما می توانید با مراجعه به نمایشگاه دایمی رامادر جدیدترین نمونه های پارتیشن اداری را مشاهده کنید. همچنین در وب سایت این شرکت  تعدادی از صدها نمونه کارهای انجام شده را ملاحظه فرمایید.

همکاران ما در گروه صنعتی رامادُر  همراه با شماره تماس 45136 پاسخگوی و راهنمای شما هستند.

 

ثبت نظر