۱۴۰۲-۱۲-۱۹ ۰۷:۰۰:۰۰

استخر و جکوزی بعد از عمل بینی | مهم حتما بخوانید!!

استفاده از جکوزی آب گرم بعد از جراحی بینی

جکوزی بعد از عمل بینی

جراحی بینی یک جراحی زیبایی محبوب است که می تواند تغییرات مثبتی در ظاهر افراد شما ایجاد کند. با این حال، مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی به شما در دستیابی به نتایج مطلوب و دلخواه بسیار مهم است. 

بعد از عمل جراحی بینی باید مراقب ورزش‌ کردن باشید مخصولا ورزش‌های آبی مانند استخر و استفاده از وان جکوزی آب گرم نیازمند رعایت بعضی از نکات مهم است. اگر افراد به مراقبت‌های بعد از عمل اهمیت ندهند، قطعا در کوتاه مدت و یا بلند مدت، با عارضه­‌های جدی روبه­ رو خواهند شد.


کالا 118 نمایندگی فروش بهترین برند‌های وان جکوزی دار در ایران

وان جکوزی خانگی

جکوزی تک نفره

جکوزی فضای باز روف گاردن

جکوزی ایرانی

بعد از جراحی بینی چقدر طول می کشد تا بتوانم به جکوزی بروم؟ 

دانستن اینکه چند وقت بعد از عمل بینی فرد می تواند از جکوزی آب گرم استفاده کند سوالی است که بیشتر از پزشکان و در اینترنت پرسیده می شود ما در اینجا سعی کردیم جواب چند تا از متخصصات جراح پلاستیک برتر دنیا را برای شما بنویسیم ولی قبل از استفاده از جکوزی پیشنهاد می شود از دکتر جراح خودتان مشورت بگیرید.

جواب دکتر Dr. Steven Wallach : "همیشه بهتر است از جراح خود بپرسید، ولی تا زمانی که اسپلینت بینی را برنداشتید نباید سر خود را کامل وارد آب کنید"

جواب دکتر Dr. Ellis : "استفاده از جکوزی بعد از عمل بینی باعث گشاد شدن عروق شما می شود و ممکن است باعث خونریزی از بینی شما شود. حداقل 3-2 هفته نباید از جکوزی آب گرم استفاده کنید اما از جراح خود مشورت بگیرید."

جواب دکتر Dr. Jeffrey Zwiren "شما باید از جراح خود بپرسید، اما من از نظر من کمتر از 3 هفته نباید از جکوزی خانگی و استخر استفاده کنید بیشتر نگرانی از بابت خونریزی بابت حمام آب گرم است."

🔴  برای مشاهده لیست قیمت جکوزی شاینی کلیک کنید


مطلب پیشنهادی : بهترین مارک جکوزی؟"

برای مشاهده لیست قیمت جکوزی 4 نفره کلیک کنید

جمع بندی در مورد جکوزی بعد از عمل بینی

به نظر بیشتر متخصصان رشته جراحی بینی فردی که عمل جراحی بینی کرده است تا 3 الی ۶ هفته بعد از عمل بینی، نباید از استخر و جکوزی استفاده کند زیرا احتمال عفونت زخم‌ها و خونریزی می شود‌ و گرمای زیاد سونا و جکوزی احتمال تشدید تورم بینی را دارد


مشاهده برندهای برتر

جکوزی پرشین استاندارد

جکوزی باداب

جکوزی شاینی

جکوزی آرکا

برای مشاهده لیست قیمت جکوزی کابین دار کلیک کنید

انواع جکوزی برای فضای باز

وان جکوزی 4 نفره

وان جکوزی 6 نفره

وان جکوزی 8 نفره

قطعات جکوزی


برای مشاهده لیست قیمت دوردوشی شیشه ای کلیک کنید

مشاهده لیست قیمت انواع کابین دوش حمام

کابین سونا بخار

کابین سونا خشک

جکوزی کابین دار

دور دوشی شیشه ای

برای مشاهده لیست قیمت پنل دوش ماساژور دار حمام کلیک کنید

مقاله های مفید 

ثبت نظر